abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 oktober 2011 @ 21:13:10 #101
263554 revolutionarymen
revolution is now
pi_103685793
ik ben nummer 8 en jullie weten dat ook donders goed!!!
  maandag 31 oktober 2011 @ 14:49:22 #102
165633 eriksd
The grand facade...
pi_103786325
Meer stemmen mensen.
Op donderdag 11 oktober 2012 19:49 schreef Tem het volgende:
Bis bis bis
Op maandag 17 december 2012 22:25 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen niks voor kerst van de baas. Alleen een trap onder de reet en een stuk steenkool.
pi_103790756
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 10:10 schreef Ryan3 het volgende:

17. Richard de Mostrofee - User met het meest beperkte cognitief vermogen
Ronnie_bravo
Hij kan natuurlijk ook een gimmick kloon zijn, maar hoe dan ook, behept met een vrij beperkt inlevingsgevoel iig.

.
Nope, geen kloon...this is me! Geen inlevingsgevoel.

En mensen let op... Ronnie_bravo...niet Johny_bravo ;)

[ Bericht 11% gewijzigd door Ronnie_bravo op 31-10-2011 20:25:08 ]
pi_103800195
quote:
0s.gif Op maandag 31 oktober 2011 14:49 schreef eriksd het volgende:
Meer stemmen mensen.
Ik weet het nog niet...
pi_103804663
Ik heb dit jaar duidelijk te weinig gepost, omdat ik vorig jaar meer (en betere) nominaties had, maar het was privé dan ook een druk jaartje en om eerlijk te zijn had ik niet altijd zin om wéér over diezelfde onderwerpen te gaan hakketakken (soms ook wel natuurlijk :) ).

Hierdoor heb ik ook een minder goed beeld van wat er nu zoal op fok is gebeurd, maar ik probeer het bij deze:
1. Hans Wiegeltrofee - Beste discussievoerder.
Bolkesteijn maakt een kansje dit jaar dus daar doe ik een schep bovenop. Privé ook een intelligente en sympathieke jongen. De Stef Blok van het forum, maar dat wordt hier schijnbaar niet als compliment gezien. GSborder is een goede tweede keus. Vorig jaar du_ke genomineerd, de beste linkse discussievoerder.
2. Boer Koekoektrofee - Slechtste discussievoerder.
Arolsen kan het gewoon niet. Hij gaat niet in op feiten, er zit geen diepgang in. De bedoelingen zijn goed maar het komt niet uit de verf. Er zijn nog meer (en slechtere) discussievoerders maar hopelijk ziet hij dit als een kans om het volgend jaar beter te doen. :)
3. Gerrit Zalmtrofee - User met meeste "dossierkennis". DS4is enorm goed in muggeziften over details. Of hij de meeste kennis heeft weet ik niet, maar hij kan in elk geval goed de schijn ophouden en dat verdient zeker een Gerrit Zalmtroffee, nietwaar?
4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener. Koos Vogels. Zelden de juiste analyse, maar altijd leuke onderwerpen.
5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl. Reya. Lyrebird schijft niet het mooiste proza, maar het leest op de een of andere manier wel. Het is meeslepend. En dat is niet alleen omdat hij mij genomineerd heeft.
6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. Volgens mij is dat Whiskers. In elk geval is ze gezellig. :)
7. Pim Fortuyntrofee - Wie mis je het meest? Klopkoek kon als één van de weinigen het linkse geluid goed verdedigen zonder dat het dat zuigerige kreeg dat je bij bepaalde linkse users nogal ziet. Andere grote aderlatingen zijn StefanP en scaurus geweest.
8. Elbert Dijkgraaftrofee - Beste nieuwkomer.Geen idee
9. Tofik Dibitrofee - Beste vrouwelijke user.Voorschrift
10. Prinses Irenetrofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.Bluesdude, althans de ergste. Degene die het overtuigend weet te maken is du_ke.
11. Joop den Uyltrofee - Meest dogmatisch linkse user.
De enige die het linkse denken in foute zin des woords beheerst is Papierversnipperaar. Tegen de overheid, tegen religie, tegen burgerlijkheid, echt met zijn hoofd in de jaren '60 blijven hangen (terwijl hij die niet eens heeft meegemaakt).
12. Joseph Lunstrofee - Meest dogmatisch rechtse user.
Volgens sommigen ben ik dat, maar ik weet niet eens wie Joseph Luns is. :? Voorschrift is al geweest als nominatie dus dat wordt'm ook niet. Lyrebird is best rechts maar ook wel sympathiek, die krijgt 'm evenmin.
Ik geef 'm aan Pietverdriet. Die geeft nooit een duimbreed toe in discussies.
13. Joop Glimmerveentrofee - Grootste xenofoob
Aan zo'n links initiatief doe ik niet mee.
14. Frans Weisglastrofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt
Hikke wazzetnie. Ik verdenk HenriOsewoudt. Die komt volgens mij uitsluitend nog op rare momenten met korte posts.
15. Ad Melkerttrofee - De zuurste user. Ryan3 kan soms enorm venijnig zijn, om vervolgens de ander verzuurd te noemen en net te zoen alsof hij de redelijkheid zelve is en van de prins geen kwaad weet. Een echte Ad Melkert dus.
16. Marianne Thiemetrofee - User die de meest nutteloze topics opentzie punt 17
17. Richard de Mostrofee - User met het meest beperkte cognitief vermogenfokthesystem is de nieuwe henkway
18. Jolande Saptrofee - Meest meelijwekkende userzie punt 17.
19. Hilbrand Nawijntrofee - User met de slechtste muzieksmaakSneakypete mag dan een lans breken voor hoge cultuur, stiekem luistert hij naar afgrijselijke voorbeelden van hoe dat dus niet klinkt.
20. Stef Bloktrofee - Meest arrogante user
Monidique Heet in werkelijkheid Harry Blok.
pi_103886696
Dit topic lijkt me niet bedoeld voor dergelijke discussies.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_103886777
Excuus. Ik dacht: ik plaats even de reden van zijn permaban, dan weet iedereen het wat er met de grote StefanP is gebeurd.
pi_103886803
quote:
11s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:23 schreef remlof het volgende:

[..]

[ Ow sorry :X ]
Ja ga stemmen ofzo lamme klaploper, we wachten vol spanning.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_103886865
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:24 schreef Mint_Clansell het volgende:
Excuus. Ik dacht: ik plaats even de reden van zijn permaban, dan weet iedereen het wat er met de grote StefanP is gebeurd.
Snap ik maar ik ga toch even opruimen. Dit leidt nogal af van het doel :P.
pi_103886924
Ja, henkway, dat was ook zo'n figuur. :')
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_103886976
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:26 schreef waht het volgende:
MichaelMoore is een goede reïncarnatie.
pi_103887182
lol, busted! :')
pi_103899200
quote:
0s.gif Op woensdag 2 november 2011 19:26 schreef waht het volgende:
Gewoon zoeken op het woord subsidiekoeien en je hebt al zijn klonen binnen no-time boven water...
pi_103904984
GSBorder, immer scherp en ook irl een prima vent.
Betyar, wat een droevigheid komt er uit dat toetsenbord
3. Gerrit Zalmtrofee - User met meeste "dossierkennis".
Basp1 is wel een belezen vent, geen idee of ie ook veel in POL komt, in NWS wel
6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.
phpmystyle
9. Tofik Dibitrofee - Beste vrouwelijke user.
Is Dibi een vrouw?? We hebben Nikita en Disana volgens mij. Beide niet zo sterk en erg rechtlijnig allebei. Geen keuze hier dus.
10. Prinses Irenetrofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.
Elfetterig, om zijn tranentrekkende Mauro-onzin
Linkse_Boomknuffelaar. Chavez ophemelen, dan moet je echt ziek in je kop zijn.
Nikita
Mutant01
remlof.
Linkse Boomknuffelaar wederom
Die neem ik zelf wel mee dan. ):O ~O>
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  vrijdag 4 november 2011 @ 20:35:12 #115
66825 Reya
Fier Wallon
pi_103971780
Herinnering!
pi_103973706
Ik ben het niet met alles eens.
  † In Memoriam † vrijdag 4 november 2011 @ 21:25:28 #117
137949 Disana
pi_103974460
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2011 21:11 schreef Monidique het volgende:
Ik ben het niet met alles eens.
Vertel
pi_103993237
GSbrder. Hij komt over als een intelligente gozer, die kennis van zaken heeft en op een gedegen wijze de discussie weet aan te gaan.
Arolsen faalt volledig. Hij is net een slechte langspeelplaat die continu opnieuw wordt afgespeeld. Gebrek aan kennis, feiten en zeer suggestief in zijn manier van posten. Irritant.
3. Gerrit Zalmtrofee - User met meeste "dossierkennis". GSbrder. Zie voor motivatie punt 1.
4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener. KoosVogels. Vaker met hem oneens dan eens, maar hij weet wel iets inhoudelijks te produceren en te onderbouwen.
5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl. GSbrder. Plezierig om te lezen.
6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. Eriksd. Goede gozer, zitten op een lijn, maar is niet meer zo prominent aanwezig in voeren van een discussie.
7. Pim Fortuyntrofee - Wie mis je het meest? Er kan in een korte periode veel veranderen, want bij deze wordt Dotje genomineerd. Dogmatisch links zou je zeggen, maar eigenlijk moet je het met een flinke korrel zout nemen. Gewoon gezellig. Sarcastisch en heeft humor. En als ze de behoefte had, ook gewoon inhoudelijk bijdragen. En nogmaals bedankt voor je hulp en tips in mijn zoekwerk naar gedegen literatuur aangaande de Wilhelministische tijd in Duitsland.
8. Elbert Dijkgraaftrofee - Beste nieuwkomer. Zou het niet weten.
9. Tofik Dibitrofee - Beste vrouwelijke user. Van degene die nog over zijn, dan toch maar Disana. Tevens woont ze in Grunn geloof ik, dat is altijd +1. Wel iets minder anti - Israël graag.
10. Prinses Irenetrofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.Bluesdude.
LinkseBoomknuffelaar. Maar volgens mij is het gewoon een troll. Althans, dat hoop ik voor hem. Hij staat symbool voor alles wat in mijn optiek mis is met links. Maar nogmaals, hij is gewoon extreem.
StefanP. Zeer duidelijke mening, en een ieder die het er niet mee eens is kan volgens mij heel hard sterven.
13. Joop Glimmerveentrofee - Grootste xenofoob. Dr. Nikita. Afgaande op haar posts kan ik niet anders concluderen.
Hikke wazzetnie. KoosVogels. Is meer dronken dan nuchter.
15. Ad Melkerttrofee - De zuurste user. Arolsen. Misschien wat meer graaien in het broekje van z'n vriendin, seks is gezond en maakt mensen vrolijker.
16. Marianne Thiemetrofee - Arolsen wederom.
17. Richard de Mostrofee - User met het meest beperkte cognitief vermogen. fokthesystem. Er is nog nooit iets zinnigs uit die vent gekomen.
18. Jolande Saptrofee - Meest meelijwekkende user. Wederom Arolsen. Ga eens van het leven genieten vent!
19. Hilbrand Nawijntrofee - User met de slechtste muzieksmaak. Die krijg je terug Eriksd. Uitleg is niet nodig, lees de SC er maar op na. En John Mayer & Bob Dylan waardeloos noemen, pfff, krijg de tyfus :P. Een totaal gebrek aan muzikale opvoeding blijkt wel weer.
Lord_Vetinari. Hij vindt zichzelf geweldig, maar draagt werkelijk geen drol bij.
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_104000283
Na langdurig intern beraad, volgen dan eindelijk mijn nominaties. Het was dit jaar bepaald niet eenvoudig. Al was het maar dat ik amper zicht heb gehad op POL en SC zo ongeveer het belangrijkste topic was. Hexagon heeft wel een punt, op SC hoor je immers niet trots te zijn.

In SC wordt desondanks wel degelijk gediscussieerd, dus dat is dan weer wel mooi. DS4 wordt het dit jaar niet. Waarom? Hij ontloopt mij verschrikkelijk en durft niet meer met mij in debat. Ook sigme wordt het niet, want die is verloren gegaan in POL.

Tja, wie dan wel? GSBrder is scherp en debatteert erg goed. Is bijzonder slim en doet er ook moeite voor. Dat zijn inbreng soms danig morbide is, ik druk het dan nog zacht uit, gaat hij met deze prestigieus prijs aan de haal.

Hier kan ik kort over zijn: Cerbie. heeft niks te melden en debatteren doet hij al helemaal niet. Geen niveau, echt zeer slecht. Bagger dus. Zo'n eentje die je geen seconde zal missen als hij aan de andere kant van de schutting van het forum zou belanden. Need I say more?

Wordt een beetje saai, maar ook hier valt GSbrdr weer postief op. Bij deze dan.

4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener.

Hexagon blijft op dit punt een aanwinst voor het forum. Ik vind hem altijd redelijk en genuanceerd en aardig. ik heb niks met D66, maar hier gaan we denk ik veel meer van horen. Zie hem ooit in het parlement belanden.

5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl.

Ik vind hem beetje een vreemde jongen als ik eerlijk mag zijn (eigenliefde, tikkeltje aandachtsgeil en als post-puber soms net te lang in spiegel gapend...). Al vind ik hem qua stijl nogal elitair, soms (ergerlijk) hautain, soms minachtend/laatdunkend.

Tja, eea heeft denk ik toch wel te maken met het milieu waarin hij is opgerezen, dus wat kan hij er aan doen, zullen we dan zeggen, maar schrijven.... dat kan hij als de beste: Nautilus.

6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.

Dat kan er maar eentje zijn en dat is natuurlijk, wie kan het ook anders: Whiskers.

7. Pim Fortuyntrofee - Wie mis je het meest?

Na meerdere reanimatiepogingen geloof ik er niet meer in: sigme.

8. Elbert Dijkgraaftrofee - Beste nieuwkomer.

Robin007bond. Ongelofelijk veel kennis, zeker gezien zijn leeftijd. Ik dacht eerst dat hij op het Gymnasium zat, dus dat zegt wel iets. Altijd netjes in het debat, staat open voor andermans meningen en inbreng.

Te weinig vrouwen als vanouds. Disana vind ik een prettige verschijning in POL. Hopelijk een blijvertje.

Al jarenlang Du_ke. Veel te links op knuffelfronten en het liefst stampt hij mensen als sardienen in een blikje. Want hoe meer zielen, hoe meer vreugd is zijn redenatie.

Betyar, hij vertolkt oud-links als de beste hier.

Gelukkig zie ik hem amper tot nooit: StefanP, verder maak ik maar geen woorden aan vuil.

Dr. Nikita. Uitleg lijkt mij overbodig.

"Onze" Erik natuurlijk. Gezellig is hij dan weer wel.

15. Ad Melkerttrofee - De zuurste user

Koos is wel links, maar ik vind het helaas wel wat verzuurd de laatste tijd.

16. Marianne Thiemetrofee - User die de meest nutteloze topics opent

Heb ik niet zo bijgehouden, weet ik dus niet.

Tem. ik heb nog nooit wat zinnigs uit zien komen. Tja.

18. Jolande Saptrofee - Meest meelijwekkende user

B_A. Behoeft geen uitleg. Projecteert zijn eigen zielig privéleven op anderen en zoekt graag ruzie, bleek gisteren ook weer. Hoe triest kan je dan zijn?

19. Hilbrand Nawijntrofee - User met de slechtste muzieksmaak

Onzintrofee. Nou ja, vooruit dan: Reya. Post amper zijn smaak, dus veel soeps kan het niet zijn. :')

Weet ik even niet, vul ik nog aan.

Over de trofeekeuze kan uiteraard op geen enkele wijze gecorrespondeerd worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door EchtGaaf op 05-11-2011 17:17:55 ]
  zaterdag 5 november 2011 @ 20:10:55 #120
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_104007846
Ik ben al te lang niet aanwezig geweest om op alle catogoriën te stemmen. Daarom heb ik er een aantal uitgekozen. Zie hieronder:

1. Hans Wiegeltrofee - GSBrder
5. Multatulilitrofee - Frollo
7. Het Meest gemist - Jullie allemaal!
8. Beste Nieuwkomer - Robin007Bond
Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
pi_104009034
Volgend jaar ook de Marcel van Dam trofee - Voor de meest humorloze,werkloze, nutteloze en rancuneuze zuurpruim. :)

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 05-11-2011 20:36:41 ]
  zaterdag 5 november 2011 @ 20:44:58 #122
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_104009422
weg
  zaterdag 5 november 2011 @ 20:45:19 #123
314999 Zeeland
Afgezant van Blekerbaai
pi_104009441
Opnieuw:

1. Beste Discussievoerder

Vorige keer is mijn stem gegaan naar Zolcon, maar deze keer
gaat mijn stem naar GSBrder.

2. Slechtste discussievoerder

De twijfelachtige eer gaat dit keer naar Fokthesystem. Uitleg is niet nodig dunkt mij.

3. Meeste dossierkennis

De naam van du_ke mag in dit geval wel eens genoemd worden.

4. Beste topicopenener

Het topic Cubanen mogen auto's en huizen gaan kopen en verkopen van michealmoore heeft me aan het lachen gebracht. Dat verdient een vermelding, maar de punten gaan naar Hexagon voor het topic Nederland en Zwitserland minst corrupt

5. Beste schrijfstijl

KoosVogels verdient zijn nominatie voor het woord 'klaphark’, maar ook voor zijn verzorgde schrijfstijl.

6. De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.

Whiskers2009

7. Het meest gemist

Ik ben nu zelf een tijdje afwezig geweest en het meest mis ik de discussies met DutchNative.

8. Beste nieuwkomer.

De punten gaan Robin007Bond. Een held!

9.Beste vrouwelijke user.

Sorry, ik maak geen onderscheid tussen mannelijke en vrouwelijke users.

10. Beste bomen/allochtonenknuffelaar

Hoewel ik het graag zelf zou zijn gaan mijn punten wederom naar Du_ke

11. Meest dogmatische linkse user

Arolsen verdient hiervoor de eer. Aan de ene kant vind ik hem te extreem, maar aan de andere kant heeft dat wel een toegevoegde waarde op het forum.

12. Meest dogmatische rechtse user

Berlitz :r

13. Grootste xenofoob

Berlitz

14. De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt

KoosVogels

15. Zuurste user

Berlitz

16. Meest nutteloze topic

??

17. Richard de Mostrofee

??

18. Meest meelijwekkende user

??
19. Slechtste muzieksmaak

Voorschrift schijnt een keer naar lady Gaga te zijn geweest.

20. Meesta arrogante user

mlg, is op irritante wijze arrogant.
pi_104218585

GSborder. Heeft een grote kennis van zaken, en weet veel. Is ook de slimste.

Klopkoek.

Dr.Nikita. Wel wat plat maar als hij op stoom komt een grote geschiedenisboek

StefanP. Duidelijk!

De_nuance

PHPmystyle :D :D

Robin007Bond. Jong maar slim.

Voorschrijft :D

Du_ke

Betyar

StefanP.

Remlof. Hij is bang voor mij.

Koosvogels.

EchtGaaf. Zuur linksdraaiend melkzuur.

Hexagon. Kan er geen touw aan vastknopen.

Bram_van_loon

Voorschrift
Rechts zo die gaat!
  donderdag 10 november 2011 @ 21:30:17 #125
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_104221097

[ Bericht 100% gewijzigd door IkeDubaku99 op 10-11-2011 21:30:39 (Verkeerde topic) ]
pi_104255081
Pfff, dit vind ik een lastige, er is zoveel keus. :P Ik kies voor KoosVogels omdat hij ook over andere standpunten dan de zijne durft na te denken.

Geen idee, tegenwoordig lopen er ook genoeg idioten in AEX/Beurs en Economie rond dus dan valt het niet meer zo op.

Sokz, basp1, GSborder en eriksd vallen mij op. Mijn random number generator geeft Sokz aan.

Elfletterig, de meeste topics van zijn hand bevatten meerdere artikelen, een eigen opinie op deze artikelen en vaak een open stellingname die uitnodigt tot discussie. Hoewel de meeste topics van hem mij qua onderwerp niet echt interesseren vind ik het een voorbeeld van hoe een OP er uit zou moeten zien.

Niemand is mij in dit opzicht in het bijzonder opgevallen. Dat kan natuurlijk ook duiden op een algeheel hoog niveau. ;)

Arolsen

freako, post weer eens wat meer.

Ik kies voor Bram_van_Loon, hoewel nog wat onwennig af en toe, is hij toch een user die goed kan redeneren en analyseren.

Disana
pi_104602490
Schop! laatste dag mensen.

Ik verwacht eigenlijk nog wel een paar mensen die hun lijstje inleveren...TS bijvoorbeeld en B_A

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2011 20:50:45 ]
pi_104603156
Ja ik moet ook nog, maar ga dat vandaag niet redden. Misschien moeten we de deadline iets verplaatsen?
  zondag 20 november 2011 @ 21:08:27 #129
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_104603719
quote:
0s.gif Op zondag 20 november 2011 20:59 schreef du_ke het volgende:
Ja ik moet ook nog, maar ga dat vandaag niet redden. Misschien moeten we de deadline iets verplaatsen?
* IkeDubaku99 kijkt met een schuin oog naar de organisators.
  zondag 20 november 2011 @ 21:13:42 #130
66825 Reya
Fier Wallon
pi_104604054
Gezien ik geen herinnering heb geplaatst, zal ik de deadline uitstellen tot 25 november.
  † In Memoriam † zondag 20 november 2011 @ 21:19:58 #131
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_104604489
Top! Dan heb ik ook nog even de tijd. :+
Carpe Libertatem
  zondag 20 november 2011 @ 23:17:26 #132
104871 remlof
Europees federalist
pi_104612192
quote:
2s.gif Op zondag 20 november 2011 21:13 schreef Reya het volgende:
Gezien ik geen herinnering heb geplaatst, zal ik de deadline uitstellen tot 25 november.
Ah thanks, ik was al bang dat ik te laat was.
pi_104725264
Nog 2 dagen
  woensdag 23 november 2011 @ 17:24:44 #134
66825 Reya
Fier Wallon
pi_104725278
En deze keer zal verder verlof geweigerd worden.
pi_104733572
Kost ook zoveel moeite om zo'n lijstje in te vullen, linkse luiaards.
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_104745340
Ik wil voor slechts enkele prijzen stemmen:

quote:
GSbrdr. Goede onderbouwingen van de posts.

quote:
Zonder enige twijfel Lord_Vetinari. Die heb ik nog nooit op een inhoudelijk argument kunnen betrappen.

quote:
Klopkoek. Opvallend figuur, schoot vaak uit zijn slof, maar was af en toe nog wel te bewegen tot een inhoudelijke discussie.

quote:
Arolsen. Maar die is aandoenlijk geworden.

quote:
StefanP.

quote:
Lord_Vetinari. Geef hem een komkommer en vijf minuten later is het een augurk geworden.
  woensdag 23 november 2011 @ 23:44:57 #137
104871 remlof
Europees federalist
pi_104745558
GSbrder - Hoewel ik het zelden met hem eens ben weet ie toch altijd to the point te blijven.

3-voud - Kan totaal niet discussiëren maar alleen op de man spelen.

Friek_ - En als ie het niet weet neemt ie wel de moeite om het uit te zoeken.

KoosVogels - Neemt de moeite om topics te openen juist over die onderwerpen die ik ook een discussie waard vind. En meestal is ie me voor :')

Nautilus - De nieuwe Mulisch, ik zeg het je.

Whiskers2009 - Ok, ze is niet altijd nooit meer aanwezig, maar als ze dat is is ze dat overduidelijk en draagt ze niets inhoudelijks bij.

Ethiraset/DotCommunism - Intellligente user met het vermogen nieuwe inzichten te brengen. Ik mis je kameraad.

De_Nuance - Ok, vast een reïncarnatie, maar ik vind zijn verschijning in POL een positieve aanvulling. Hij weet waar ie het over heeft en weet zijn standpunten te beargumenteren.

Staal, zonder twijfel. Ze is een bikkel.

Dat ben ik vast zelf :@

Betyar, typisch gevalletje oudlinks, is overal tegen. Voelt zich daarom ook veel meer thuis bij de SP dan bij de PvdA.

Robin007bond - Hij heeft geen idee waar ie het over heeft maar als het maar rechts is vindt ie het gaaf :')

Die_Hofstadgruppe, geen twijfel mogelijk, heeft nog een grotere hekel aan moslims dan Hitler aan joden had.

KoosVogels - die overtreft mij toch vrees ik.

3-voud - geen twijfel mogelijk, 9 van de 10 posts van hem zijn zuur en dan meestal ook nog in combinatie met een ad hominem.

EriksD, opent enkel topics om te trollen zodat ie kan schuddebuiken van het lachen.

von_Preussen, zoals hij keer op keer demonstreert als het over Europa gaat.
Maar ja, Pruissen en Europa zijn nooit zo'n geweldige combinatie geweest :')

EchtGaaf - Het spijt me, maar ik voel altijd een soort moederliefde opkomen als ik je onnozele standpunten zie verdedigen.

PaRoDiUz - Van elektronische troep moet ik schijten.

Voorschrift - No doubt.
pi_104746419
Dit topic was ooit beter.
pi_104768001
Ik verwacht minimaal nog twee inzendingen.
  † In Memoriam † donderdag 24 november 2011 @ 18:34:58 #140
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_104768712
sigme weet altijd wel tactisch, maar ook direct, discussie te ontlokken bij gebruikers. Dus wellicht niet de beste discussievoerder in de traditionele zin, maar wel de beste discussiecatalisator.

Zonder enige twijfel: fokthesystem. Discussie is gewoon niet mogelijk en als je het oneens bent met hem bent is iedereen gek behalve hij. Ik hou mijn ogen lekker gesloten.

Ookal is hij amper meer aanwezig, geen verkiezingen heh, toch blijft de dossierkennis van Freako onuitputtelijk.

KoosVogels. Niet met overtuiging, want de meeste mensen doen niet heel veel meer moeite, maar hij is een van de weinigen die met nieuwsberichten van een halve bijbel durft/wil openen.

Sorry Titus, had je maar meer aanwezig moeten zijn. Hij gaat gewoon naar Reya.

Nautilus vermaakt ons altijd met sneakpeaks van passages uit zijn nog te schrijven boek.

HenriOsewoudt, maar ik snap volledig dat hij de discussie beu is.

Alhoewel een nogal prille naieve mening doet ons forumbroekkie Robin007Bond het wel goed, in ieder geval wat betreft enthousiastme.

Er is helaas weinig keus en ik ga niet voor de komedie-optie Voorschrift, dus dan maar Disana.

De_Nuance, alhoewel allochtonenknuffelen bij hem wellicht wat auto-erotisch is springt hij altijd in de bres als er mensen, donkerder dan het pindakaasbruin van de zonnebank pvv-ers ter sprake komt.

Onze zandbakbrabo, betyar komt hier perfect voor in aanmerking. Een linksje van de oude stempel.

Zoveel keuze. Dr. Nikita, maar ze werkt wel altijd op mijn lachspieren.

Die_Hofstadtgruppe. Ik mis hier motivatie en hij zou net zo goed vervangen kunnen worden door een reeks random andere forumusers.

Drugshond. Je kan bijna de alcohollucht door het internet ruiken.

3-voud. Ik kan hem niet anders voorstellen dan een oude verzuurde zak die, net als in Amerikaanse films op een bankje in zijn tuin zit en boos 'GET OFF MY LAWN!!!' schreeuwt als er iemand, jonger dan hem, het waagt een stap op zijn gras te zetten.

Ryan3, het commentarentopic wat bij dit topic hoort is een mooi voorbeeld.

Zonder enige twijfel: fokthesystem.

Arolsen is de zuurheid voorbij.

Dat kan gewoon niet anders dan naar eriksd gaan. Als je op zo'n relatief jonge leeftijd al zulke bejaardenherrie luistert gaat het ook nooit meer goedkomen. Arme kinderen, als die er ooit komen. Die zullen moeten luisteren naar de muziek die hun opa zelfs niet meer rebels vond.

Ik vind dat deze toe moet komen aan onze huishomo Voorschrift. Hij heeft er zijn best op gedaan.
Carpe Libertatem
pi_104805330
Toch wel knap dat ik ongeveer een nominatie per geplaatste post in POL gekregen heb... ;)

Omdat ik zo weinig post heb ik helemaal geen idee (hoewel mij de klinkende overwinning van Disana dan weer wel verbaast, maar wie weet kom ik haar steeds op een uiterst ongelukkig moment tegen, of heeft ze, geheel terecht natuurlijk, zo'n hekel aan mij dat ze daardoor niet in staat is om met mij een discussie te voeren), dus ik laat het stemmen maar even achterwege.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_104811774
Ik zal zo rond de klok van half elf mijn stem uitbrengen.
pi_104827349
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 november 2011 18:32 schreef Nautilus. het volgende:
Ik zal zo rond de klok van half elf mijn stem uitbrengen.
Lulkoek!
  † In Memoriam † vrijdag 25 november 2011 @ 22:57:46 #144
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_104827398
Nautilus faalt weer.
Carpe Libertatem
pi_104829408
Reya is nooit ordinair en niet zelfingenomen, en dat bewonder ik. A veritable rose among mere cornflowers. Boze_Appel verdient vermelding voor de niet aflatende geestdrift waarmee hij zijn ideologie blijft propageren.

Ik vind het schoolmeesterstoontje van DS4 onverdraaglijk, al zullen er slechter discussievoerders zijn.

Bolkesteijn, maar die viel me vooral buiten POL op.

TitusPullo, en dan doel ik op de slowchatreeks. Hij is misschien geen origineel denker, maar hij andere originele denkers wel goed samenvatten. En dat is ook wat waard.

Die van Monidique. Er schuilt een mysterieuze diepte in de verdwaalde opmerkingen die hij soms maakt. Maar hoe kan ik zijn liefde winnen?

Tem Hij is iemand om mee te praten, tijdverdrijf. Hij is dol op Rotterdam, met zijn vriendin naar het park, maar hij waagt zich er nooit te ver in, in dat park, zoals hij zich ook nooit te ver in de POL-topics waagt.
Maar dat geldt ook voor mij.

Vooral Autodidact.

Robin007Bond, want iedereen moet een keer genoemd worden.

"Vrouw zijn" is geen kwaliteit.

Ik weet het niet. du_ke?

De conferences van Arolsen zijn zeer vermoeiend.

Voorschrift is rechts omdat, tsja, gewoon omdat!

Die houden zich vooral in NWS op, geloof ik.

eriksd ofwel: meneer heupflacon.

3-voud, en daarbij verwijs ik naar de motivatie die door Boze_Appel werd aangehecht.

fokthesystem, inderdaad. Wat hij zoekt, blijft vaag.

Ik zou liever over gebonden rationaliteit spreken, daarmee doelend op de users met een voorkeur voor het verbieden van zaken die ze niet begrijpen.

Dat is EchtGaaf. Hij spreekt uiteindelijk meer tegen zichzelf dan tegen ons, ter onderbouwing van zijn zelfmedelijden, een woord dat misschien te veroordelend is, maar het is het woord dat ik gebruik.

Whiskers2009. Ze is misschien wel een schitterende vrouw, dat moeten we niet uitsluiten, maar ze is ook gestoord, dat weet ik wel zeker, want wie luistert er nu vrijwillig naar :'( Frank Boeijen, :'( !

Dat ben ik.
pi_104829590
Na ambtshalve correctie, zullen we maar zeggen.
pi_104830658
quote:
9s.gif Op vrijdag 25 november 2011 22:57 schreef Boze_Appel het volgende:
Nautilus faalt weer.
pi_104836762
Leuke nominaties Naut.
pi_104838444
Ik mis de rode stoffer en blik trofee...die geef ik aan Du_ke...

Motivatie: hoog solidariteitsgevoel voor zijn fokkers...

[ Bericht 8% gewijzigd door cempexo op 27-11-2011 11:22:08 ]
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
  zaterdag 26 november 2011 @ 12:18:42 #150
66825 Reya
Fier Wallon
pi_104839124
1. Hans Wiegeltrofee - Beste discussievoerder. Een lastige keuze, POL loopt niet over van fantastische discussievoerders. Derhalve een oeuvrenominatie voor Monolith.

2. Boer Koekoektrofee - Slechtste discussievoerder. Een lastige keuze, POL loopt over van dramatische discussievoerders. Ronnie_Bravo komt mij als bijzonder kortzichtig over.

3. Gerrit Zalmtrofee - User met meeste "dossierkennis". GSbrder toont aan dat een sterk ideologisch profiel goed samen kan gaan met relevante mededelingen aangaande het besproken onderwerp.[/b]

4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener. Kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit. Bolkesteijn heeft oog op de meest relevante onderliggende zaken in de hedendaagse politiek.

5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl. Een oeuvrenominatie voor TitusPullo, de schoonst schrijvende Leidenaar sinds Hildebrand.

6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. Cerbie beperkt zijn speldenprikken vooral tot de slowchat.

7. Pim Fortuyntrofee - Wie mis je het meest? Een klassieker, die dan ook toekomt aan LodewijkNapoleon.

8. Elbert Dijkgraaftrofee - Beste nieuwkomer. Ondanks dat het een kloon is, wens ik toch De_Nuance te noemen, aangezien hij zichzelf heeft weten te overtreffen onder zijn nieuwe banier.

9. Tofik Dibitrofee - Beste vrouwelijke user. Ik noem sigme, ondanks haar beperkte aanwezigheid.

10. Prinses Irenetrofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. Prinses Irene heeft me altijd direct aan remlof doen denken.

11. Joop den Uyltrofee - Meest dogmatisch linkse user. Betyar belijdt het niet-hervormde socialisme.

12. Joseph Lunstrofee - Meest dogmatisch rechtse user. Cempexo, ook vanwege de bijzonder verachtingswaardige manier waarop hij hier invulling aan geeft.

13. Joop Glimmerveentrofee - Grootste xenofoob Die_Hofstadtgruppe; verdere motivatie lijkt me overbodig.
14. Frans Weisglastrofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt. Dat moet Drugshond zijn.
15. Ad Melkerttrofee - De zuurste user. De reacties van PietVerdriet zijn jichtstimulerend.
16. Marianne Thiemetrofee - User die de meest nutteloze topics opent. Fokthesystem; motivatie lijkt me wederom overbodig.
17. Richard de Mostrofee - User met het meest beperkte cognitief vermogen. Zienswijze kan niet veel anders dan telkens dezelfde mantra’s opdreunen.
18. Jolande Saptrofee - Meest meelijwekkende user. EchtGaaf, die het betreurenswaardige lot kent in een wrede wereld te leven.
19. Hilbrand Nawijntrofee - User met de slechtste muzieksmaak. Uiteraard viseerde deze trofee eriksd.
20. Stef Bloktrofee - Meest arrogante user. Uiteraard viseerde deze trofee Voorschrift.

Bij deze is de stembus gesloten. Vanavond volgt de uitslag.
  zaterdag 26 november 2011 @ 19:25:37 #151
66825 Reya
Fier Wallon
pi_104851020
Correctie, morgen volgt de uitslag.
pi_104870088
12. Joseph Lunstrofee - Meest dogmatisch rechtse user. Cempexo, ook vanwege de bijzonder verachtingswaardige manier waarop hij hier invulling aan geeft.

En dat in totaal 3 weken bij elkaar gescoord...
Emigreer...als je van een rijk gevuld leven houdt...in vrijheid.
pi_104870533
quote:
0s.gif Op zondag 27 november 2011 11:07 schreef cempexo het volgende:

En dat in totaal 3 weken bij elkaar gescoord...
Je hebt natuurlijk in de vorm van Bendk een illustere voorganger.
  zondag 27 november 2011 @ 14:07:36 #154
322645 Voorschrift
See if I care
pi_104875669
quote:
2s.gif Op zaterdag 26 november 2011 19:25 schreef Reya het volgende:
Correctie, morgen volgt de uitslag.
Ik kan niet wachten, alsof pakjesavond voor de deur staat!
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_104875925
quote:
14s.gif Op zaterdag 26 november 2011 10:36 schreef Tem het volgende:
Leuke nominaties Naut.
Om eriksd als zuipschuit te zien gaat me ook weer wat ver.
pi_104876216
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2011 14:12 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Ik stopte met lezen na de eerste trofee.
pi_104879891
quote:
1s.gif Op zondag 27 november 2011 14:12 schreef Friek_ het volgende:

[..]

literaire vrijheid.
  zondag 27 november 2011 @ 16:33:32 #158
66825 Reya
Fier Wallon
pi_104881912
De stemmen zijn geteld, vanavond zal ik het uitslagentopic aanmaken.
  † In Memoriam † zondag 27 november 2011 @ 16:34:12 #159
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_104881951
Vol verwachting klopt ons hart.
Carpe Libertatem
  zondag 27 november 2011 @ 16:48:56 #160
104871 remlof
Europees federalist
pi_104882669
Wie de roe krijgt, wie de gard.
  zondag 27 november 2011 @ 17:18:11 #161
149454 GSbrder
Les extrêmes se touchent
pi_104884183
Oh wat een pret zal zijn te spelen, met de bonte trofeeënzee.
Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
pi_104884279
Er is nog plaats naast de groen uitgeslagen Boeddha op mijn vensterbank.
  zondag 27 november 2011 @ 17:45:50 #163
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_104885560
Copy-paste en lui plakwerk.

1. Hans Wiegeltrofee - Beste discussievoerder. Een lastige keuze, POL loopt niet over van fantastische discussievoerders. RM-rf

2. Boer Koekoektrofee - Slechtste discussievoerder. Een lastige keuze, POL loopt over van dramatische discussievoerders. Nikkita

3. Gerrit Zalmtrofee - User met meeste "dossierkennis". GSbrder toont aan dat een sterk ideologisch profiel goed samen kan gaan met relevante mededelingen aangaande het besproken onderwerp.

4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener. Kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit. Remlof die weet elke keer mijn topic te verknallen.

5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl. geen idee

6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt. Tem.

7. Pim Fortuyntrofee - Wie mis je het meest? Een klassieker, die dan ook toekomt aan. Sjun (hij was een lul maar schrijven kon hij).

8. Elbert Dijkgraaftrofee - Beste nieuwkomer. Ondanks dat het een kloon is, wens ik toch De_Nuance te noemen, aangezien hij zichzelf heeft weten te overtreffen onder zijn nieuwe banier.

9. Tofik Dibitrofee - Beste vrouwelijke user. Whiskers2009 (ze heeft iets)

10. Prinses Irenetrofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar. Du-ke al jaren.... vaste nominatie.

11. Joop den Uyltrofee - Meest dogmatisch linkse user. Remlof.... met stip vergeet EU hail USSR.

12. Joseph Lunstrofee - Meest dogmatisch rechtse user. Montov (doe ik je wel een plezier mee)

13. Joop Glimmerveentrofee - Grootste xenofoob X-ray , Die_Hofstadtgruppe.

14. Frans Weisglastrofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangt. Dat moet Drugshond zijn. Ad fundum.

15. Ad Melkerttrofee - De zuurste user. De reacties van PietVerdriet zijn jichtstimulerend.

16. Marianne Thiemetrofee - User die de meest nutteloze topics opent. Fokthesystem; motivatie lijkt me wederom overbodig.

17. Richard de Mostrofee - User met het meest beperkte cognitief vermogen. Michaelmoore uit AEX.

18. Jolande Saptrofee - Meest meelijwekkende user. EchtGaaf (geen daden wel woorden).

19. Hilbrand Nawijntrofee - User met de slechtste muzieksmaak. Eriksd (weet geen hol van de jaren 60).

20. Stef Bloktrofee - Meest arrogante user. Uiteraard viseerde deze trofee Voorschrift.
  zondag 27 november 2011 @ 17:48:26 #164
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')