je bent constant aan het tijdreizen!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:17 schreef CindieY het volgende:
Ik zat nog op de stream naar de bank te kijken, gooit ze op de FM alweer wat anders uit het raam.
Ik ga er van gapen. Eerste van deze nacht.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je bent constant aan het tijdreizen!
Dan haak ik afquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:18 schreef 3rdRock het volgende:
oh jee, Tjibbe en Domien gaan plaatjes vlammen!
slaap lekker!quote:
Ik haak zo met je mee, kan beter ff wat slaap gaan pakken...quote:
ja hequote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:27 schreef 3rdRock het volgende:
de heren draaien best lekker eigenlijk
nja, ik had ook gehoopt op de echte kneiters. Harder dan ik hebben kan en Relight my fire bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:28 schreef minthy het volgende:
Lekker enthousiast! Ik vind de muziek niet zo, maar leuk om ze zo bezig te zien
ze draaien wel eens ja. ook wel afzonderlijk geloof ik.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:30 schreef CindieY het volgende:
Tjibbe en Domien draaien toch ook regelmatig in clubs enzo? Ik vind het wel de moeite waard als dat een keer in de buurt van Zwolle/Leeuwarden/Groningen is.
Nah, dan zou ik vol drank moeten zitten om dat leuk te vindenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik had ook gehoopt op de echte kneiters. Harder dan ik hebben kan en Relight my fire bijvoorbeeld
Precies.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:28 schreef minthy het volgende:
Lekker enthousiast! Ik vind de muziek niet zo, maar leuk om ze zo bezig te zien
jij glibbert nu je bank af?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:32 schreef minthy het volgende:
Velen haten hem, maar ik vind Domien echt een leuk jonk!
Ik ook hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:32 schreef minthy het volgende:
Velen haten hem, maar ik vind Domien echt een leuk jonk!
Ik hang zodanig onderuitgezakt dat eraf glibberen niet mogelijk is!quote:
Succes met de krantenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:34 schreef hole1988 het volgende:
ik ben weg 06:30 ben ik er wel weer.
succes met de kranten!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:34 schreef hole1988 het volgende:
Klopt helemaal!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:33 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ook hoorEn wat Hole al eerder zei, overdag komen maar weinig van de dj's echt tot hun recht.
CindieYquote:
Werk ze!!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:34 schreef hole1988 het volgende:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:36 schreef CindieY het volgende:
Kan iemand potverdorie iets twitteren naar #ew5 #ekstraweekend #3fm? Ik zit nog steeds naar dezelfde tweet te koekeloeren
twitter:3rdrocknl twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 03:37:20iets twitteren naar #ew5 #ekstraweekend #3fm reageer retweet
Ja, of hij blijft hetzelfde tweeten... Arme Margje, kachellam van de Prosecco nuquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:36 schreef CindieY het volgende:
Kan iemand potverdorie iets twitteren naar #ew5 #ekstraweekend #3fm? Ik zit nog steeds naar dezelfde tweet te koekeloeren
Ik zag het jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]twitter:3rdrocknl twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 03:37:20iets twitteren naar #ew5 #ekstraweekend #3fm reageer retweet
quote:Michiel feenstra is na ronald Waterreus toch wel de meest nietszeggende persoonlijkheid in de Nederlandse media. Gerard, in hemelsnaam ga solo
ik zag haar behabandjequote:
Ik ook niet! Fijn dat ik niet de enige benquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:45 schreef CindieY het volgende:
Ik moest toch echt even googlen wie deze Geraldine nou weer is. Nog noooooit van gehoord.
Het is wel een hele happening voor haar, zo te lezen.quote:
Tussen 12 en 1 dippen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het is wel een hele happening voor haar, zo te lezen.
'We gaan tot 7 uur gewoon redden! #3fm'
'Ik ben niet moe. Ik heb mijn dip al gehad en dat was tussen 12 en 1 #3fm'
'En nog steeds wakkerrr #3fm'
Ja, ze maakt er een feestje van!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
+1, hoewel het nog redelijk meevalt hier...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tussen 12 en 1 dippen?Ik ben nu ietwat aan het vechten tegen de slaap.
Komt zo wel goedquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1, hoewel het nog redelijk meevalt hier...
Wat wil je, normaal gaat ze om 22u slapen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik denk dat ze normaalgesproken na het klokhuis naar bed moet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:49 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Wat wil je, normaal gaat ze om 22u slapen...
Met een rood onderbroekje aan, des duivels... Nope, ik zou m'n dochter ook nooit zo noemen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:52 schreef 3rdRock het volgende:
Samanta. sorry als ik mensen beledig, maar die naam zou ik nooit aan mijn dochter geven....
Zet je tv eens aan op 3, die stream op internet ligt wel errug achter zeg.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:55 schreef 3rdRock het volgende:
heeft het te makn met containers vol dooie chinezen![]()
![]()
oh, ze hangt op. het is dus echt zo
dan heb ik het geluid niet op een fijne plek.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zet je tv eens aan op 3, die stream op internet ligt wel errug achter zeg.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wel apart dat alle vrouwen het kennen en Rocky niet
bnn-mokkeltjequote:
eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:16 schreef CindieY het volgende:
Dit hadden ze veel eerder op de avond moeten doen. Niet bepaald bevorderlijk om wakker bij te blijven.
Ik vermoed dat als je eenmaal in je bed ligt, je als een blok in slaap valt. Nog plannen voor morgen dan of kan je blijven liggen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:19 schreef minthy het volgende:
Ik lijk gvd wel gek... Slaap al 2 weken bar slecht door omstandigheden, is het voor dit weekend eventjes voorbij met de ellende en dan blijf ik nog zo laat op de bank hangen
niemand die je verplicht te luisteren...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:19 schreef minthy het volgende:
Ik lijk gvd wel gek... Slaap al 2 weken bar slecht door omstandigheden, is het voor dit weekend eventjes voorbij met de ellende en dan blijf ik nog zo laat op de bank hangen
ik wil Geraldine wel proeven...quote:
Dat weet ik wel zeker! Ik ga het zo maar eens proberenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vermoed dat als je eenmaal in je bed ligt, je als een blok in slaap valt. Nog plannen voor morgen dan of kan je blijven liggen?
Nee, dat snap ik ook... Iets met ontspanning/ontladen/enzquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niemand die je verplicht te luisteren...
was ook niet lullig bedoeld hoor. ik kan me er wel iets bij voorstellen. al had dat momentje beter wat eerder op de avond gepast zodat je nu wellicht al geslapen hadquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker! Ik ga het zo maar eens proberenEn morgen een druk dagje, maar dat maakt me niet uit
[..]
Nee, dat snap ik ook... Iets met ontspanning/ontladen/enz
die ja!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ohhh, het is dat mokkel uit Volendam waar heloef een stijfje van krijgt
Van mij ook niet, maar ik word kortaf als ik moe benquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was ook niet lullig bedoeld hoor. ik kan me er wel iets bij voorstellen. al had dat momentje beter wat eerder op de avond gepast zodat je nu wellicht al geslapen had
Bij mij krimpt mijn garnaal juist als ik Volendam hoor/lees, maar smaken verschillen gelukkig.quote:
Garnaal?! Ik had me de grootte van een puppy voorgesteldquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bij mij krimpt mijn garnaal juist als ik Volendam hoor/lees, maar smaken verschillen gelukkig.
een Sidderaal!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Garnaal?! Ik had me de grootte van een puppy voorgesteld
Ik wel en om die reden ga ik nu naar bed.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:29 schreef 3rdRock het volgende:
damn, rillingen over mn rug...
en ik ben helemaal niet zo'n emo.
een kleuterarmpje dat een appel vasthoudt!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Trustenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wel en om die reden ga ik nu naar bed.
Veel plezier allemaal en tot de volgende keer!
slaap lekker meid!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wel en om die reden ga ik nu naar bed.
Veel plezier allemaal en tot de volgende keer!
Nu verwacht je alleen maar een garnaal en ben je verrast als het een boa constrictor blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:31 schreef minthy het volgende:
[..]
ik vermoed niemand meer....quote:
Zal ik je gelijk maar weer teleurstellen? Er wordt namelijk maar heel weinig muziek gedraaid/gespeeld.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:43 schreef Bastiefcg het volgende:
Ik kijk pas 20 minuutjes, maar het muziekaanbod is weer briljant.
twitter:tamarageense twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 04:45:49Jaaaaaa Learnengivenenlovin
#3fm reageer retweet
twitter:
ze is gewoon moe, dan mag je beste en foutje makenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:47 schreef FZN05 het volgende:
twitter:tamarageense twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 04:45:49Jaaaaaa Learnengivenenlovin
#3fm reageer retweet
twitter:
Dat dacht je maar!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze is gewoon moe, dan mag je beste en foutje maken
twitter:
Ik denk de koelkast, en de eerst tv omdat het een onverwacht harde klap gaf.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:50 schreef Bastiefcg het volgende:
lolsean paul
Wat is het uit het raam gooi hoogtepunt van de avond?
Ik zou zeggen de bank.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:51 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Ik denk de koelkast, en de eerst tv omdat het een onverwacht harde klap gaf.
die hebben 30liter red bull opquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:49 schreef CindieY het volgende:
Hoe blijven al die lui wakker die in hun uppie zijn en zich niet op een forum ofzo bevinden?
Inderdaad, zitten leuk in elkaar!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:59 schreef 3rdRock het volgende:
mooie items, die Ekstra Weekend Tapes
Ik zit voornamelijk nog wat loos en loom van beeldscherm naar beeldscherm te koekeloerenquote:
ze moeten ook wel denk ik, anders zouden ze al ingekakt zijn lijkt me...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 05:05 schreef Qunix het volgende:
i.t.t. reguliere freaknacht wordt er een hoop bewogen in de studio.
Behoorlijk actief.
Jep. Volgens mij moet 't ook best zwaar zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 05:06 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze moeten ook wel denk ik, anders zouden ze al ingekakt zijn lijkt me...
thnk god!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 05:13 schreef CindieY het volgende:
Ohja, die klok, die gaat ook nog terug dit weekend. Uurtje langer slapen dan
quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 05:24 schreef CindieY het volgende:
Het gapen volgt elkaar wel steeds sneller op hier.
mmm, ik ben nu aardig over de slaapdip heen....nog 90min!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 05:26 schreef Qunix het volgende:
Begint in te zakken en ze hebben geen leuke dingen meer te melden.
Jammer.
met camera erop getapet!quote:
stiekem is die jongen volgens mij een verdraaid goede producer....quote:
Tjibbe heeft echt hart voor de zaak! Hij heeft gisteren ook tot diep in de nacht door zitten werken op kantoor.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 05:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
stiekem is die jongen volgens mij een verdraaid goede producer....
en De Stem iedere keer in die filmpjes
Ik ga dat uurtje toch echt in bed luisteren. Zometeen geen Nederland 3 meer en 101 heb ik niet, dus FM weer zachtjes aan.quote:
nja, valt wel mee hier eigenlijk. maar als ik ga liggen slaap ik wel denk ik...quote:
succes met in bed luisteren!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 05:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga dat uurtje toch echt in bed luisteren. Zometeen geen Nederland 3 meer en 101 heb ik niet, dus FM weer zachtjes aan.
en ik ben dan eigenlijk weer blij dat ik dat niet heb. ik doe maar een paar dingen in bed, (in)slapen, wakker worden en boekje lezenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 05:58 schreef CindieY het volgende:
Ik kom uiteraard nog mee tikken als er wat noemenswaardigs isHet voordeel van allerlei elektronica waarmee je online kan
Ik ook, maar ik maak soms uitzonderingen. Ik moet gewoon liggen. Even tanden poetsen dus.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 05:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik ben dan eigenlijk weer blij dat ik dat niet heb. ik doe maar een paar dingen in bed, (in)slapen, wakker worden en boekje lezen
En wakker sinds?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 05:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, valt wel mee hier eigenlijk. maar als ik ga liggen slaap ik wel denk ik...
[..]
succes met in bed luisteren!
rustigquote:
kwart over 9 ofzo...quote:
Restecpquote:
Ik ook.quote:
kon je meteen met je ODOL aan de slag!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 06:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een ongeplande powernap gehad van 02:30 tot 05:00.
Toen werd ik wakker en zag ik Gerrie.[ afbeelding ]
9.15u werd ik uit mezelf wakker. hele dag geen flikker uitgevreten en savonds Ekstra Weekendquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 06:03 schreef Qunix het volgende:
6:45 wekker
7:40 weg naar werk
8:30 tot 17:00 werk (deadline!!! was nog best stressen)
en dan tot nu EW luisteren.
Ik heb gelukkig geen ODOL.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 06:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kon je meteen met je ODOL aan de slag!
dankjequote:
goedeMORGEN!quote:
Lekker wakker worden ditquote:
Goedemorgen!quote:
nope, die is er weer volgens Tjibbe.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 06:45 schreef TradeMarkie het volgende:
Moguh
is Frank trouwens nog op vakantie?
wehe, Stenders Vroeg!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 06:46 schreef Qunix het volgende:
Lachen... Over een kwartier Stenders Late Vermaek
Na EW komt altijd Stenders.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 06:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope, die is er weer volgens Tjibbe.
[..]
wehe, Stenders Vroeg!
Niet altijd zo geweest hoor.quote:
Dan doen we vandaag Der Rudyquote:
De Kranten op tijd in de bussen kunnen deponeren?quote:
ja hoor 7:30 moeten ze erin liggen (210 dvhn 29 telegraaf)quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 06:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
De Kranten op tijd in de bussen kunnen deponeren?
slaapse ik ga terug waar ik jullie achterliet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 06:56 schreef 3rdRock het volgende:
zo, dat was een lange, maar leuke zit. bedtijd
slaap lekker iedereen!
Ik doe hetzelfde.quote:
Je hebt toch geslapen? dan ben je geen doorhaler...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:07 schreef 3rdRock het volgende:
de 1e doorhaler me;dt zich weer? (of is er al iemand anders wakker?) nu ff scheren en douchen en dan ben ik waarsch net op tijd voor flirt je stijf
nja, ik ben van 9.15 tot ca 7.15 wakker geweest en daarna nog geen 5u geslapen met onderbrekingen. ik vind dat doorhalen genoegquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:28 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Je hebt toch geslapen? dan ben je geen doorhaler...
hallo medenachtbraker!quote:
is vast wel terug te luisteren, maar dan weet je natuurlijk al wel de uitslagquote:
Ja daaromquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 12:55 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is vast wel terug te luisteren, maar dan weet je natuurlijk al wel de uitslag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |