Ik wens hem veel succes toe in Angola.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:34 schreef De_Nuance het volgende:
Tofik Dibi gaat zich voor Mauro in het uiterste geval vastketenen aan het vliegtuig
Ik hoopte op Hans Wiegel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:36 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Ik had eerder gehoopt op Paul Rosenmuller.
Hans Wiegel steekt z'n sigaar in z'n mond en smijt Mauro's koffer nog hoogstpersoonlijk in het ruim.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoopte op Hans Wiegel.
Geen idee waarom hij dat zou doen, maar toch.
ze mogen iedereen aan een vliegtuig vastbinden die meer op tv is dan dat hij in de tweedekamer zit.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:36 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Oké bij deze doe ik mee aan MBO'ers pesten.
Befehl ist befehl? Weten we ook weer bij wie Nuance niet hoeft aan te kloppen indien de PVV ooit een meerderheid behaalt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hans Wiegel steekt z'n sigaar in z'n mond en smijt Mauro's koffer nog hoogstpersoonlijk in het ruim.
Zegt al genoeg dat de enige partij die er geen gezeik van maakt en "regeln sind regeln" aanhoudt de VVD is.
U schaart zich ook graag achter IJzeren Rita?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hans Wiegel steekt z'n sigaar in z'n mond en smijt Mauro's koffer nog hoogstpersoonlijk in het ruim.
Zegt al genoeg dat de enige partij die er geen gezeik van maakt en "regeln sind regeln" aanhoudt de VVD is.
Helaas werkt dat niet in de praktijk zo, constructief inzicht ontbreekt nog wel eens bij een Pool, een "waarom een schroef gebruiken als ik lijm heb" mentaliteit.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:29 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Het gaat om de bouw, dus als Polen in Duitsland kunnen bouwen, dan kunnen ze dat ook in Nederland.
SF schijnt dat te betwijfelen, omdat je op het MBO gestudeerd moet hebben om in Nederland iets te kunnen bouwen.
Die tyfus partij krijgt toch nooit een meerderheid.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Befehl ist befehl? Weten we ook weer bij wie Nuance niet hoeft aan te kloppen indien de PVV ooit een meerderheid behaalt.
Haar immigratiebeleid vond ik sterk ja.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:41 schreef Friek_ het volgende:
[..]
U schaart zich ook graag achter IJzeren Rita?
Iemand uit een kansloos land zal niet terug gaan als ze hier "klaar" zijn. Een kromme vergelijking om van een welvarend land naar een ander welvarend land te verhuizen terwijl een persoon die met pijn en moeite een vlucht kan boeken om hier een beter bestaan op te bouwen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mensen met goede bedoelingen vragen dan ook gewoon een visum of verblijfsvergunning aan en als ze die niet krijgen dan komen ze niet, klaar. En diezelfde mensen met goede bedoelingen gaan ook weg als hun termijn er op zit.
Ik vond Australië ook beter dan Nederland om te wonen maar ik zit daar nu toch ook niet als illegaal? Ik ben gewoon weggegaan, klaar.
Ik ga er niet vanuit, maar als het niveau van SBS6 nog harder daalt, dan vrees ik dat binnen een jaar of tien een groot deel van de bevolking het benodigde niveau heeft bereikt dat nodig is om PVV te stemmen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:42 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die tyfus partij krijgt toch nooit een meerderheid.
Maakt niet uit, principe blijft hetzelfde.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:44 schreef betyar het volgende:
[..]
Iemand uit een kansloos land zal niet terug gaan als ze hier "klaar" zijn. Een kromme vergelijking om van een welvarend land naar een ander welvarend land te verhuizen terwijl een persoon die met pijn en moeite een vlucht kan boeken om hier een beter bestaan op te bouwen.
Die willen mensen met een dubbele nationaliteit bij het minste geringste wel het land uit knikkeren inderdaad.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Befehl ist befehl? Weten we ook weer bij wie Nuance niet hoeft aan te kloppen indien de PVV ooit een meerderheid behaalt.
Koos, er is werk aan de winkel.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:44 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit, maar als het niveau van SBS6 nog harder daalt, dan vrees ik dat binnen een jaar of tien een groot deel van de bevolking het benodigde niveau heeft bereikt dat nodig is om PVV te stemmen.
Maar dat kan je ze allemaal leren, iets lijmen of schroeven blijft van hetzelfde niveau.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:41 schreef betyar het volgende:
[..]
Helaas werkt dat niet in de praktijk zo, constructief inzicht ontbreekt nog wel eens bij een Pool, een "waarom een schroef gebruiken als ik lijm heb" mentaliteit.
Op de bouw zul je die mensen ook bijna geen constructief werk zien maken, vaak is het stukadoren (naden dichtzetten), opruimen en verloren bekistingen timmeren.
Dubbele nationaliteit = Nederlands paspoort = Nederlandse burger = Nederlander.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:45 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Die willen mensen met een dubbele nationaliteit bij het minste geringste wel het land uit knikkeren inderdaad.
niet zolang ze geen nederlands kunnen lezen schrijven spreken.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:45 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Maar dat kan je ze allemaal leren, iets lijmen of schroeven blijft van hetzelfde niveau.
Alsof ze in Polen geen opleiding MBO "Schroeven en lijmen" niveau 2 hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
niet zolang ze geen nederlands kunnen lezen schrijven spreken.
Nah, na het behalen van niveau 1 hebben ze zich al doodgezopen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alsof ze in Polen geen opleiding MBO "Schroeven en lijmen" niveau 2 hebben.
Eerst op zoek naar een betrekkelijk intelligente metgezel. En dat is soms best lastigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:45 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Koos, er is werk aan de winkel.
Gaat heen en vermenigvuldigt uzelf, creëer anti-stemmen voor de toekomst.
Ik vind jou wel bij Disana passen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Eerst op zoek naar een betrekkelijk intelligente metgezel. En dat is soms best lastig
Was dat niet een verplichte module bij een opleiding journalistiek in Nederland?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 11:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nah, na het behalen van niveau 1 hebben ze zich al doodgezopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |