Dat het nu maar weer een hoop zieligdoenerij kost, loze Kamerdebatten en ellendig lange procedures? Ik zie dat niet als wenselijk. Het zou juist eens drastisch vereenvoudigd moeten worden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:53 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haaks op de realiteit met alleen maar ongunstige effecten? Wat zou er zo fucking gunstig aan zijn om Mauro in Nederland te houden, alsof er niet meer mensen zijn die zijn kunstje kunnen.
En de rest van de cheap labour komt ofwel via visum of uit de rest van de EU dus who cares, die zijn welkom.
Het staat niet echt als een huis.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hoezo? waarom? wat is er mis mee?
Wat is het poolse woord voor mensen die alleen maar onzin uitkramen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tip, in het Pools heb je meer woorden dan alleen "baksteen" en "wodka".
Bron?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, Nederlandse woningen die pakweg 40 / 30 / 20 jaar geleden neergezet zijn, zijn kwalitatief nou niet wat je noemt geweldig.
Kurwaquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:03 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Wat is het poolse woord voor mensen die alleen maar onzin uitkramen?
Dat betekend lul of penis. iig het manelijk geslachtsdeel.quote:
Ik geloof het meteen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:06 schreef Sayex het volgende:
[..]
Dat betekend lul of penis. iig het manelijk geslachtsdeel.
Persoonlijke ervaringen met vele Duitse en Nederlandse woningen uit verschillende tijdvakken. Vergelijk de gemiddelde Vinexhut eens met een nieuwbouwhuis in Duitsland (wat sowieso al vrij staat).quote:
Vinex is ook wel echt een van de grootste falen in de geschiedenis van de woningbouw.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Persoonlijke ervaringen met vele Duitse en Nederlandse woningen uit verschillende tijdvakken. Vergelijk de gemiddelde Vinexhut eens met een nieuwbouwhuis in Duitsland (wat sowieso al vrij staat).
Treffend.quote:
Liever vandaag dan morgen, die smerige kankerpedo. Van mij mogen ze dat varken ophangen aan de hoogste boom.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Treffend.
Helaas moet ome Berlu aftreden in December als voorwaarde in Italië.
Geen bron dus selectief gezever.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:15 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Persoonlijke ervaringen met vele Duitse en Nederlandse woningen uit verschillende tijdvakken. Vergelijk de gemiddelde Vinexhut eens met een nieuwbouwhuis in Duitsland (wat sowieso al vrij staat).
Ik weet nog wel een lantaarnpaal op Piazza Loretoquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Liever vandaag dan morgen, die smerige kankerpedo. Van mij mogen ze dat varken ophangen aan de hoogste boom.
Hij is een politiek icoon.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Liever vandaag dan morgen, die smerige kankerpedo. Van mij mogen ze dat varken ophangen aan de hoogste boom.
Of een tankstation.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een lantaarnpaal op Piazza Loreto
Politiek is het alles behalven een icoon, persoonlijk vind ik hem een held!quote:
Oja, want bouwkwaliteit kan je zeker ook niet vergelijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Geen bron dus selectief gezever.
En daarnaast een huis in een Vinex-wijk vergelijken met een vrijstaand nieuwbouwhuis in Duitsland slaat als een tang op een varken.
Ook politiek is het een icoon.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:30 schreef Sayex het volgende:
[..]
Politiek is het alles behalven een icoon, persoonlijk vind ik hem een held!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |