Ik vraag me toch af wat daarvan het nut is, zowel voor het programma als voor Manuel zelf.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:41 schreef golfer het volgende:
Mauro Manuel is vanavond zelf te zien aan de tafel van P&W.
Driewerfquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:41 schreef golfer het volgende:
Mauro Manuel is vanavond zelf te zien aan de tafel van P&W.
Er is geen nut, behalve dat het misschien goed voor de kijkcijfers is, en omdat Mauro dan de zielige neger kan uithangen waardoor er weer meer protest is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:43 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af wat daarvan het nut is, zowel voor het programma als voor Manuel zelf.
Z'n Angolese ouders of z'n Nederlandse pleegouders?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:45 schreef Jac0bus het volgende:
Zijn ouders zaten zelf nog zo te zeiken dat die media-aandacht zo slecht voor hem was enzo
Als jij hem slecht vindt moet het dus wel een goede TT zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:45 schreef Specularium het volgende:
Wat een slechte TT. Alsof je er niet genoeg mee wordt doodgegooid.
Er zit zelden een gast puur om gezellig mee te lullen, 90% van de gevallen is het een kwestie van een politiek doel bereiken of iets verkopen. Dus doe nu even niet zo hypocriet (en zo plat, qua taalgebruik)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Er is geen nut, behalve dat het misschien goed voor de kijkcijfers is, en omdat Mauro dan de zielige neger kan uithangen waardoor er weer meer protest is.
kneusje ben je ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Er is geen nut, behalve dat het misschien goed voor de kijkcijfers is, en omdat Mauro dan de zielige neger kan uithangen waardoor er weer meer protest is.
Zul je straks zien dat volgens Maurice de Hond 134% van de Nederlanders hem weg wil hebben omdat ze het hele circus zat zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee hoor, er stond twee maal een onderschrift, waarvan het bij de tweede wel verbeterd was.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:28 schreef DrDentz het volgende:
In de herhaling staat er wel Mingelen.
Waarom zou ik een stukje schrijven over iets dat me totaal niet interesseert? Clowntjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:07 schreef alors het volgende:
[..]
kneusje ben je ookga er maar gauw een stukje over schrijven voor de fp
Klopt, ook in de herhaling.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:37 schreef pberends het volgende:
Nee hoor, er stond twee maal een onderschrift, waarvan het bij de tweede wel verbeterd was.
Nu al HILARISCH!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:15 schreef golfer het volgende:
Overige gasten:
Bleker en Chabot
Staatssecretaris en onze politiekwatcher over het CDA-congres.
Ah. Heb niet de hele herhaling gezien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee hoor, er stond twee maal een onderschrift, waarvan het bij de tweede wel verbeterd was.
Het is er zo eentje.quote:Een webshop is geen carrière, ontsnap uit het mutsenparadijs. De titel van het boek van Marianne Zwagerman is een prikkelende. Zwagerman is een vrouw met een grote staat van dienst in de mediawereld, maar was daar toch ongelukkig. Nadat ze huwelijk, baan en gezondheid kwijtraakte besloot ze een ander leven te gaan leiden. Een midlifecrisis mogen we het niet noemen. Het is een midlifeparty.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:45 schreef Q.E.D. het volgende:
Chabot, daar zit méér dan een steekje bij los.
Bleker, de pony berijdende alcoholist.
Die Mauro is de enige normale Nederlander Angolees aan tafel.
Bleker alcoholist?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:45 schreef Q.E.D. het volgende:
Die Mauro is de enige normale Nederlander aan tafel.
Ja, want van totaal nooit alcohol drinken, zoals Bleker doet, word je blijkbaar alcoholist.quote:
CDA-congressenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:05 schreef Jac0bus het volgende:
Bart Chabot: onze politiekwatcher over het CDA-congres.
[ afbeelding ]
Ja en dan moet die wegquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:45 schreef Q.E.D. het volgende:
Die Mauro is de enige normale Nederlander aan tafel.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Het lijkt me voor Mauro zelf niet echt prettig om overal heen gesleept worden.
Hij mag waarschijnlijk gewoon blijven op eens studie visum en daarna kan hij hier dacht ik permanent blijven. Dus als hij gewoon netjes zijn best doet op school is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:15 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ja en dan moet die weg![]()
Snap eigenlijk ook niet waarom hij en zijn ouders nu alweer bij P&W zijn, wat is het nut? Iedereen weet nu hoe lullig het is. Wel knap dat hij toch daar aan tafel erover wilt gaan praten, ik zou denk ik alleen maar gaan huilen als naar Angola moest
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]http://www.henkeningrid.org/
Voor Mauro zal waarschijnlijk wel iets worden gefixed...voor die tientallen gelijke gevallen gebeurt dat helaas niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:00 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hij mag waarschijnlijk gewoon blijven op eens studie visum en daarna kan hij hier dacht ik permanent blijven. Dus als hij gewoon netjes zijn best doet op school is er niks aan de hand.
Kan me natuurlijk wel voorstellen dat je op dit moment toch behoorlijk in spanning zit met een eventueel vooruitzicht dat je terug naar Angola moet.
Allemaal wel lachen, maar de mensen die dit soort hilarische grappen verzinnen wonen niet in een echte kutbuurt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]http://www.henkeningrid.org/
idd, in de 17e eeuw zouden ze denken of we gek zijn gewordenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:10 schreef Caland het volgende:
Een congres of er een neger mag blijven
Ik heb er gewoond, het klinkt naar waarheid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Allemaal wel lachen, maar de mensen die dit soort hilarische grappen verzinnen wonen niet in een echte kutbuurt.
Volgens mij willen ze hem als voorbeeld stellen voor hard beleid.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor Mauro zal waarschijnlijk wel iets worden gefixed...
De komende 50 jaar levert hij geld op...quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:11 schreef exile79 het volgende:
Waarom nou weer over die neger? Dat heeft ons alleen gister al een paar ton gekost. Alsof hij de enige is. Of weg ermee, of allemaal blijven. Gezeik. We hebben toch wel meer aan ons hoofd?
Want?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Nu komende 50 jaar levert hij geld op...
Dat is net zulke waarheid als dat alle Marokkanen crimineel zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:12 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Ik heb er gewoond, het klinkt naar waarheid.
Dat congres is er uiteraard niet speciaal voor deze zaak.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:10 schreef Caland het volgende:
Een congres of er een neger mag blijven
Ja, dat is wel een positieve instelling. En die tonnen die hij al gekost heeft zal hij ook nog opleveren? Ik vraag het me af. En voor mij part blijft hij hoor, maakt geen reet uit, maar dat gelul elke dag weer over hem, dat vind ik overdreven.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Belasting betalen als hij gaat werken (of roken).
Nee, dat snap ik. Maar dan nog zal het alleen daarover gaan als men het morgen over het congres heeft.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:13 schreef marcodej het volgende:
[..]
Dat congres is er uiteraard niet speciaal voor deze zaak.
Oooooww, mijn uitkering. Oh nee, dan is het goed. Pfweeeuw. Knap hoor trouwens, dat je wist dat ik een uitkering heb.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
MBO diploma => werken => belasting betalen => jouw uitkering
Humor om te lachenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat is net zulke waarheid als dat alle Marokkanen crimineel zijn.
Het lijkt vaak zo.
Ik heb ook een uitkering maar ik werk gewoon 40 uurquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:15 schreef exile79 het volgende:
[..]
Oooooww, mijn uitkering. Oh nee, dan is het goed. Pfweeeuw. Knap hoor trouwens, dat je wist dat ik een uitkering heb.
Zeker omdat hij zwart is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:17 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Mauro. Wat is hij toch ontwapenend.
krom? Als die regel er niet was zouden er honderden andere gevallen zijn.. dan kan je alle regels wel wegdenken.. de goede lijden altijd onder de kwade. zo gaat dat nou eenmaal.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:17 schreef Specularium het volgende:
Kromme regels in stand houden omdat we het eenmaal zo bedacht hebben.
Tja, dan zijn politici eenmaal.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:17 schreef Caland het volgende:
Vermoeiend zeg, een heel verhaal eromheen lullen en eigenlijk niks zeggen.
Iets met verwachtingen die je wekt enzo.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:18 schreef marcodej het volgende:
Waarom snappen mensen niet dat 'we gaan je proberen te helpen' niet hetzelfde is als 'we gaan je aan een verblijfsvergunning helpen'?
Dan moeten ze hem recht in zijn gezicht zeggen "We schoppen je het land uit"quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:18 schreef marcodej het volgende:
Waarom snappen mensen niet dat 'we gaan je proberen te helpen' niet hetzelfde is als 'we gaan je aan een verblijfsvergunning helpen'?
Welkom bij de politiek.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:17 schreef Caland het volgende:
Vermoeiend zeg, een heel verhaal eromheen lullen en eigenlijk niks zeggen.
Ja, hele dag mailtjes sturen naar westerlingen of ze geld willen overmakenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:20 schreef Specularium het volgende:
Zou er in Angola een goede universiteit zijn waar hij later op kan aansluiten?
Hoe erg ik het Limburgs accent haat. Het blijft beter dan tfoe, wollah, tssssss en kkbezem, en dat uitgevoerd door petjes.quote:
Ik snap werkelijk helemaal niks van je vergelijkingquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:20 schreef kleinzusje het volgende:
En een ene BIBI helpen met kanker ( via VI) en Twente is ok ?
Terwijl er 10000 kinderen dood gaan aan kanker, die anoniem zijn ?
WTF !
Ik snap iets niet
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, hele dag mailtjes sturen naar westerlingen of ze geld willen overmaken
Truequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:21 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hoe erg ik het Limburgs accent haat. Het blijft beter dan tfoe, wollah, tssssss en kkbezem, en dat uitgevoerd door petjes.
Dit is een vergelijking die mank gaat door emotie.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:20 schreef kleinzusje het volgende:
WTF !
Ik snap iets niet
Ik ook niet, maar bij VI haakte ik ook afquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk helemaal niks van je vergelijking
Nou, dat ging erover dat ouder niet naast hun zoontje ook nog hun dochtertje gaan verliezen. Lijkt me toch dubbel zo erg dan dat je één kind verliest aan kanker.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:20 schreef kleinzusje het volgende:
WTF !
Ik snap iets niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |