nja, valt wel mee hier eigenlijk. maar als ik ga liggen slaap ik wel denk ik...quote:
succes met in bed luisteren!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 05:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ga dat uurtje toch echt in bed luisteren. Zometeen geen Nederland 3 meer en 101 heb ik niet, dus FM weer zachtjes aan.
en ik ben dan eigenlijk weer blij dat ik dat niet heb. ik doe maar een paar dingen in bed, (in)slapen, wakker worden en boekje lezenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 05:58 schreef CindieY het volgende:
Ik kom uiteraard nog mee tikken als er wat noemenswaardigs isHet voordeel van allerlei elektronica waarmee je online kan
Ik ook, maar ik maak soms uitzonderingen. Ik moet gewoon liggen. Even tanden poetsen dus.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 05:58 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik ben dan eigenlijk weer blij dat ik dat niet heb. ik doe maar een paar dingen in bed, (in)slapen, wakker worden en boekje lezen
En wakker sinds?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 05:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, valt wel mee hier eigenlijk. maar als ik ga liggen slaap ik wel denk ik...
[..]
succes met in bed luisteren!
rustigquote:
kwart over 9 ofzo...quote:
Restecpquote:
Ik ook.quote:
kon je meteen met je ODOL aan de slag!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 06:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een ongeplande powernap gehad van 02:30 tot 05:00.
Toen werd ik wakker en zag ik Gerrie.[ afbeelding ]
9.15u werd ik uit mezelf wakker. hele dag geen flikker uitgevreten en savonds Ekstra Weekendquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 06:03 schreef Qunix het volgende:
6:45 wekker
7:40 weg naar werk
8:30 tot 17:00 werk (deadline!!! was nog best stressen)
en dan tot nu EW luisteren.
Ik heb gelukkig geen ODOL.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 06:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kon je meteen met je ODOL aan de slag!
dankjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |