quote:
quote:
Verdomd dat ik dat niet wistquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:12 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Iets met 5 jaar en 12 uur durende uitzending
Met beeld uiteraard ?!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:13 schreef gerbenp het volgende:
Iemand die na de uitzending het volledig kan online gooien? Niet in stukjes. Maar iets met ASF.
Vraag hole of TwitWouter, die zouden het in principe ook helemaal online kunnen zetten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:13 schreef gerbenp het volgende:
Iemand die na de uitzending het volledig kan online gooien? Niet in stukjes. Maar iets met ASF.
Komt die niet gewoon bij 3fm uitzending gemist?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:13 schreef gerbenp het volgende:
Ik heb MP4tjes per uur, maar die zijn nogal groot (500 MB per stuk) om ergens te hosten.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:13 schreef gerbenp het volgende:
Dat hoef je al niet eens meer te vragenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:14 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Vraag hole of TwitWouter, die zouden het in principe ook helemaal online kunnen zetten.
mooi, volledig met de muziek enz. hé?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb MP4tjes per uur, maar die zijn nogal groot (500 MB per stuk) om ergens te hosten.
+ zal vast ook wel op de site komen... en anders zorg ik daar morgen voor.
Audio he, niet video.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:15 schreef gerbenp het volgende:
[..]
mooi, volledig met de muziek enz. hé?
torrentjes bouwen?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb MP4tjes per uur, maar die zijn nogal groot (500 MB per stuk) om ergens te hosten.
+ audio zal vast ook wel op de site komen... en anders zorg ik daar morgen voor.
Hoe bedoel je, doen ze dat niet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:14 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
Dat hoef je al niet eens meer te vragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |