abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103575021
Welkom bij de gelegenheid tot onbelemmerd gespui van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder financiële justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws, bestuurlijke ongehoorzaamheid en alleen maar grappig bedoelde complottheorieën. Iedereen is welkom, zelfs NWS-users.

pi_103575030
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:29 schreef Picchia het volgende:

[..]

Dat zou zo zijn als die procedures prima zouden functioneren, maar dat doen ze niet. Ons migratiebeleid is een zooitje, waar nog veel aan gesleuteld moet worden. En daar is discussie, mede over schrijnende gevallen, voor nodig.
Oh, zou kunnen, ben geen immigrant noch minister
(...) Misschien worden jullie[Nederlanders] wel de economische vluchtelingen aan de grens met de afsluitdijk tussen Nederland en Fryslan.
-Linkse Boomknuffelaar
pi_103575043
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:28 schreef betyar het volgende:

[..]

Mensen die hun documenten opeens "kwijt" zijn hebben iets te verbergen. Mensen die hier gewoon komen voor een beter toekomst en zich daarvoor willen inzetten zijn wat mij betreft welkom en dienen dan ook de weg vrij te hebben.
Ja, maar ik vind dat we dat besluit niet aan de ouders van een willekeurige Afrikaan kunnen overlaten, die ieder willekeurig kind op een vliegtuig kunnen zetten, maar dat wij zelf wel beslissen wie geschikt is en wie niet.
pi_103575045
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:28 schreef betyar het volgende:

[..]

Mensen die hun documenten opeens "kwijt" zijn hebben iets te verbergen. Mensen die hier gewoon komen voor een beter toekomst en zich daarvoor willen inzetten zijn wat mij betreft welkom en dienen dan ook de weg vrij te hebben.
Ik ga ook niet naar andere landen op de bonnefooi en dan janken op de TV, ergo heb ik ook geen medelijden met anderen. Haal gewoon net als de fatsoenlijke VS een Visum, betaal ervoor, en vertrek weer op tijd en hou je aan de regels.

Gedraag je gewoon als ik, altijd goed.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_103575052
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:27 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dat klopt, maar de theorie is echt wel droevig en nauwelijks theorie te noemen.

Mijn school zou zo een sociale werkplaats kunnen zijn :r
Jij had op het HBO moeten zitten. Ik begrijp niet waarom voor jou geen beter oplossing te bedenken is. Ik hoop niet dat je daar wegkwijnt. :{

Kon je het tweede jaar niet instromen, oid?

Is het onderwijs dan zo star :?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 11:31:24 #6
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_103575056
Ik ga dat lijstje met nominees wel een keer invullen, mocht u wachten :).
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_103575069
quote:
15s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:16 schreef Voorschrift het volgende: [..] Ik geloof gewoon in regeln sind regeln.
Ik niet. Die regels zijn met een specifieke reden bedacht , en zelfs bij het bedenken van die regels is dus een uitzonderingspositie aangebracht , opdat in individuele gevallen men een andere beslissing kan nemen. De vraag is gewoon of we wat aan die regel hebben in dit specifieke geval. Het antwoord is nee, Nederland heeft geen voordeel erbij om Mauro naar Angola te sturen.
quote:
Het is toch niet Nederland's verantwoordelijkheid dat z'n moeder hem gedumpt heeft op het vliegveld op de bonnefooi. We hebben 'm een veilige opgroei mogelijkheid gegeven, geld gegeven, onderwijs gegeven, zorg gegeven met als voorwaarde(!) dat hij weer weg gaat. En dan zaniken ook nog.
Het is ook niet zijn schuld dat zijn biologische producenten hem naar Nederland hebben gestuurd. En trouwens nu Nederland zoveel geld in hem heeft gestopt, kunnen ze het dan beter niet terugverdienen door hem te laten werken hier??
Op zondag 5 februari 2012 19:00 schreef Voorschrift het volgende:
Welk sprookjespompoen kom jij uitgestapt?
pi_103575075
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:31 schreef Picchia het volgende:

[..]

Ja, maar ik vind dat we dat besluit niet aan de ouders van een willekeurige Afrikaan kunnen overlaten, maar dat wij zelf wel beslissen wie geschikt is en wie niet.
Precies, daarom is zijn verhaal dat hij hier gedumpt is door z'n moeder niet steekhoudend.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_103575076
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:27 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nee ik heb me nooit gewaagd aan het MBO, maar ze hebben er wel marketing opleidingen, design, hotelschool en weet ik wat allemaal geloof ik.
Geweldig ja, 4 jaar lang leren hoe je fatsoenlijk een kopje op tafel zet en dat "hee swaaa, kaiken kaiken niet kopen, jij kopun" geen goed marketinginstrument is. :')

quote:
14s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

nou, dat bedoel ik dus...

Een pool kan prima met zn handen werken. Maar van de rest heeft hij geen kaas gegeten. Vooral omdat ze geen nederlands spreken en zich dus sowieso niet kunnen verdiepen in de hier geldende wetten, regels en voorschriften. Daarnaast is het onmogelijk om alleen in het pools met wie dan ook in de bouwwereld te communiceren. Wanneer je meer moet doen dan alleen je piemel vasthouden.
Wat lul je nou slap dan, als iedereen Pools is dan behoeven ze toch helemaal geen Nederlands te kunnen, dan kunnen ze namelijk onderling in het Pools communiceren.
pi_103575098
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:32 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Geweldig ja, 4 jaar lang leren hoe je fatsoenlijk een kopje op tafel zet en dat "hee swaaa, kaiken kaiken niet kopen, jij kopun" geen goed marketinginstrument is. :')

Proest _O-
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  PR/Manusje van alles woensdag 26 oktober 2011 @ 11:33:30 #11
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_103575128
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:32 schreef von_Preussen het volgende:

[..]

Wat lul je nou slap dan, als iedereen Pools is dan behoeven ze toch helemaal geen Nederlands te kunnen, dan kunnen ze namelijk onderling in het Pools communiceren.
:') :') :')

succes verder
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 26 oktober 2011 @ 11:33:47 #12
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_103575140
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:31 schreef Picchia het volgende:

[..]

Ja, maar ik vind dat we dat besluit niet aan de ouders van een willekeurige Afrikaan kunnen overlaten, maar dat wij zelf wel beslissen wie geschikt is en wie niet.
Niet mee eens, het enige waar "wij" over dienen te beslissen is pas na een paar jaar zichtbaar. Dat kun je niet meten bij binnenkomst.
pi_103575142
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:31 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Ik niet. Die regels zijn met een specifieke reden bedacht , en zelfs bij het bedenken van die regels is dus een uitzonderingspositie aangebracht , opdat in individuele gevallen men een andere beslissing kan nemen. De vraag is gewoon of we wat aan die regel hebben in dit specifieke geval. Het antwoord is nee, Nederland heeft geen voordeel erbij om Mauro naar Angola te sturen.
Eensch, je moet soms eerder de gedachte achter een regel zien en niet star aan hetgeen wat omschreven staat vasthouden. Net zoals in het verkeer, zolang je veilig bezig bent kun je best harder rijden dan de maximumsnelheid, die is er toch alleen maar voor sukkels en huisvrouwen.
pi_103575151
Tofik Dibi gaat zich voor Mauro in het uiterste geval vastketenen aan het vliegtuig :)
pi_103575163
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:31 schreef De_Nuance het volgende:

[..]

Waarom zou Nederland er geen voordeel van hebben? Het gaat om het principe, je kan mij toch ook niet zomaar op het vliegtuig naar Amerika sturen, daar asiel aanvragen for whatever reason en na afloop daarvan lopen te blèren dat ik er wil blijven. Neen, ik vraag een visum aan en als ik niet mag komen dan kom ik gewoonweg niet. Zo hoort het nou eenmaal.

En eerlijk gezegd is het niet mijn probleem dat Afrikanen dat principe schijnbaar weigeren te accepteren en gewoon domweg hun kinderen op groot transport zetten naar Europa.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_103575170
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:34 schreef De_Nuance het volgende:
Tofik Dibi gaat zich voor Mauro in het uiterste geval vastketenen aan het vliegtuig :)
Mooi, is die ook weg.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_103575173
quote:
Mooi, dan kan Tofik Dibi gaan zorgen voor democratisering in Angola, zijn wij er ook van af.
  PR/Manusje van alles woensdag 26 oktober 2011 @ 11:35:04 #18
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_103575174
quote:
Mooi! in de turbine? ^O^
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
  woensdag 26 oktober 2011 @ 11:35:09 #19
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_103575178
quote:
6s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:31 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ik ga ook niet naar andere landen op de bonnefooi en dan janken op de TV, ergo heb ik ook geen medelijden met anderen. Haal gewoon net als de fatsoenlijke VS een Visum, betaal ervoor, en vertrek weer op tijd en hou je aan de regels.

Gedraag je gewoon als ik, altijd goed.
Als je hier komt met goede bedoelingen hoef je wat mij betreft ook helemaal niet te gaan janken op tv want dan ben je gewoon welkom.
pi_103575185
Hehe, de liefde voor Tofik spat van 't scherm.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_103575207
Tofiq Dibi is een held.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_103575211
Voorspelbare reacties jongens :')
pi_103575225
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:35 schreef betyar het volgende:

[..]

Als je hier komt met goede bedoelingen hoef je wat mij betreft ook helemaal niet te gaan janken op tv want dan ben je gewoon welkom.
Mensen met goede bedoelingen vragen dan ook gewoon een visum of verblijfsvergunning aan en als ze die niet krijgen dan komen ze niet, klaar. En diezelfde mensen met goede bedoelingen gaan ook weg als hun termijn er op zit.

Ik vond Australië ook beter dan Nederland om te wonen maar ik zit daar nu toch ook niet als illegaal? Ik ben gewoon weggegaan, klaar.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_103575229
quote:
Ik had eerder gehoopt op Paul Rosenmuller.
pi_103575230
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 11:35 schreef Surveillance-Fiets het volgende:

[..]

Mooi! in de turbine? ^O^
Oké bij deze doe ik mee aan MBO'ers pesten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')