Ik fantaseer liever en daarnaast weet ik hoe de studio eruitziet, dus meer heb ik niet nodig. (daar geweest, je weet zelluf)quote:
Bij dat pauper Ziggo moet je er voor betalen, rest van de week is die zender kut en 't dus niet waard.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik kijk via 101TV via digitale tv
Same here.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik kijk via 101TV via digitale tv
Ohja dat heb ik ook gemist, jij was daar met je chick langs geweest deze week ofniet ?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik fantaseer liever en daarnaast weet ik hoe de studio eruitziet, dus meer heb ik niet nodig. (daar geweest, je weet zelluf)
vorige vrijdag bij stenders quizquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:28 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ohja dat heb ik ook gemist, jij was daar met je chick langs geweest deze week ofniet ?
Jazeker, en hard gefaald bij de quiz van rob.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:28 schreef Swomp het volgende:
[..]
Ohja dat heb ik ook gemist, jij was daar met je chick langs geweest deze week ofniet ?
Valt dat nog ergens terug te zien/horenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jazeker, en hard gefaald bij de quiz van rob.
je had idd beter Faye mee kunnen laten doenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jazeker, en hard gefaald bij de quiz van rob.
http://www.powned.tv/programmas/stendersvermaak.html kun je een mp3 vinden van het hele program. laatste uur is popquizquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:29 schreef Swomp het volgende:
[..]
Valt dat nog ergens terug te zien/horen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |