Ass to the grass..!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Maar ook grote kuiten neem ik aan? Mijn billen mogen wel groter hoor, graag zelfsBen denk ik een van de weinige vrouwen die haar billen te klein vind
Precies. Links is echt het product van een belachelijk streng regime qua eten, training, en waarschijnlijk nog een flinke dosis AAS er boven op.quote:
quote:
Vind het persoonlijk juist gruwelijk vet, traps a la Batista ofzo.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat mensen dat lelijk vinden. Zelf vind ik dat ook niet het mooiste.
1e fotosoep.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:37 schreef o.us het volgende:
[..].
Dit vind ik dan wel weer mooi:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Die heupen had ze al denk ik.. maar die armen vind ik niet mooiquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:37 schreef o.us het volgende:
[..].
Dit vind ik dan wel weer mooi:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Thanks broski!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:36 schreef Weissman het volgende:
[..]
De enige chick die bevoegd is om in deze reeks te posten
Voor het figuur van die rechts boven zou ik wel tekenen (al heb ik die borsten niet en die armen jaja de armenquote:
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:35 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Kan me wel voorstellen dat mensen dat lelijk vinden. Zelf vind ik dat ook niet het mooiste.
Waarom heeft hij een brazilian wax laten doen op zijn kin?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:45 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zulke traps heb ik het dan over, gruwelijk
Nee, dat vind ik niet mooiquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:45 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik vind zijn hele lichaam lelijk, zal wel hebben lopen spuiten want het ziet er niet natuurlijk uitquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:45 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Die heeft crossfit nodigquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:45 schreef Jac0bus het volgende:
[ afbeelding ]
Nee geen wonder als jij je lichaam aan het omschrijven bent in diverse posts.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:49 schreef Probability het volgende:
Een beetje bikini foto's vragen hé Panzermous
Stuur ook maar aan mij, kan ik even goed oordelen hoe het nou zit met dat vocht vasthouden. Puur zakelijk.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:49 schreef Probability het volgende:
Een beetje bikini foto's vragen hé Panzermous
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |