quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wel apart dat alle vrouwen het kennen en Rocky niet
bnn-mokkeltjequote:
eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:16 schreef CindieY het volgende:
Dit hadden ze veel eerder op de avond moeten doen. Niet bepaald bevorderlijk om wakker bij te blijven.
Ik vermoed dat als je eenmaal in je bed ligt, je als een blok in slaap valt. Nog plannen voor morgen dan of kan je blijven liggen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:19 schreef minthy het volgende:
Ik lijk gvd wel gek... Slaap al 2 weken bar slecht door omstandigheden, is het voor dit weekend eventjes voorbij met de ellende en dan blijf ik nog zo laat op de bank hangen
niemand die je verplicht te luisteren...quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:19 schreef minthy het volgende:
Ik lijk gvd wel gek... Slaap al 2 weken bar slecht door omstandigheden, is het voor dit weekend eventjes voorbij met de ellende en dan blijf ik nog zo laat op de bank hangen
ik wil Geraldine wel proeven...quote:
Dat weet ik wel zeker! Ik ga het zo maar eens proberenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:20 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik vermoed dat als je eenmaal in je bed ligt, je als een blok in slaap valt. Nog plannen voor morgen dan of kan je blijven liggen?
Nee, dat snap ik ook... Iets met ontspanning/ontladen/enzquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niemand die je verplicht te luisteren...
was ook niet lullig bedoeld hoor. ik kan me er wel iets bij voorstellen. al had dat momentje beter wat eerder op de avond gepast zodat je nu wellicht al geslapen hadquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker! Ik ga het zo maar eens proberenEn morgen een druk dagje, maar dat maakt me niet uit
[..]
Nee, dat snap ik ook... Iets met ontspanning/ontladen/enz
die ja!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:23 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ohhh, het is dat mokkel uit Volendam waar heloef een stijfje van krijgt
Van mij ook niet, maar ik word kortaf als ik moe benquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:23 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was ook niet lullig bedoeld hoor. ik kan me er wel iets bij voorstellen. al had dat momentje beter wat eerder op de avond gepast zodat je nu wellicht al geslapen had
Bij mij krimpt mijn garnaal juist als ik Volendam hoor/lees, maar smaken verschillen gelukkig.quote:
Garnaal?! Ik had me de grootte van een puppy voorgesteldquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:28 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bij mij krimpt mijn garnaal juist als ik Volendam hoor/lees, maar smaken verschillen gelukkig.
een Sidderaal!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Garnaal?! Ik had me de grootte van een puppy voorgesteld
Ik wel en om die reden ga ik nu naar bed.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:29 schreef 3rdRock het volgende:
damn, rillingen over mn rug...
en ik ben helemaal niet zo'n emo.
een kleuterarmpje dat een appel vasthoudt!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Trustenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wel en om die reden ga ik nu naar bed.
Veel plezier allemaal en tot de volgende keer!
slaap lekker meid!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wel en om die reden ga ik nu naar bed.
Veel plezier allemaal en tot de volgende keer!
Nu verwacht je alleen maar een garnaal en ben je verrast als het een boa constrictor blijkt te zijn.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:31 schreef minthy het volgende:
[..]
ik vermoed niemand meer....quote:
Zal ik je gelijk maar weer teleurstellen? Er wordt namelijk maar heel weinig muziek gedraaid/gespeeld.quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:43 schreef Bastiefcg het volgende:
Ik kijk pas 20 minuutjes, maar het muziekaanbod is weer briljant.
twitter:tamarageense twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 04:45:49Jaaaaaa Learnengivenenlovin
#3fm reageer retweet
twitter:
ze is gewoon moe, dan mag je beste en foutje makenquote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:47 schreef FZN05 het volgende:
twitter:tamarageense twitterde op zaterdag 29-10-2011 om 04:45:49Jaaaaaa Learnengivenenlovin
#3fm reageer retweet
twitter:
Dat dacht je maar!quote:Op zaterdag 29 oktober 2011 04:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ze is gewoon moe, dan mag je beste en foutje maken
twitter:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |