Snap echt niet wat ze met die vent moeten, maar hij altijd liever dan Domienquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:53 schreef Cee het volgende:
twitter:JandeHoop twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 19:53:29Vanuit Bilthoven nu richting Hilversum#ekstraweekend reageer retweet
Koning!!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:53 schreef Cee het volgende:
twitter:JandeHoop twitterde op vrijdag 28-10-2011 om 19:53:29Vanuit Bilthoven nu richting Hilversum#ekstraweekend reageer retweet
Jan de Hoop is een heldquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Snap echt niet wat ze met die vent moeten, maar hij altijd liever dan Domien!
Janquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Aangeboden door de gemeente Hilversum.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:54 schreef 3rdRock het volgende:
ze hoeven niet eens te bellen, er staat een container!![]()
Waarom geen Domien? Met EkstraWeekend vind ik hem wel leuk.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:54 schreef Mdrop het volgende:
[..]
zeker een halve minuut vertraging jaquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:55 schreef CindieY het volgende:
Nou, FM volgen en de webcam tegelijk is ook geen optie. Hoor ik dat ding 't raam al uit te kletteren, staan Ekdom en Veenstra nog steeds te giechelen met dat ding.
Had ik net ook, geluid deed het niet, in mijn andere browser welquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:55 schreef CindieY het volgende:
Nou, FM volgen en de webcam tegelijk is ook geen optie. Hoor ik dat ding 't raam al uit te kletteren, staan Ekdom en Veenstra nog steeds te giechelen met dat ding.
Het is straks weer Domien en de rest, jammer altijd...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:56 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Waarom geen Domien? Met EkstraWeekend vind ik hem wel leuk.
@Work vind ik ook steeds leuker worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |