ik zag haar behabandjequote:
Ik ook niet! Fijn dat ik niet de enige benquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:45 schreef CindieY het volgende:
Ik moest toch echt even googlen wie deze Geraldine nou weer is. Nog noooooit van gehoord.
Het is wel een hele happening voor haar, zo te lezen.quote:
Tussen 12 en 1 dippen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Het is wel een hele happening voor haar, zo te lezen.
'We gaan tot 7 uur gewoon redden! #3fm'
'Ik ben niet moe. Ik heb mijn dip al gehad en dat was tussen 12 en 1 #3fm'
'En nog steeds wakkerrr #3fm'
Ja, ze maakt er een feestje van!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
+1, hoewel het nog redelijk meevalt hier...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Tussen 12 en 1 dippen?Ik ben nu ietwat aan het vechten tegen de slaap.
Komt zo wel goedquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
+1, hoewel het nog redelijk meevalt hier...
Wat wil je, normaal gaat ze om 22u slapen...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:47 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
ik denk dat ze normaalgesproken na het klokhuis naar bed moet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:49 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Wat wil je, normaal gaat ze om 22u slapen...
Met een rood onderbroekje aan, des duivels... Nope, ik zou m'n dochter ook nooit zo noemen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:52 schreef 3rdRock het volgende:
Samanta. sorry als ik mensen beledig, maar die naam zou ik nooit aan mijn dochter geven....
Zet je tv eens aan op 3, die stream op internet ligt wel errug achter zeg.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:55 schreef 3rdRock het volgende:
heeft het te makn met containers vol dooie chinezen![]()
![]()
oh, ze hangt op. het is dus echt zo
dan heb ik het geluid niet op een fijne plek.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 03:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Zet je tv eens aan op 3, die stream op internet ligt wel errug achter zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |