•
1. Hans Wiegeltrofee - Beste discussievoerder.Reya is nooit ordinair en niet zelfingenomen, en dat bewonder ik.
A veritable rose among mere cornflowers.
Boze_Appel verdient vermelding voor de niet aflatende geestdrift waarmee hij zijn ideologie blijft propageren.
•
2. Boer Koekoektrofee - Slechtste discussievoerder.Ik vind het schoolmeesterstoontje van
DS4 onverdraaglijk, al zullen er slechter discussievoerders zijn.
•
3. Gerrit Zalmtrofee - User met meeste "dossierkennis".Bolkesteijn, maar die viel me vooral buiten POL op.
•
4. Hans van Mierlotrofee - Beste topicopener.TitusPullo, en dan doel ik op de slowchatreeks. Hij is misschien geen origineel denker, maar hij andere originele denkers wel goed samenvatten. En dat is ook wat waard.
•
5. Multatulitrofee - Beste schrijfstijl.Die van
Monidique. Er schuilt een mysterieuze diepte in de verdwaalde opmerkingen die hij soms maakt. Maar hoe kan ik zijn liefde winnen?
•
6. Erica Terpstratrofee - De leuke gezellige user die altijd aanwezig is, maar nauwelijks iets inhoudelijks bijdraagt.Tem Hij is iemand om mee te praten, tijdverdrijf. Hij is dol op Rotterdam, met zijn vriendin naar het park, maar hij waagt zich er nooit te ver in, in dat park, zoals hij zich ook nooit te ver in de POL-topics waagt.
Maar dat geldt ook voor mij.
•
7. Pim Fortuyntrofee - Wie mis je het meest?Vooral
Autodidact.
•
8. Elbert Dijkgraaftrofee - Beste nieuwkomer.Robin007Bond, want iedereen moet een keer genoemd worden.
•
9. Tofik Dibitrofee - Beste vrouwelijke user."Vrouw zijn" is geen kwaliteit.
•
10. Prinses Irenetrofee - Beste bomen/allochtonen-knuffelaar.Ik weet het niet.
du_ke?
•
11. Joop den Uyltrofee - Meest dogmatisch linkse user.De conferences van
Arolsen zijn zeer vermoeiend.
•
12. Joseph Lunstrofee - Meest dogmatisch rechtse user.Voorschrift is rechts omdat, tsja, gewoon omdat!
•
13. Joop Glimmerveentrofee - Grootste xenofoobDie houden zich vooral in NWS op, geloof ik.
•
14. Frans Weisglastrofee - De user die het meeste dronken in POL (SC) rondhangteriksd ofwel: meneer heupflacon.
•
15. Ad Melkerttrofee - De zuurste user3-voud, en daarbij verwijs ik naar de motivatie die door Boze_Appel werd aangehecht.
•
16. Marianne Thiemetrofee - User die de meest nutteloze topics opentfokthesystem, inderdaad. Wat hij zoekt, blijft vaag.
•
17. Richard de Mostrofee - User met het meest beperkte cognitief vermogenIk zou liever over
gebonden rationaliteit spreken, daarmee doelend op de users met een voorkeur voor het verbieden van zaken die ze niet begrijpen.
•
18. Jolande Saptrofee - Meest meelijwekkende userDat is
EchtGaaf. Hij spreekt uiteindelijk meer tegen zichzelf dan tegen ons, ter onderbouwing van zijn zelfmedelijden, een woord dat misschien te veroordelend is, maar het is het woord dat ik gebruik.
•
19. Hilbrand Nawijntrofee - User met de slechtste muzieksmaakWhiskers2009. Ze is misschien wel een schitterende vrouw, dat moeten we niet uitsluiten, maar ze is ook gestoord, dat weet ik wel zeker, want wie luistert er nu vrijwillig naar

Frank Boeijen,

!
•
20. Stef Bloktrofee - Meest arrogante userDat ben ik.