Hij is een politiek icoon.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:27 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Liever vandaag dan morgen, die smerige kankerpedo. Van mij mogen ze dat varken ophangen aan de hoogste boom.
Of een tankstation.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:27 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een lantaarnpaal op Piazza Loreto
Politiek is het alles behalven een icoon, persoonlijk vind ik hem een held!quote:
Oja, want bouwkwaliteit kan je zeker ook niet vergelijken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Geen bron dus selectief gezever.
En daarnaast een huis in een Vinex-wijk vergelijken met een vrijstaand nieuwbouwhuis in Duitsland slaat als een tang op een varken.
Ook politiek is het een icoon.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:30 schreef Sayex het volgende:
[..]
Politiek is het alles behalven een icoon, persoonlijk vind ik hem een held!
Kom dan met een bron.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Oja, want bouwkwaliteit kan je zeker ook niet vergelijken.
Die is in Nederland gewoon matig, net zoals bijna alles in Nederlandig matig is, kapotgemaakt door het ellendige gepolder waardoor alle scherpe randjes (zowel positief als negatief) eraf zijn.
Prima dat je em hard krijgt van oude mannen-billen, maar wat mij betreft schieten ze Berlusconi voor zn flikker.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is een politiek icoon.
We zouden hem een paspoort moeten geven, niet Mauro.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Prima dat je em hard krijgt van oude mannen-billen, maar wat mij betreft schieten ze Berlusconi voor zn flikker.
Tsja, Hitler had ook meer charisma dan Merkel. En nu?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:33 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hij is gewoon een held, zelden zo'n lompe decadente grove idioot meegemaakt, en dan alsnog verkozen worden en miljardair zijn. Zijn kleine teen heeft nog meer charisma dan een Merkel.
Hitler gaf geen posities aan lekkere wijven, en nu?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, Hitler had ook meer charisma dan Merkel. En nu?
Ja maar die heeft 60 miljoen (pak en beet) vermoord, Oompje Berlu niet.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, Hitler had ook meer charisma dan Merkel. En nu?
Ben je dan een baas? Krijg toch de tering, manquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:35 schreef Sayex het volgende:
[..]
Hitler gaf geen posities aan lekkere wijven, en nu?
Ik wist we'll dat wij het eens zouden worden over hoe om te gaan met de democratie.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Prima dat je em hard krijgt van oude mannen-billen, maar wat mij betreft schieten ze Berlusconi voor zn flikker.
Jij bent daarna aan de beurt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:37 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wist we'll dat wij het eens zouden worden over hoe om te gaan met de democratie.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:35 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
http://www.villanovabouw.nl/villanova-vragen.html
Politiek gezien niet, als man gezien: Ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben je dan een baas? Krijg toch de tering, man
Feminist.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:37 schreef Disana het volgende:
Van mij mogen ze Berlusconi ook wel flink afrekenen op z'n uitholling van de Italiaanse maatschappij met z'n hersenloze vriendinnetjes op belangrijke plaatsen en z'n gore zenders die voor een verwrongen vrouwbeeld hebben gezorgd. Onbegrijpelijk dat iemand zo lang feest heeft mogen vieren ten koste van een hele natie.
Koos is gewoon een wijf.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:38 schreef Sayex het volgende:
[..]
Politiek gezien niet, als man gezien: Ja.
Oeh, dat zou me dolletjes lijken, dan geef je me pas echt een reden om de wapens op te pakken en het volk te mobiliseren.quote:
Blijkt. Iedere kerel zou in zijn (berlu) schoennen willen staan. Geld, en vrouwen en af en toe wat politiek brabbelen.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe denkt ie eigenlijk over homo's?
quote:Italian prime minister Silvio Berlusconi has angered gay groups by saying that having an eye for beautiful women is better than being gay.
Maakt ook geen fuck uit, iedere hetero zegt dat.quote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:41 schreef Sayex het volgende:
[..]
Blijkt. Iedere kerel zou in zijn (berlu) schoennen willen staan. Geld, en vrouwen en af en toe wat politiek brabbelen.
Ja houd je rose bril maar op, anders zou je zien wat een proleet die vent isquote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maakt ook geen fuck uit, iedere hetero zegt dat.
Hell, ik zeg toch ook beter een man dan een vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |