Zou ik liever hebben dan dat ie twintig minuten te vroeg strak in het pak kwam met een bos langstelige rozen, een fles chardonnay en een schele teddybeer in zn handen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:16 schreef VanHelsing het volgende:
Zij doet moeite, komt meneer lekker in z'n T-shirtje, met lege handen en een kwartier te laat nog eens aan kakken
Haha!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:18 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Zou ik liever hebben dan dat ie twintig minuten te vroeg strak in het pak kwam met een bos langstelige rozen, een fles chardonnay en een schele teddybeer in zn handen.
True story.
Okey, okey. Ik zwicht voor dit vrouwelijke advies.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:17 schreef Naamah het volgende:
Joh, als de donder nog even een flesje wijn halen en een overhemd aantrekken.
20.08u (acht over acht) zal ik aanbellen dan.quote:Je hebt nog drie kwartier! En ergens tussen vijf en tien over acht.
Beter.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Deze:
[ afbeelding ]
(Jouw laatst gekochte schoenen)
Geeft niks hoor. Wij vinden het ook allemaal spannendquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:19 schreef Socios het volgende:
[..]
Okey, okey. Ik zwicht voor dit vrouwelijke advies.
[..]
20.08u (acht over acht) zal ik aanbellen dan.
Chardonnay ansich wel goed? Ik ga geen huiswijntje kopen namelijk dan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:18 schreef Dipkip het volgende:
een fles chardonnay en een schele teddybeer in zn handen.
Ik denk het wel, maar ik drink zelf geen wijn. Wat mij betreft zou het dus al lang best zijn als er maar niet met koeieletters AH HUISWIJN op staat weet je wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:20 schreef Socios het volgende:
Chardonnay ansich wel goed? Ik ga geen huiswijntje kopen namelijk dan.
Jahoor. Ik drink het niet veel, maar bij het eten vind ik het lekker.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:21 schreef Dipkip het volgende:
Lust jij wel wijn? Het staat een beetje raar als je niet drinkt wat je meeneemt denk ik.
Oh mooi, weet je ook wat ze gaat koken ivm wit / rood?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:22 schreef Socios het volgende:
Jahoor. Ik drink het niet veel, maar bij het eten vind ik het lekker.
Waar denk jij aan? 3x kloppen en tussendoor Penny roepen..quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je al nagedacht hoe vaak je gaat aanbellen/aankloppen?
Ik heb witte Chardonnay wijn gekocht net. Mooi kassameisje bij wie ik het afrekende wenste mij subtiel een prettige avond toe. Zij wist natuurlijk ook wel hoe laat het was, hehe.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:24 schreef Dipkip het volgende:
Oh mooi, weet je ook wat ze gaat koken ivm wit / rood?
Trolquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:46 schreef GeenWijn het volgende:
TS is een trieste maagd en kon maar beter wegblijven van dit forum.
jij bent echt schizofreen ofzoquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:46 schreef Socios het volgende:
Zij wist natuurlijk ook wel hoe laat het was, hehe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |