dat ken ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat heb ik al een hele tijd afgeleerd bij vrouwen.
Als ik nu over "trainspotting" zou beginnen, denkt ze vast toch dat ik het over de film heb.
Maar ja, zij spreekt vloeiend Engels en gebrekkig Nederlands. Ik spreek vloeiend Nederlands en gebrekkig Engels. De communnicatie is soms lastig.
ik zou dan minstens een bosje bloemen meenemenquote:
Gewoon communiceren met je lichaam(staal)!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Als ik nu over "trainspotting" zou beginnen, denkt ze vast toch dat ik het over de film heb.
Maar ja, zij spreekt vloeiend Engels en gebrekkig Nederlands. Ik spreek vloeiend Nederlands en gebrekkig Engels. De communnicatie is soms lastig.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:41 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Nee ik zou geen bloemen meenemen. Dat is wellicht wat te overdreven. Gewoon een fles wijn.
gewoon goedkoop dronken voeren zonder romantiek bedoel je?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:41 schreef U.N.K.L.E. het volgende:
Nee ik zou geen bloemen meenemen. Dat is wellicht wat te overdreven. Gewoon een fles wijn.
Heeft niets met goedkoop of zonder romantiek te maken. Waar maak je dat nou weer uit op? Het lijkt mij gewoon beter om het niet te doen, en ipv dat (bijvoorbeeld) een fles wijn mee te nemen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:46 schreef welkominspace het volgende:
[..]
gewoon goedkoop dronken voeren zonder romantiek bedoel je?
laat socios lekker een lief gebaar maken, een bosje bloemen hoeft niet persé een versierpoging te zijn.
een flesje wijn voor bij het eten en een bosje bloemen als bedankje voor de uitnodiging is heus niet gek hoor
Kan prima hoor. Film met ondertiteling. Niet veel engels spreken in het leven. Zo raar is dat niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:57 schreef mschol het volgende:
on a side note: hoe kan je tegenwoordig nou gebrekkig engels spreken
Komt wel goed schatje.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:39 schreef Socios het volgende:
[..]
Maar ja, zij spreekt vloeiend Engels en gebrekkig Nederlands. Ik spreek vloeiend Nederlands en gebrekkig Engels. De communicatie is soms lastig.
Ik gok dat alleen de helft van de Nederlandse bevolking redelijk tot goed Engels kunnen spreken. En aangezien tegenwoordig alles vertaald wordt (we beginnen op Duitsers en Fransen te lijken qua vertalende media heb ik het ideequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:57 schreef mschol het volgende:
Ja toch.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 11:25 schreef Ms.Sjaakz het volgende:
Een briefje in de brievenbus, wat grappig
27. En nee, ik ben eigenlijk nooit alleen uit op seks.quote:Het klinkt alsof je buurmeisje verliefd is....Hoe oud is zij eigenlijk? Het klinkt niet echt als iemand die alleen op sex uit is dus het zou best jammer zijn als jij dat wel bent.
welkominspacequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:25 schreef LostInSpace het volgende:
Take it easy.. ga gewoon leuk eten bij haar, hou het gezellig en je ziet vanzelf waar het schip strandt.
Veel plezier iig
En euh, trainspotting?![]()
Heel veel mensen die van zichzelf denken dat ze goed Engels spreken kunnen dat juist heel gebrekkig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 10:57 schreef mschol het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |