quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:46 schreef Swomp het volgende:
Kunnen ze die Tamara Geense niet uit die twitterbalk verbannen ?![]()
Ze heeft wel weer een nieuwe profiel foto!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je ook haar hyvesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?!
![]()
Dat, en TwitWouter ook.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:46 schreef Swomp het volgende:
Ze heeft wel weer een nieuwe profiel foto!!![]()
I knowquote:![]()
die kaarsjes op de parkeerplaats
How can you know what things are worth if your hands don`t move `till you do a day`s work?
Ich veul mich net enne klok, want ich tik neet richtig![]()
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:46 schreef Swomp het volgende:
Ze heeft wel weer een nieuwe profiel foto!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fijn, nu heb ik een witte klodder op mijn 24inch flatscreen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded![]()
Roel misschien wel op zijn 27" iMacquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
fijn, nu heb ik een witte klodder op mijn 24inch flatscreen!![]()
![]()
TwitWouter hoeft niet per se, die tweet niet zoveel onzin. Bekijk die timeline van @tamarageense eens...quote:
Elke dag hetzelfde.... "Goedemorgen". "Naar school". "Op school". "Pauze". "Naar huis". "Thuis". enz. enz.![]()
waar heeft hij die status aan te danken.quote:Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN![]()
Van rand tot rand.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:48 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Roel misschien wel op zijn 27" iMac![]()
Zijn tomeloze inzet!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:49 schreef hole1988 het volgende:
waar heeft hij die status aan te danken.![]()
die jurre bosman blijft ook eeuwig 16....And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded![]()
Gast van wie ben jij ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:49 schreef FZN05 het volgende:
[..]
TwitWouter hoeft niet per se, die tweet niet zoveel onzin. Bekijk die timeline van @tamarageense eens...
Elke dag hetzelfde.... "Goedemorgen". "Naar school". "Op school". "Pauze". "Naar huis". "Thuis". enz. enz.
Ga maar naar hey enne ho, enne SwompSwompSwomp![]()
aan al die mooie filmpjes op youtubequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
waar heeft hij die status aan te danken.![]()
![]()
Zou TwitWouter vrienden hebben? Hij luistert werkelijk élke avond MetMichiel en élke week EkstraWeekend. Heeft hij nooit eens een feestje of gaat ie nooit naar de kroeg ofzo?
Ik vind het toch wel erg....![]()
quote:twitter:Domien twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 19:49:07Jaja! Ik ga straks ook die kant op! Maar tot 22 uur is het vooral het feestje van Ek en Stra! #ekstraweekend #iemandanders reageer retweet
![]()
Die jongen is toch 9 ofzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:50 schreef FZN05 het volgende:
Zou TwitWouter vrienden hebben? Hij luistert werkelijk élke avond MetMichiel en élke week EkstraWeekend. Heeft hij nooit eens een feestje of gaat ie nooit naar de kroeg ofzo?
Ik vind het toch wel erg....?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: