HAHA, exact 20.00 uur aankloppen. Ik typ dit met een dikke grijns.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:56 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heb je al nagedacht hoe vaak je gaat aanbellen/aankloppen?
Dan koop je toch een fles voor haar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:59 schreef Socios het volgende:
En dan? Sta ik daar zonder wijn in mijn handen voor de deuropening.
Wachtend op een teken van haar om binnen te stappen?
In Zuid-Europa is men nooit zo stipt, dus een kwartiertje later komen aankakken moet geen enkel probleem zijn, zal ze waarschijnlijk normaal vinden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 18:51 schreef Socios het volgende:
Normaal ben ik op afspraken exact op tijd. Moet ik nou stipt om 20.00u aanbellen?
Ik overweeg een `Limburgs kwartiertje´ in te lassen. Past misschien wel bij Zuidelijke afspraken.
Dus om kwart over acht aanbellen of om 20.17u omdat het anders lijkt dat ik precies een `Limburgs´ (of in dit geval Maltees) kwartiertje hanteer.
Uhm, nee, zo werkt dat niet hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:31 schreef Socios het volgende:
[..]
Ze komt uit een land uit de Europese Unie. Ook zij kan wonen en werken waar zij wil.
Ja, ik was een keer op vakantie met mijn vader in Spanje voor 2 weken. Kwam de buschauffeur aanrijden, gaat hij nog rustig een sigaretje roken. Vroeg mijn vader aan 'meneer' wanneer we zouden vertrekken, kijkt hij hem aan van: 'doe eens rustig, man, je komt wel een keer aan op plaats van bestemming'.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
In Zuid-Europa is men nooit zo stipt, dus een kwartiertje later komen aankakken moet geen enkel probleem zijn, zal ze waarschijnlijk normaal vinden.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:09 schreef Biogarde het volgende:
Ik zou iig niet over treinen praten.
Spuit 11.quote:
Wat voor schoenen er bij?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:12 schreef Socios het volgende:
Niets bijzonders. Gewoon een spijkerbroek en een T-shirt zoals alle dagen van de week.
Wolvenshirt?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:12 schreef Socios het volgende:
[..]
Niets bijzonders. Gewoon een spijkerbroek en een T-shirt zoals alle dagen van de week.
Leuk!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 19:15 schreef Socios het volgende:
Deze:
[ afbeelding ]
(Jouw laatst gekochte schoenen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |