Er is nog niet eens bekend wie er uberhaupt in het Glazen Huis komen joh, laat staan wat er daarna staat te gebeuren.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:08 schreef 3rdRock het volgende:
ach, 12 uur is eigenlijk niet eens zo lang. heb een tijd terug 14,5u op een dag gewerkt, waarvan de laatste 5 uur rondrennen op een belvloer.....
maar toch een knappe prestatie als het lukt
ow, sirolf, ff offtopic...is er al bekend of er weer een soortement van oliebollenradio komt oudjaarsnacht?
Zo en om 00:00 uur.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:10 schreef naatje_1 het volgende:
Gaan we ook 12 keer weekend schreeuwen?
nou, ik hoop het. michiel en roos waren heerlijk melig vorig jaarquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er is nog niet eens bekend wie er uberhaupt in het Glazen Huis komen joh, laat staan wat er daarna staat te gebeuren.
Die oud & nieuw-info komt denk ik pas een week van tevoren. Nog even geduld dus.
als jij dat wilt moet je dan doen natuurlijkquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:10 schreef naatje_1 het volgende:
Gaan we ook 12 keer weekend schreeuwen?
Mooie datum om er mee te stoppen of de show eens flink te vernieuwen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:09 schreef Spaghettivreter het volgende:
Goedenavond!
5 jaar Ekstra Weekend![]()
![]()
Dat ie 12 uur duurt?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:11 schreef Swomp het volgende:
pssst wat is er zo speciaal aan deze ekstra weekend, heb ik iets gemist ?
12 uur lang Ekstra Weekend!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:11 schreef Swomp het volgende:
Iets met 5 jaar en 12 uur durende uitzendingquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:11 schreef Swomp het volgende:
quote:
quote:
Verdomd dat ik dat niet wistquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:12 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Iets met 5 jaar en 12 uur durende uitzending
Met beeld uiteraard ?!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:13 schreef gerbenp het volgende:
Iemand die na de uitzending het volledig kan online gooien? Niet in stukjes. Maar iets met ASF.
Vraag hole of TwitWouter, die zouden het in principe ook helemaal online kunnen zetten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:13 schreef gerbenp het volgende:
Iemand die na de uitzending het volledig kan online gooien? Niet in stukjes. Maar iets met ASF.
Komt die niet gewoon bij 3fm uitzending gemist?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:13 schreef gerbenp het volgende:
Ik heb MP4tjes per uur, maar die zijn nogal groot (500 MB per stuk) om ergens te hosten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:13 schreef gerbenp het volgende:
Dat hoef je al niet eens meer te vragenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:14 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Vraag hole of TwitWouter, die zouden het in principe ook helemaal online kunnen zetten.
mooi, volledig met de muziek enz. hé?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb MP4tjes per uur, maar die zijn nogal groot (500 MB per stuk) om ergens te hosten.
+ zal vast ook wel op de site komen... en anders zorg ik daar morgen voor.
Audio he, niet video.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:15 schreef gerbenp het volgende:
[..]
mooi, volledig met de muziek enz. hé?
torrentjes bouwen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb MP4tjes per uur, maar die zijn nogal groot (500 MB per stuk) om ergens te hosten.
+ audio zal vast ook wel op de site komen... en anders zorg ik daar morgen voor.
Hoe bedoel je, doen ze dat niet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:14 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Dat hoef je al niet eens meer te vragen
Ja, gewoon bij Nachtegiel en Ekdom in de Nacht zoeken.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:16 schreef alors het volgende:
Vanaf de Freaknacht komt het vast wel op uitzendinggemist, of niet?
Hoe groot gaat dat totaal worden, servertje enzo...!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:16 schreef Sirolf het volgende:
Torrentjes duren nogal lang met 1 mbit/s upload...
Kans is groot.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:16 schreef alors het volgende:
Vanaf de Freaknacht komt het vast wel op uitzendinggemist, of niet?
och, dan moeten de mensen maar wachten......evt wil ik wel meehelpen seeden, als ik mn pc aan heb staan lever ik ca 5-6mbit upload.....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Torrentjes duren nogal lang met 1 mbit/s upload...
Ongeveer 500 MB/uur * 12 = veel.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:17 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hoe groot gaat dat totaal worden, servertje enzo...!
Hier wordt de 101TV stream op 192KBPS opgenomen, heb alleen de eeste seconden met dat limo gedoe gemistquote:
=6GB, ja dat is veel, mp3's host ik wel gewoon!quote:
copy-pastequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:17 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Hashtags op een forum gebruiken
Ja, maar niet de hele uitzending, alleen kleine fragmenten steeds.quote:
Je kan beter de 3FM webcam opnemen ipv 101TV, veel betere kwaliteit...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hier wordt de 101TV stream op 192KBPS opgenomen, heb alleen de eeste seconden met dat limo gedoe gemist.
[..]
=6GB, ja dat is veel, mp3's host ik wel gewoon!
Al geprobeerd de player opnieuw te starten? Geluid zou gewoon moeten werken...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:18 schreef Swomp het volgende:
Verdomd op de online stream heb ik geen geluid, meerdere mensen hier last van ?
Dan maar radio + webcam beeld combineren....
Ik neem geen beeld op, wat die lui uitspoken boeit me echt nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:18 schreef Sirolf het volgende:
Je kan beter de 3FM webcam opnemen ipv 101TV, veel betere kwaliteit...
Hier heb ik gewoon geluid http://www.3fm.nl/socialradio/appquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:18 schreef Swomp het volgende:
Verdomd op de online stream heb ik geen geluid, meerdere mensen hier last van ?
Dan maar radio + webcam beeld combineren....
Kwamen ze met een limo joh? Net gemistquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:18 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Hier wordt de 101TV stream op 192KBPS opgenomen, heb alleen de eeste seconden met dat limo gedoe gemist.
[..]
=6GB, ja dat is veel, mp3's host ik wel gewoon!
ze waren zelfs te laat!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:19 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Kwamen ze met een limo joh? Net gemist
Ze deden alsof volgens mijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:19 schreef gerbenp het volgende:
Kwamen ze met een limo joh? Net gemist
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:19 schreef 3rdRock het volgende:
het zou leuk zijn als Aukje v Ginneken en Tatum Dagelet langskomen!
Dan alsnog, de geluidskwaliteit van de 101TV stream is ook slechter dan de 3FM webcam (96 vs 128kbps).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:19 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik neem geen beeld op, wat die lui uitspoken boeit me echt niet.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hier heb ik gewoon geluid http://www.3fm.nl/socialradio/app
Ah in mijn andere browser doet hij t welquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:19 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Al geprobeerd de player opnieuw te starten? Geluid zou gewoon moeten werken...
Ja klopt iddquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:21 schreef 3rdRock het volgende:
jan de hoop is er btw tussen 9 en 10 geloof ik.
Zal best, nog nooit klachten gehad vanaf deze streamquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:20 schreef Sirolf het volgende:
Dan alsnog, de geluidskwaliteit van de 101TV stream is ook slechter dan de 3FM webcam (96 vs 128kbps).
Vetquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:21 schreef 3rdRock het volgende:
Klopt, leuke gasten!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:21 schreef 3rdRock het volgende:
Oja, die komt ook!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:22 schreef ConscienceNL het volgende:
Komt Henk Westbroek (de echte dan he) trouwens ook?
Meh.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:22 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Klopt, leuke gasten!
Krystl en Plork en de aannemers komen ook langs dat ik weet.
Er waren er nog meer, maar die ben ik vergeten.
Staan netjes onderin beeld.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:22 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Klopt, leuke gasten!
Krystl en Plork en de aannemers komen ook langs dat ik weet.
Er waren er nog meer, maar die ben ik vergeten.
ik meen op twitter te hebben gelezen van wel....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:22 schreef ConscienceNL het volgende:
Komt Henk Westbroek (de echte dan he) trouwens ook?
FM FTWquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:25 schreef Swomp het volgende:
Stream is kut, ik loop achter op jullie
Haha gaan ze het nummer van jody nou ... whaha
Ik fantaseer liever en daarnaast weet ik hoe de studio eruitziet, dus meer heb ik niet nodig. (daar geweest, je weet zelluf)quote:
Bij dat pauper Ziggo moet je er voor betalen, rest van de week is die zender kut en 't dus niet waard.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik kijk via 101TV via digitale tv
Same here.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik kijk via 101TV via digitale tv
Ohja dat heb ik ook gemist, jij was daar met je chick langs geweest deze week ofniet ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik fantaseer liever en daarnaast weet ik hoe de studio eruitziet, dus meer heb ik niet nodig. (daar geweest, je weet zelluf)
vorige vrijdag bij stenders quizquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:28 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ohja dat heb ik ook gemist, jij was daar met je chick langs geweest deze week ofniet ?
Jazeker, en hard gefaald bij de quiz van rob.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:28 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ohja dat heb ik ook gemist, jij was daar met je chick langs geweest deze week ofniet ?
Valt dat nog ergens terug te zien/horenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jazeker, en hard gefaald bij de quiz van rob.
je had idd beter Faye mee kunnen laten doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jazeker, en hard gefaald bij de quiz van rob.
http://www.powned.tv/programmas/stendersvermaak.html kun je een mp3 vinden van het hele program. laatste uur is popquizquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:29 schreef Swomp het volgende:
[..]
Valt dat nog ergens terug te zien/horen?
oude tijden herleven. maar t wordt vannacht vast minderquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:29 schreef CindieY het volgende:
Potjandorie, wat gaan we eigenlijk hard vandaagInternet klapte er even uit en ik moet zelfs weer teruglezen.
danke schonquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/programmas/stendersvermaak.html kun je een mp3 vinden van het hele program. laatste uur is popquiz
FOK! kennende wordt het dan juist meer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oude tijden herleven. maar t wordt vannacht vast minder
Des te meer ruimte voor de liefhebberquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oude tijden herleven. maar t wordt vannacht vast minder
nja, ik denk niet dat er veel niet-3fmers hier langs zeilen en een redelijk gedeelte zal vannacht wel gaan slapen. ik blijf iig zo lang mogelijk zitten en mezelf kennende moet 7u wel haalbaar zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
FOK! kennende wordt het dan juist meer.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:31 schreef Swomp het volgende:
Wacht maar tot SR#11 als dat weer zo'n chaos wordt als vorig jaar hier[ afbeelding ]
ik heb die hele week zo'n beetje vrij...maar eigenlijk hoop ik op een apart SR11topic....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:31 schreef Swomp het volgende:
Wacht maar tot SR#11 als dat weer zo'n chaos wordt als vorig jaar hier[ afbeelding ]
In theorie moet ik dat ook kunnen halen, ik ben alleen niet van plan dat in de praktijk te brengenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik denk niet dat er veel niet-3fmers hier langs zeilen en een redelijk gedeelte zal vannacht wel gaan slapen. ik blijf iig zo lang mogelijk zitten en mezelf kennende moet 7u wel haalbaar zijn
Mezelf kennende denk ik hetzelfde, ware het niet dat ik die volgende dag naar eur moet voor een open dagquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik denk niet dat er veel niet-3fmers hier langs zeilen en een redelijk gedeelte zal vannacht wel gaan slapen. ik blijf iig zo lang mogelijk zitten en mezelf kennende moet 7u wel haalbaar zijn
quote:
Vorig jaar een paar duizend post hier gemaakt, toen porsche1 hier nog hele dagen rondhingquote:
Sowiesoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:31 schreef Swomp het volgende:
ik heb tm maandag vrijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mezelf kennende denk ik hetzelfde, ware het niet dat ik die volgende dag naar eur moet voor een open dag
Als er een apart SR11-topic zou zijn... wat heb je dan nog aan deze reeks? Beetje nutteloos vind je niet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb die hele week zo'n beetje vrij...maar eigenlijk hoop ik op een apart SR11topic....
nee. in deze reeks blijven gewoon de vaste diehards posten. in de SR11-reeks gaan die 1weekperjaar3fmluisteraars maar ondhangen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:33 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als er een apart SR11-topic zou zijn... wat heb je dan nog aan deze reeks? Beetje nutteloos vind je niet?
Ik trek net een blikje open. Iets met caffeïne wellicht?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:34 schreef gerbenp het volgende:
Ik wil het wel volhouden, maar ik moet nog verzinnen hoe.
Dat energy-drank wordt 'm sowieso niet, iets met diabetes.
Koffie lust ik nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:35 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik trek net een blikje open. Iets met caffeïne wellicht?
red bull en euroshopper hebben suikervrije...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:34 schreef gerbenp het volgende:
Ik wil het wel volhouden, maar ik moet nog verzinnen hoe.
Dat energy-drank wordt 'm sowieso niet, iets met diabetes.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:35 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Nee, iedere week vanaf nu 12 uur lang.
Liever dat dan andersom.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:36 schreef Evertjan het volgende:
bier is koud en de bitterballen zijn warm!
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:36 schreef Evertjan het volgende:
vroeger toen de sex nog vies was en de lucht nog schoon was
Of Cola of Pepsi hele fles (het is ranzig spul, maar ik kan er niet van slapenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:36 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
red bull en euroshopper hebben suikervrije...
Nu is het een Beaukaalquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:37 schreef Evertjan het volgende:
[..]
dat was de prijs van Stender Late Vermaak quiz op Talpa
Vroeger toen de mist zo dicht was dat je de fiets er tegenaan kon zetten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:36 schreef Evertjan het volgende:
vroeger toen de sex nog vies was en de lucht nog schoon was
Die jinglequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:37 schreef naatje_1 het volgende:
ZIJN ER NOG FAXEN? KIJK EENS EN PAK ZE
is maar goed dat `t niet andersom isquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:36 schreef Evertjan het volgende:
bier is koud en de bitterballen zijn warm!
jong geleerd is oud gedaan. heel fout...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:37 schreef Timo20 het volgende:
"Copuleren moet je leren"
"het waren Lily Allenlange dagen" wat een niveau weer![]()
lekker warm Engels biertjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:38 schreef Timo20 het volgende:
[..]
is maar goed dat `t niet andersom is
Vroeger, toen je poep nog met lange OE schreefquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:38 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Vroeger toen de mist zo dicht was dat je de fiets er tegenaan kon zetten.
andere dingen doen volgens mij.quote:
Dat zeiquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Vroeger, toen je poep nog met lange OE schreef
als ik ee nfax zou hebben...quote:
Wordt erg lastig, die zit ergens in Afrika te kijken naar zielige moeders die hulp nodig hebben (voor 3FM Serious Request).quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:41 schreef Evertjan het volgende:
hopelijk komt Eric Corton nog langs voor een live versie van KAN JOUW HET SCHELE!!.
quote:Uw fax is onderweg. U ontvangt een email als uw fax succesvol verzonden is. Mocht uw fax niet verzonden zijn, ontvangt u uiteraard hiervan ook een email.
Wilt u nog een (gratis) fax versturen, klik dan hier.
wat is nou belangrijker zielige moeders in Afrika of EW 5 jaar?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wordt erg lastig, die zit ergens in Afrika te kijken naar zielige moeders die hulp nodig hebben (voor 3FM Serious Request).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp![]()
quote:Beste klant,
Uw fax wordt op dit moment door ons verzonden.
Als uw fax daadwerkelijk verstuurd is, ontvangt u direct een bevestigingsemail.
Als de fax niet verzonden is, ontvangt u uiteraard ook hiervan een email.
Dit kan tot ongeveer 20 minuten duren.![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:46 schreef Swomp het volgende:
Kunnen ze die Tamara Geense niet uit die twitterbalk verbannen ?![]()
Ze heeft wel weer een nieuwe profiel foto!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verschrikkelijk mens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Slaap kindje slaap, ...."quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:46 schreef Swomp het volgende:
Ze heeft wel weer een nieuwe profiel foto!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je ook haar hyvesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?!
![]()
Dat, en TwitWouter ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:46 schreef Swomp het volgende:
Ze heeft wel weer een nieuwe profiel foto!!![]()
I knowquote:![]()
die kaarsjes op de parkeerplaats
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:46 schreef Swomp het volgende:
Ze heeft wel weer een nieuwe profiel foto!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fijn, nu heb ik een witte klodder op mijn 24inch flatscreen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded![]()
Roel misschien wel op zijn 27" iMacquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
fijn, nu heb ik een witte klodder op mijn 24inch flatscreen!![]()
![]()
TwitWouter hoeft niet per se, die tweet niet zoveel onzin. Bekijk die timeline van @tamarageense eens...quote:
Elke dag hetzelfde.... "Goedemorgen". "Naar school". "Op school". "Pauze". "Naar huis". "Thuis". enz. enz.![]()
waar heeft hij die status aan te danken.quote:Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Van rand tot rand.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:48 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Roel misschien wel op zijn 27" iMac![]()
Zijn tomeloze inzet!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:49 schreef hole1988 het volgende:
waar heeft hij die status aan te danken.![]()
die jurre bosman blijft ook eeuwig 16....And if you think that I've been loosing my way
Gast van wie ben jij ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:49 schreef FZN05 het volgende:
[..]
TwitWouter hoeft niet per se, die tweet niet zoveel onzin. Bekijk die timeline van @tamarageense eens...
Elke dag hetzelfde.... "Goedemorgen". "Naar school". "Op school". "Pauze". "Naar huis". "Thuis". enz. enz.
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp![]()
aan al die mooie filmpjes op youtubequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waar heeft hij die status aan te danken.![]()
![]()
Zou TwitWouter vrienden hebben? Hij luistert werkelijk élke avond MetMichiel en élke week EkstraWeekend. Heeft hij nooit eens een feestje of gaat ie nooit naar de kroeg ofzo?
Ik vind het toch wel erg....![]()
quote:twitter:Domien twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 19:49:07Jaja! Ik ga straks ook die kant op! Maar tot 22 uur is het vooral het feestje van Ek en Stra! #ekstraweekend #iemandanders reageer retweet
![]()
Die jongen is toch 9 ofzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:50 schreef FZN05 het volgende:
Zou TwitWouter vrienden hebben? Hij luistert werkelijk élke avond MetMichiel en élke week EkstraWeekend. Heeft hij nooit eens een feestje of gaat ie nooit naar de kroeg ofzo?
Ik vind het toch wel erg....?
![]()
dus ik ben ook KO-NINGquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:50 schreef Evertjan het volgende:
[..]
aan al die mooie filmpjes op youtubeBoot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Helemaal niet nodig joh!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:51 schreef Cee het volgende:
twitter:Domien twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 19:49:07Jaja! Ik ga straks ook die kant op! Maar tot 22 uur is het vooral het feestje van Ek en Stra! #ekstraweekend #iemandanders reageer retweet
![]()
Maandag geregistreerd, van wie ben jij een kloontjequote:?
Dat opschrift op die bokaal: "WEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEE"
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
"in me reet geneukt door Frans Bauer."quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:49 schreef FZN05 het volgende:
[..]
TwitWouter hoeft niet per se, die tweet niet zoveel onzin. Bekijk die timeline van @tamarageense eens...
Elke dag hetzelfde.... "Goedemorgen". "Naar school". "Op school". "Pauze". "Naar huis". "Thuis". enz. enz.
je wordt gek van dr!And if you think that I've been loosing my way
Je bent niet verplicht om hem/haar te volgen tochquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:52 schreef 3rdRock het volgende:
"in me reet geneukt door Frans Bauer."
je wordt gek van dr!?
![]()
Niemand, heb al een account gehad hier, daarna tijdje gelurkt en nu weer nieuw account gemaakt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:52 schreef Swomp het volgende:
[..]
Maandag geregistreerd, van wie ben jij een kloontje?
![]()
Jeanne Paul
doe ik ook nietquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Je bent niet verplicht om hem/haar te volgen toch?
Sean Paul? nu al? voor mijn gevoel is het nu half10!And if you think that I've been loosing my way
Ah topquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:53 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Niemand, heb al een account gehad hier, daarna tijdje gelurkt en nu weer nieuw account gemaakt.
twitter:JandeHoop twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 19:53:29Vanuit Bilthoven nu richting Hilversum#ekstraweekend reageer retweet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:53 schreef Cee het volgende:
twitter:JandeHoop twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 19:53:29Vanuit Bilthoven nu richting Hilversum#ekstraweekend reageer retweet
![]()
![]()
Snap echt niet wat ze met die vent moeten, maar hij altijd liever dan Domienquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:53 schreef Cee het volgende:
!
![]()
ze hoeven niet eens te bellen, er staat een container!![]()
And if you think that I've been loosing my way
Koning!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:53 schreef Cee het volgende:
![]()
![]()
Jan de Hoop is een heldquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Snap echt niet wat ze met die vent moeten, maar hij altijd liever dan Domien!
![]()
Janquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nou, FM volgen en de webcam tegelijk is ook geen optie. Hoor ik dat ding 't raam al uit te kletteren, staan Ekdom en Veenstra nog steeds te giechelen met dat ding.I reject reality and substitute my own![]()
Aangeboden door de gemeente Hilversum.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:54 schreef 3rdRock het volgende:
ze hoeven niet eens te bellen, er staat een container!![]()
![]()
![]()
Waarom geen Domien? Met EkstraWeekend vind ik hem wel leuk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
@Work vind ik ook steeds leuker worden.![]()
Let`s dance to Joy Division!!
zeker een halve minuut vertraging jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:55 schreef CindieY het volgende:
Nou, FM volgen en de webcam tegelijk is ook geen optie. Hoor ik dat ding 't raam al uit te kletteren, staan Ekdom en Veenstra nog steeds te giechelen met dat ding.
Had ik net ook, geluid deed het niet, in mijn andere browser welquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:55 schreef CindieY het volgende:
Nou, FM volgen en de webcam tegelijk is ook geen optie. Hoor ik dat ding 't raam al uit te kletteren, staan Ekdom en Veenstra nog steeds te giechelen met dat ding.
Het is straks weer Domien en de rest, jammer altijd...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:56 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Waarom geen Domien? Met EkstraWeekend vind ik hem wel leuk.
vooral de afg 2 wk...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:56 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Waarom geen Domien? Met EkstraWeekend vind ik hem wel leuk.
That's because I'm broken minded
Forum Opties Forumhop: Hop naar: