blijkbaar alleen tegelzetten en stucenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alsof ze in Polen geen opleiding MBO "Schroeven en lijmen" niveau 2 hebben.
Nee dat is de module Marine Zoology.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Was dat niet een verplichte module bij een opleiding journalistiek in Nederland?
Probeer RP eens. Ze daten zich suf daar.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerst op zoek naar een betrekkelijk intelligente metgezel. En dat is soms best lastig
hij lult zich vanzelf wel vast.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
Mooi ook dat die Surveillance-Fiets hapt als een gek.
Het vinden van een metgezel is nog niet eens het probleem. Het gaat om de brains.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:49 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Probeer RP eens. Ze daten zich suf daar.
Jij doet anders je best om je eigen ongelijk aan te tonen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:49 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
hij lult zich vanzelf wel vast.
Als je als politicus niet meer buiten of boven de wetgeving uit durft te denken ziet het er maar droevig uit. Als politicus ben je juist wetgever en heb je de mogelijkheid om wetten te toetsen aan hun redelijkheid en billijkheid. Als een wet haaks staat op de realiteit, alleen maar ongunstige effecten teweeg brengt, waarom verander je hem dan niet?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Haar immigratiebeleid vond ik sterk ja.
Is Ineke van Gent nog single?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:49 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het vinden van een metgezel is nog niet eens het probleem. Het gaat om de brains.
Mijn gelijk bedoel je.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:50 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij doet anders je best om je eigen ongelijk aan te tonen.
Wie is Ineke van Gent?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:51 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Is Ineke van Gent nog single?
Heeft brains, is links en heeft een figuurtje "Orka" waar jij zo op geilt.
Haaks op de realiteit met alleen maar ongunstige effecten? Wat zou er zo fucking gunstig aan zijn om Mauro in Nederland te houden, alsof er niet meer mensen zijn die zijn kunstje kunnen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Als je als politicus niet meer buiten of boven de wetgeving uit durft te denken ziet het er maar droevig uit. Als politicus ben je juist wetgever en heb je de mogelijkheid om wetten te toetsen aan hun redelijkheid en billijkheid. Als een wet haaks staat op de realiteit, alleen maar ongunstige effecten teweeg brengt, waarom verander je hem dan niet?
Jij bedient je van racistische dogma's dat Polen dom zouden zijn en niets kunnen, de laatste die dat deed was die Oostenrijkse korporaal.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:52 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Mijn gelijk bedoel je.
Die dikke blonde van GroenLinks.quote:
Wat een voortschrijdend inzicht had die man.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bedient je van racistische dogma's dat Polen dom zouden zijn en niets kunnen, de laatste die dat deed was die Oostenrijkse korporaal.
Moet ik nu echt gaan uitleggen dat het lijm schroeven mentaliteit berust op pure onkunde en luiheid?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar dat kan je ze allemaal leren, iets lijmen of schroeven blijft van hetzelfde niveau.
Hij heeft in feite het MBO verzonnen, alleen hebben ze het verkeerd vertaald, het zou eigenlijk MPO moeten zijn (Middelbaar Pools Onderwijs) omdat het inhoudelijk is toegesneden op de Poolse arbeider.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:54 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Wat een voortschrijdend inzicht had die man.
Dat zeg jij dus.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:53 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij bedient je van racistische dogma's dat Polen dom zouden zijn en niets kunnen, de laatste die dat deed was die Oostenrijkse korporaal.
Zeg je nou werkelijk dat Duitsers niet kunnen bouwen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Moet ik nu echt gaan uitleggen dat het lijm schroeven mentaliteit berust op pure onkunde en luiheid?
Dat valt die mensen niet te leren en het interesseert ze geen zak. Worden ze van de bouw gejaagd staan ze 1 uur later op een andere bouw de boel te verzieken.
Natuurlijk zijn er ook goede tussen en zijn er wel bereid te luisteren en de manier van bouwen over te nemen.
Zolang de meerderheid van die mensen dat niet willen zijn ze wat mij betreft niet welkom op de bouw.
Zodra er een (grote) fout is gemaakt zoeken wij een oplossing, die Polen en Duitsers een uitweg.
Alleen graven!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zeg je nou werkelijk dat Duitsers niet kunnen bouwen?
Voor elke Pool die niet wil werken 100 anderen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:54 schreef betyar het volgende:
[..]
Moet ik nu echt gaan uitleggen dat het lijm schroeven mentaliteit berust op pure onkunde en luiheid?
Dat valt die mensen niet te leren en het interesseert ze geen zak. Worden ze van de bouw gejaagd staan ze 1 uur later op een andere bouw de boel te verzieken.
Natuurlijk zijn er ook goede tussen en zijn er wel bereid te luisteren en de manier van bouwen over te nemen.
Zolang de meerderheid van die mensen dat niet willen zijn ze wat mij betreft niet welkom op de bouw.
Zodra er een (grote) fout is gemaakt zoeken wij een oplossing, die Polen en Duitsers een uitweg.
En bier.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als Duitsers om iets bekend staan is het grotere punktlichkeit dan jou.
Dat bedoel ik, ongefundeerde superioriteitswaanzin t.o.v. onze Poolse medeburgers.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Dat zeg jij dus.![]()
Ik zeg alleen dat ze geen nederlands spreken of kunnen lezen en goed met hun handen kunnen werken.
Nee, ze bouwen niet volgens onze manier.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
God bless the Hun.quote:
Wat is de Nederlandse manier dan, slechte kwaliteit voor hoge prijzen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, ze bouwen niet volgens onze manier.
Polen doen er niet langer over.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voor elke Pool die niet wil werken 100 anderen.
Nederlands vakmanschap is al sinds jaren dood, en als het er al is is het niet te betalen. Dus hulde aan de Pool, ook al doet ie er iets langer over.
Ja, DAF is meer hoogstaand dan BMW, Mercedes of Audi inderdaad.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee, ze bouwen niet volgens onze manier.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat bedoel ik, ongefundeerde superioriteitswaanzin t.o.v. onze Poolse medeburgers.
Vergeet spyker niet!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, DAF is meer hoogstaand dan BMW, Mercedes of Audi inderdaad.
soort zoekt soortquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alleen vind ik dan wel dat er in Duitsland veel meer onaantrekkelijke vrouwen zijn.
En jij moet eens inzien dat Polen ook gewone mensen zijn die je iets kunt leren.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
je moet een luier voor je mond doen man.
Dat geef ik ook aan, die onwillige pool staat 1 uur later op een andere bouw te boel te verzieken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:56 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Voor elke Pool die niet wil werken 100 anderen.
Nederlands vakmanschap is al sinds jaren dood, en als het er al is is het niet te betalen. Dus hulde aan de Pool, ook al doet ie er iets langer over.
Finlandquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alleen vind ik dan wel dat er in Duitsland veel meer onaantrekkelijke vrouwen zijn.
sure, als ze maar nederlands zouden spreken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En jij moet eens inzien dat Polen ook gewone mensen zijn die je iets kunt leren.
Zeker, ik heb wel eens enkele romance's met een Finse en Noorse gehad, zeker geen verkeerde vrouwen. Het leuke was dat ze niet alleen aantrekkelijk waren, maar ook nog eens intelligent, dus voor / na het neuken ook nog eens interessante gesprekken op niveau.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:59 schreef Dutchnative het volgende:
[..]
Finland![]()
Daar is ook dienstplicht, dus jij komt daar wel aan je trekken![]()
Ik ook wel(hihi)
Steeds vaker ja, door de inzet van onbekwame Polen en Duitsers.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:57 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat is de Nederlandse manier dan, slechte kwaliteit voor hoge prijzen?
Tuurlijk, want iedereen die geen Nederlands spreekt is een ongeletterde proleet. Zullen ze in Oxford en op Harvard blij mee zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:59 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
sure, als ze maar nederlands zouden spreken.
Engels spreken ze ook niet! en nederlands spreken geen pools. Hoe moet je dan iemand iets leren?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tuurlijk, want iedereen die geen Nederlands spreekt is een ongeletterde proleet. Zullen ze in Oxford en op Harvard blij mee zijn.
Mwah, Nederlandse woningen die pakweg 40 / 30 / 20 jaar geleden neergezet zijn, zijn kwalitatief nou niet wat je noemt geweldig.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Steeds vaker ja, door de inzet van onbekwame Polen en Duitsers.
Totaal niet relevant aan de discussie.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:58 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, DAF is meer hoogstaand dan BMW, Mercedes of Audi inderdaad.
Tip, in het Pools heb je meer woorden dan alleen "baksteen" en "wodka".quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Engels spreken ze ook niet! en nederlands spreken geen pools. Hoe moet je dan iemand iets leren?
hoezo? waarom? wat is er mis mee?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 12:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, Nederlandse woningen die pakweg 40 / 30 / 20 jaar geleden neergezet zijn, zijn kwalitatief nou niet wat je noemt geweldig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |