Inderdaad, maar o.us geeft me gewoon vlinders in m'n buik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:20 schreef Weissman het volgende:
Altijd epic hoe het topic als een sneltrein gaat op het moment dat er vrouwelijk users komen posten
Nee, en als je op een gegeven moment denkt dat het teveel van het goede is kan je die spieren gewoon niet meer trainen en wordt het vanzelf wel kleiner.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Dus als ik die oefening doe met dumbels en m'n schouders 'optrek' heb ik niet in no time een stieren nek? Ik dacht van wel maar broertje dacht van niet..
Wat voor bad heb je?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:24 schreef seto het volgende:
[..]
Inderdaad.
Probability, wanneer kom je bij mij in bad?
Klopt, ik dacht ik haal het weg, dan is het wellicht nog een semi geloofwaardige trollquote:
Ik ook van jou, Luchtkokertjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:25 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Inderdaad, maar o.us geeft me gewoon vlinders in m'n buik.![]()
Nee man, mijn PR.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Shut up bitch !! its light weight
[..]
Dan blijf je als nog een bitch en het blijft light weightquote:
Ik snuif mijn whey opquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:29 schreef o.us het volgende:
Ik ga trouwens zo even wat Brinta eten, doen jullie die whey voor of na het verwarmen van het melk?
Gewoon koud shaken die brinta doe ik. Heb geen magnetron en pan duurt veel te langquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:29 schreef o.us het volgende:
Ik ga trouwens zo even wat Brinta eten, doen jullie die whey voor of na het verwarmen van het melk?
Livin' tha thuglife?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan blijf je als nog een bitch en het blijft light weight
[..]
Ik snuif mijn whey op
Ik doe whey met water en gewoon sippen als een baws.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:29 schreef o.us het volgende:
Ga sowieso deadliften. Pak je je benen (nee, ze worden er niet dik van, ze worden er mooi strak vanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:29 schreef Probability het volgende:
Oké oké ik ga wel gewoon alles trainen, maar o wee als ik dikke kuiten, dikke bovenarmen en een korte dikke nek krijg![]()
![]()
![]()
Wat ik vooral wil is een mooie gespierde onderrug, zo'n bolle (gespierde buik heb ik al, moet alleen een klein zacht laagje van af)
En voor de rest hoef ik geen spieren
Ik ook hoor, snellere opname van de eitwitten enzo maar ik wilde zo Brinta gaan eten icm whey isolaatquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:30 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik doe whey met water en gewoon sippen als een baws.
[..]
Ga sowieso deadliften. Pak je je benen (nee, ze worden er niet dik van, ze worden er mooi strak van), billen, en onderrug.
Mijn kuiten waren serieus verdubbelt in een halfjaartje kickboksen, kreeg er serieus opmerkingen overquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:30 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik doe whey met water en gewoon sippen als een baws.
[..]
Ga sowieso deadliften. Pak je je benen (nee, ze worden er niet dik van, ze worden er mooi strak van), billen, en onderrug.
Deadlifts dikke nek? Je pakt je traps wel, maar nou ook weer niet zó erg... En chickies moeten ook gewoon deadliften man.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:32 schreef Jahr00n het volgende:
Ga dan gewoon squatten, krijg je geen dikke nek van zoals met deadlifts. Beter nog doe je het allebei.
Ga ik doen! Denk dat deadlifts er een beetje knullig uitzien bij mijquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:32 schreef Jahr00n het volgende:
Ga dan gewoon squatten, krijg je geen dikke nek van zoals met deadlifts. Beter nog doe je het allebei.
Zo hoort het eigenlijk ook imho.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:32 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon niks van anderen aantrekken en met weinig gewicht beginnen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:32 schreef Probability het volgende:
[..]
Ga ik doen! Denk dat deadlifts er een beetje knullig uitzien bij mij![]()
!
Gewoon een leuk schema'tje (laten) maken en dan dat volgen. De meningen zijn verdeeld over wat het beste is, upper body/lower body splitsen of bijv een 3-way split, dat je je groepen in 3en verdeeld (en dan dus 3 keer gaat).quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:32 schreef Probability het volgende:
[..]
Mijn kuiten waren serieus verdubbelt in een halfjaartje kickboksen, kreeg er serieus opmerkingen over![]()
En heb al dunne lange mooie strakke benenVind mijn bovenbenen zelfs al iets te gespierd! Alleen de billen mogen wat strakker!
En wat is dan normaal? 1 a 2 keer per week trainen? En hoe lang? Een half uur?
Niemand begon met die stabiliteit en kracht. Gewoon laag beginnen en de techniek doorkrijgen (vorm is erg belangrijk, rechte rug enzo, je wilt ook geen lichamelijke klachten krijgen), en dan opbouwen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:32 schreef Probability het volgende:
[..]
Ga ik doen! Denk dat deadlifts er een beetje knullig uitzien bij mij![]()
! Heb niet echt die 'stabiliteit' in mijn spieren en ook niet de kracht..
Ass to the grass..!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Maar ook grote kuiten neem ik aan? Mijn billen mogen wel groter hoor, graag zelfsBen denk ik een van de weinige vrouwen die haar billen te klein vind
Precies. Links is echt het product van een belachelijk streng regime qua eten, training, en waarschijnlijk nog een flinke dosis AAS er boven op.quote:
quote:
Vind het persoonlijk juist gruwelijk vet, traps a la Batista ofzo.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat mensen dat lelijk vinden. Zelf vind ik dat ook niet het mooiste.
1e fotosoep.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:37 schreef o.us het volgende:
[..].
Dit vind ik dan wel weer mooi:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die heupen had ze al denk ik.. maar die armen vind ik niet mooiquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:37 schreef o.us het volgende:
[..].
Dit vind ik dan wel weer mooi:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Thanks broski!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
De enige chick die bevoegd is om in deze reeks te posten
Voor het figuur van die rechts boven zou ik wel tekenen (al heb ik die borsten niet en die armen jaja de armenquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat mensen dat lelijk vinden. Zelf vind ik dat ook niet het mooiste.
Waarom heeft hij een brazilian wax laten doen op zijn kin?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:45 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zulke traps heb ik het dan over, gruwelijk
Nee, dat vind ik niet mooiquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:45 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vind zijn hele lichaam lelijk, zal wel hebben lopen spuiten want het ziet er niet natuurlijk uitquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:45 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die heeft crossfit nodigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:45 schreef Jac0bus het volgende:
[ afbeelding ]
Nee geen wonder als jij je lichaam aan het omschrijven bent in diverse posts.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:49 schreef Probability het volgende:
Een beetje bikini foto's vragen hé Panzermous
Stuur ook maar aan mij, kan ik even goed oordelen hoe het nou zit met dat vocht vasthouden. Puur zakelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:49 schreef Probability het volgende:
Een beetje bikini foto's vragen hé Panzermous
met zulke quads kun je echt geen geschikte broeken vindenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:51 schreef Kroc het volgende:
Bij gewichtheffers (met laag BF) vind ik traps weer wel mooi, wel groot maar minder bulky en gestroomlijnder
[ afbeelding ]
Niet jaloers zijn brah.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:52 schreef Jahr00n het volgende:
met zulke quads kun je echt geen geschikte broeken vinden
Ook 'goede' whey concentraat bevat melksuikers, en dat zie je dan ook terug op de voedingswaardelabel.quote:
Veel massa, geen aesthetics.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:45 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
correctie: goede whey bevat geen toegevoegde suikers.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ook 'goede' whey concentraat bevat melksuikers, en dat zie je dan ook terug op de voedingswaardelabel.
Eens.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:04 schreef CarbonC het volgende:
[..]
correctie: goede whey bevat geen toegevoegde suikers.
Ik had het over sacharose niet over lactosequote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ook 'goede' whey concentraat bevat melksuikers, en dat zie je dan ook terug op de voedingswaardelabel.
hihi ik d0e alleen cr0ssuh en bene traine; ik fint Mn k0nT zo diiik :$ :$ :$:@quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:00 schreef 16meter het volgende:
leuk dat er oowk meer meisjuhs post3uh![]()
hihi ik wil niet zoals arnold worden h00r gwn btje toned en fit hihi moet ik dan ook van die shakies dirnkuh?![]()
gr gr xoxoxoxo
Face palm.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:04 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik had het over sacharose niet over lactose
Die zit dik aan de EPOquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:06 schreef Fanta-stick het volgende:
Face palm.
Hij is en blijft geniaal.
+1. Ook een van mijn favo Ronnie filmpjes.quote:
Tis gew een beachb0i, een beetje schreeuwen bij het dumbell pressen; kom op zegquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:08 schreef 16meter het volgende:
Wat een ecto in dat filmpje hierboven.
Gadv0r als0f hij klaarkomtttttttttss eeuww...quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Tis gew een beachb0i, een beetje schreeuwen bij het dumbell pressen; kom op zeg
Ick...zal JoU Kud0s Gevah.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:10 schreef Probability het volgende:
Ik ben even in mijn vakantie foto's aan het kijken voor een foto zodat jullie kunnen roepen dat ik toch niet gespierd word of zo
Rot op, ga naar het viva forum ofzo met je fotosquote:Op woensdag 26 oktober 2011 22:10 schreef Probability het volgende:
Ik ben even in mijn vakantie foto's aan het kijken voor een foto zodat jullie kunnen roepen dat ik toch niet gespierd word of zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |