Okee, wat had je nou gezegd over DS4 in relatie tot die nominaties van mij?quote:
Duidelijk.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Okee, wat had je nou gezegd over DS4 in relatie tot die nominaties van mij?
Was geen reflectie mbt jullie graaierstopicreeks hoor.
Kijk jij hebt wel gelijk an sich, echter ik beoordeelde hem niet inhoudelijk, maar technisch.
Je vraagt aan mij of ik tong80 ben of hoe moet ik het nu zien? :pquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:27 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet.
Alleen Tong80 is een PvdA man.
Dat tongetje in je avatar, dat doet iedereen hier op FOK! associeren met Tong80 hoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:28 schreef Sayex het volgende:
[..]
Je vraagt aan mij of ik tong80 ben of hoe moet ik het nu zien? :p
Ah, vandaar.. zodra ik thuis ben verander ik het. ik ben Tong80 iig niet :pquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat tongetje in je avatar, dat doet iedereen hier op FOK! associeren met Tong80 hoor.
Er zijn altijd zoveel mensen die je vergeet. Het zijn vaak de niet-extremen die je vergeet.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:44 schreef Disana het volgende:
N.a.v. enkele gissingen: nee, ik heb geen pittig kort kapsel maar lang haarEn nee, ik heb ook geen kinderen.
Verder vind ik het wel jammer dat ik sommige mensen niet kon plaatsen. Waht, Ryan3, Reya, du_ke, EchtGaaf, om maar een paar te noemen. Eigenlijk zouden er een soort eervolle vermelding en een troostprijs moeten zijn.
Jij maakt bij mij veel kans op een nominatie.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:44 schreef Disana het volgende:
N.a.v. enkele gissingen: nee, ik heb geen pittig kort kapsel maar lang haarEn nee, ik heb ook geen kinderen.
Verder vind ik het wel jammer dat ik sommige mensen niet kon plaatsen. Waht, Ryan3, Reya, du_ke, EchtGaaf, om maar een paar te noemen. Eigenlijk zouden er een soort eervolle vermelding en een troostprijs moeten zijn.
Sigme zit tegenwoordig vaak bij de beestjes, meen ik. Ik kan haar wel waarderen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:47 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Er zijn altijd zoveel mensen die je vergeet. Het zijn vaak de niet-extremen die je vergeet.
Alleen bij jou en dotcommunism kunnen we er niet aan onderuit komen..
Nou ja, af en toe heb je sigme nog gehad.
Die ben ik iets positiever gaan waarderen dan de jaren hiervoor iig.
Ooohhhh jeee, ik wacht met angst en beven afquote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:50 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij maakt bij mij veel kans op een nominatie.
Intern beraad en zo.
Ja, that's it, behalve dan als je 1 van de 2 vrouwen bent die hier nog weleens post natuurlijk...quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Sigme zit tegenwoordig vaak bij de beestjes, meen ik. Ik kan haar wel waarderen.
En inderdaad, ook bij mij geldt dat niet genoemd worden vrijwel zeker betekent dat je in het midden zit en zeker niet negatief overkomt.
Dat schreef ik zelf ook al in mijn lijstje: jammer, en hoe zou het komen.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, that's it, behalve dan als je 1 van de 2 vrouwen bent die hier nog weleens post natuurlijk....
Haantjes?quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat schreef ik zelf ook al in mijn lijstje: jammer, en hoe zou het komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |