Ah. Heb niet de hele herhaling gezien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee hoor, er stond twee maal een onderschrift, waarvan het bij de tweede wel verbeterd was.
Het is er zo eentje.quote:Een webshop is geen carrière, ontsnap uit het mutsenparadijs. De titel van het boek van Marianne Zwagerman is een prikkelende. Zwagerman is een vrouw met een grote staat van dienst in de mediawereld, maar was daar toch ongelukkig. Nadat ze huwelijk, baan en gezondheid kwijtraakte besloot ze een ander leven te gaan leiden. Een midlifecrisis mogen we het niet noemen. Het is een midlifeparty.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:45 schreef Q.E.D. het volgende:
Chabot, daar zit méér dan een steekje bij los.
Bleker, de pony berijdende alcoholist.
Die Mauro is de enige normale Nederlander Angolees aan tafel.
Bleker alcoholist?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:45 schreef Q.E.D. het volgende:
Die Mauro is de enige normale Nederlander aan tafel.
Ja, want van totaal nooit alcohol drinken, zoals Bleker doet, word je blijkbaar alcoholist.quote:
CDA-congressenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 18:05 schreef Jac0bus het volgende:
Bart Chabot: onze politiekwatcher over het CDA-congres.
[ afbeelding ]
Ja en dan moet die wegquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:45 schreef Q.E.D. het volgende:
Die Mauro is de enige normale Nederlander aan tafel.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:10 schreef Ronaldsen het volgende:
Het lijkt me voor Mauro zelf niet echt prettig om overal heen gesleept worden.
Hij mag waarschijnlijk gewoon blijven op eens studie visum en daarna kan hij hier dacht ik permanent blijven. Dus als hij gewoon netjes zijn best doet op school is er niks aan de hand.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:15 schreef Sofia90 het volgende:
[..]
Ja en dan moet die weg![]()
Snap eigenlijk ook niet waarom hij en zijn ouders nu alweer bij P&W zijn, wat is het nut? Iedereen weet nu hoe lullig het is. Wel knap dat hij toch daar aan tafel erover wilt gaan praten, ik zou denk ik alleen maar gaan huilen als naar Angola moest
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]http://www.henkeningrid.org/
Voor Mauro zal waarschijnlijk wel iets worden gefixed...voor die tientallen gelijke gevallen gebeurt dat helaas niet.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:00 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hij mag waarschijnlijk gewoon blijven op eens studie visum en daarna kan hij hier dacht ik permanent blijven. Dus als hij gewoon netjes zijn best doet op school is er niks aan de hand.
Kan me natuurlijk wel voorstellen dat je op dit moment toch behoorlijk in spanning zit met een eventueel vooruitzicht dat je terug naar Angola moet.
Allemaal wel lachen, maar de mensen die dit soort hilarische grappen verzinnen wonen niet in een echte kutbuurt.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 22:58 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]http://www.henkeningrid.org/
idd, in de 17e eeuw zouden ze denken of we gek zijn gewordenquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 23:10 schreef Caland het volgende:
Een congres of er een neger mag blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |