Ik vraag me toch af wat daarvan het nut is, zowel voor het programma als voor Manuel zelf.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:41 schreef golfer het volgende:
Mauro Manuel is vanavond zelf te zien aan de tafel van P&W.
Driewerfquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:41 schreef golfer het volgende:
Mauro Manuel is vanavond zelf te zien aan de tafel van P&W.
Er is geen nut, behalve dat het misschien goed voor de kijkcijfers is, en omdat Mauro dan de zielige neger kan uithangen waardoor er weer meer protest is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:43 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Ik vraag me toch af wat daarvan het nut is, zowel voor het programma als voor Manuel zelf.
Z'n Angolese ouders of z'n Nederlandse pleegouders?quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:45 schreef Jac0bus het volgende:
Zijn ouders zaten zelf nog zo te zeiken dat die media-aandacht zo slecht voor hem was enzo
Als jij hem slecht vindt moet het dus wel een goede TT zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:45 schreef Specularium het volgende:
Wat een slechte TT. Alsof je er niet genoeg mee wordt doodgegooid.
Er zit zelden een gast puur om gezellig mee te lullen, 90% van de gevallen is het een kwestie van een politiek doel bereiken of iets verkopen. Dus doe nu even niet zo hypocriet (en zo plat, qua taalgebruik)quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Er is geen nut, behalve dat het misschien goed voor de kijkcijfers is, en omdat Mauro dan de zielige neger kan uithangen waardoor er weer meer protest is.
kneusje ben je ookquote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Er is geen nut, behalve dat het misschien goed voor de kijkcijfers is, en omdat Mauro dan de zielige neger kan uithangen waardoor er weer meer protest is.
Zul je straks zien dat volgens Maurice de Hond 134% van de Nederlanders hem weg wil hebben omdat ze het hele circus zat zijn.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 15:44 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee hoor, er stond twee maal een onderschrift, waarvan het bij de tweede wel verbeterd was.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:28 schreef DrDentz het volgende:
In de herhaling staat er wel Mingelen.
Waarom zou ik een stukje schrijven over iets dat me totaal niet interesseert? Clowntjequote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:07 schreef alors het volgende:
[..]
kneusje ben je ookga er maar gauw een stukje over schrijven voor de fp
Klopt, ook in de herhaling.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:37 schreef pberends het volgende:
Nee hoor, er stond twee maal een onderschrift, waarvan het bij de tweede wel verbeterd was.
Nu al HILARISCH!quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 17:15 schreef golfer het volgende:
Overige gasten:
Bleker en Chabot
Staatssecretaris en onze politiekwatcher over het CDA-congres.
Ah. Heb niet de hele herhaling gezien.quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 16:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee hoor, er stond twee maal een onderschrift, waarvan het bij de tweede wel verbeterd was.
Het is er zo eentje.quote:Een webshop is geen carrière, ontsnap uit het mutsenparadijs. De titel van het boek van Marianne Zwagerman is een prikkelende. Zwagerman is een vrouw met een grote staat van dienst in de mediawereld, maar was daar toch ongelukkig. Nadat ze huwelijk, baan en gezondheid kwijtraakte besloot ze een ander leven te gaan leiden. Een midlifecrisis mogen we het niet noemen. Het is een midlifeparty.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |