Ik fantaseer liever en daarnaast weet ik hoe de studio eruitziet, dus meer heb ik niet nodig. (daar geweest, je weet zelluf)quote:
Bij dat pauper Ziggo moet je er voor betalen, rest van de week is die zender kut en 't dus niet waard.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik kijk via 101TV via digitale tv
Same here.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik kijk via 101TV via digitale tv
Ohja dat heb ik ook gemist, jij was daar met je chick langs geweest deze week ofniet ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik fantaseer liever en daarnaast weet ik hoe de studio eruitziet, dus meer heb ik niet nodig. (daar geweest, je weet zelluf)
vorige vrijdag bij stenders quizquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:28 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ohja dat heb ik ook gemist, jij was daar met je chick langs geweest deze week ofniet ?
Jazeker, en hard gefaald bij de quiz van rob.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:28 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ohja dat heb ik ook gemist, jij was daar met je chick langs geweest deze week ofniet ?
Valt dat nog ergens terug te zien/horenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jazeker, en hard gefaald bij de quiz van rob.
je had idd beter Faye mee kunnen laten doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jazeker, en hard gefaald bij de quiz van rob.
http://www.powned.tv/programmas/stendersvermaak.html kun je een mp3 vinden van het hele program. laatste uur is popquizquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:29 schreef Swomp het volgende:
[..]
Valt dat nog ergens terug te zien/horen?
oude tijden herleven. maar t wordt vannacht vast minderquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:29 schreef CindieY het volgende:
Potjandorie, wat gaan we eigenlijk hard vandaagInternet klapte er even uit en ik moet zelfs weer teruglezen.
danke schonquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
http://www.powned.tv/programmas/stendersvermaak.html kun je een mp3 vinden van het hele program. laatste uur is popquiz
FOK! kennende wordt het dan juist meer.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oude tijden herleven. maar t wordt vannacht vast minder
Des te meer ruimte voor de liefhebberquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oude tijden herleven. maar t wordt vannacht vast minder
nja, ik denk niet dat er veel niet-3fmers hier langs zeilen en een redelijk gedeelte zal vannacht wel gaan slapen. ik blijf iig zo lang mogelijk zitten en mezelf kennende moet 7u wel haalbaar zijnquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
FOK! kennende wordt het dan juist meer.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:31 schreef Swomp het volgende:
Wacht maar tot SR#11 als dat weer zo'n chaos wordt als vorig jaar hier[ afbeelding ]
ik heb die hele week zo'n beetje vrij...maar eigenlijk hoop ik op een apart SR11topic....quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:31 schreef Swomp het volgende:
Wacht maar tot SR#11 als dat weer zo'n chaos wordt als vorig jaar hier[ afbeelding ]
In theorie moet ik dat ook kunnen halen, ik ben alleen niet van plan dat in de praktijk te brengenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik denk niet dat er veel niet-3fmers hier langs zeilen en een redelijk gedeelte zal vannacht wel gaan slapen. ik blijf iig zo lang mogelijk zitten en mezelf kennende moet 7u wel haalbaar zijn
Mezelf kennende denk ik hetzelfde, ware het niet dat ik die volgende dag naar eur moet voor een open dagquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik denk niet dat er veel niet-3fmers hier langs zeilen en een redelijk gedeelte zal vannacht wel gaan slapen. ik blijf iig zo lang mogelijk zitten en mezelf kennende moet 7u wel haalbaar zijn
quote:
Vorig jaar een paar duizend post hier gemaakt, toen porsche1 hier nog hele dagen rondhingquote:
Sowiesoquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:31 schreef Swomp het volgende:
ik heb tm maandag vrijquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mezelf kennende denk ik hetzelfde, ware het niet dat ik die volgende dag naar eur moet voor een open dag
Als er een apart SR11-topic zou zijn... wat heb je dan nog aan deze reeks? Beetje nutteloos vind je niet?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb die hele week zo'n beetje vrij...maar eigenlijk hoop ik op een apart SR11topic....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |