Echte mannen trainen hun billen ook! Gewoon deadliften voor je glutes!quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik weet (uit ervaring) dat ik van die bolle armen krijgTenzij ik eerst veel afval. Niet dat ik heel gespierd wordt, maar dat mijn spieren mijn vet wat meer showen. Dus daarom moet m'n vetpercentage en gewicht omlaag.
Mijn kuiten zijn tijdens het kickboksen door lunges/squats/kikkeren verdubbelt (wel strakke billen) al had ik wel strakke billen. Nu ik al even gestopt ben is dat weer weg, normale kuiten en billen.. tsja..
Ben dus opzoek naar een oefening die alleen de billen traint
Ik heb dat andere topic al eens voorbij zien komen, maar dacht dat het geen serieus topic was?
Niet gelijk zo doenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:15 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Alleen één groep trainen is volgens mij nooit een strak (see what I did there?) plan. En dat je bolle armen krijgt is waarschijnlijk omdat je meer vocht gaat vasthouden. Als je eerst veel afvalt en daarna aan krachttraining gaat doen gaan je spieren alsnog meer vocht vasthouden tegen die tijd, dus zal je het ook hebben.
Maar goed, dan niet he
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:47 schreef Fanta-stick het volgende:
Trainen was awesome...D_H was nog geen 10 minuten de gym binnen of hij werd al ondervraagd in de kleedkamer. En ik had een slokje genomen van zijn PWO drankje. Tot 4 uur ' s nachts wakker gelegen ofzo. Beetje vanalles getraind puur om even te kijken wat voor materiaal er in de gym was.. Kip met rijst en brocolli gegeten en kwark(FUARK). Dat was het.
Bissous!
Shut up bitch !! its light weightquote:
Heel serieusquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:13 schreef Probability het volgende:
Ik heb dat andere topic al eens voorbij zien komen, maar dacht dat het geen serieus topic was?
Pics (no homo)quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:15 schreef Panzermaus het volgende:
Van deadlifts heb ik een vrouwelijke ass gekregen.
Als die zooi (spieren) aan het repareren zijn gaat er meer vocht heen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:16 schreef Probability het volgende:
[..]
Niet gelijk zo doen
Hoe kan het dat ik vocht vast ga houden?
Dat is gewoon de natuurlijke reactie van je lichaam op (kracht)training. Dat hebben wij allemaal.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:16 schreef Probability het volgende:
[..]
Niet gelijk zo doen
Hoe kan het dat ik vocht vast ga houden?
Maar ook grote kuiten neem ik aan? Mijn billen mogen wel groter hoor, graag zelfsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:15 schreef Panzermaus het volgende:
En dat is tijdelijk of blijf je dat houden? Ik heb nu al van die spekkige babyarmpjes met van die babyplooitjes er in, als ik dan ook nog vocht ga vasthoudenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:16 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Als die zooi (spieren) aan het repareren zijn gaat er meer vocht heen.
Tijdelijk, zolang je blijft trainen dus.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:18 schreef Probability het volgende:
[..]
En dat is tijdelijk of blijf je dat houden? Ik heb nu al van die spekkige babyarmpjes met van die babyplooitjes er in, als ik dan ook nog vocht ga vasthouden
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:17 schreef Probability het volgende:
[..]
Maar ook grote kuiten neem ik aan? Mijn billen mogen wel groter hoor, graag zelfsBen denk ik een van de weinige vrouwen die haar billen te klein vind
Dat had ik al sedert mijn geboorte.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:15 schreef Panzermaus het volgende:
Oké, dus ik zou mijn borstspier ook kunnen trainenquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:18 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Tijdelijk, zolang je blijft trainen dus.
Ja, hoewel ik niet kan garanderen dat je er grotere borsten van krijgtquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:18 schreef Probability het volgende:
[..]
Oké, dus ik zou mijn borstspier ook kunnen trainen?
Na weekje rust is het wel weg. Maar sowieso, spier zonder vet is veel strakker dan vet zonder spier, die 'pump' moet je maar eventjes mee leven.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:18 schreef Probability het volgende:
[..]
En dat is tijdelijk of blijf je dat houden? Ik heb nu al van die spekkige babyarmpjes met van die babyplooitjes er in, als ik dan ook nog vocht ga vasthouden![]()
En als het dus 'voor altijd blijft' dan krijg je in verhouding erg grote armen?
Ja snap ik, maar snap ook dat mannen zich wat meer richten op 'mannelijke' oefeningen. Ik zit niet te wachten op enorme kuiten en een stierennek, of zo. En ik weet ook dat vrouwen minder snel spierontwikkeling krijgen etc.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:19 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ja, hoewel ik niet kan garanderen dat je er grotere borsten van krijgtTevens zoals ik al eerder zei, je moet gewoon álles trainen.
Is toch normaal op FOK!?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:20 schreef Weissman het volgende:
Altijd epic hoe het topic als een sneltrein gaat op het moment dat er vrouwelijk users komen posten
Weissman is jellyquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:20 schreef Weissman het volgende:
Altijd epic hoe het topic als een sneltrein gaat op het moment dat er vrouwelijk users komen posten
er is maar 1 echt mannelijke oefening en dat zijn curls: curls for the girls als ge snaptquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:21 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar snap ook dat mannen zich wat meer richten op 'mannelijke' oefeningen. Ik zit niet te wachten op enorme kuiten en een stierennek, of zo. En ik weet ook dat vrouwen minder snel spierontwikkeling krijgen etc.
Dus ik doe wel eens met mijn broertje mee, maar denk soms wel van: is dit schema niet beter voor hem dan voor mij?
Oké dan zal ik mij daar eens overheen zetten.. Stopte namelijk iedere keer als ik zag dat mijn armen 'dikker' werden.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:19 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Na weekje rust is het wel weg. Maar sowieso, spier zonder vet is veel strakker dan vet zonder spier, die 'pump' moet je maar eventjes mee leven.
Ik ga juist krachttrainen omdat ik te lui ben voor cardioquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:22 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Weissman is jelly! Nee maar in general gaat het ff sneller als er weer een nieuw iemand met heel weinig verstand langskomt
Wederom, dat krijg je ook echt niet zo snel hoor. Jij kan rustig gaan KT'en.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:21 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar snap ook dat mannen zich wat meer richten op 'mannelijke' oefeningen. Ik zit niet te wachten op enorme kuiten en een stierennek, of zo. En ik weet ook dat vrouwen minder snel spierontwikkeling krijgen etc.
Dus ik doe wel eens met mijn broertje mee, maar denk soms wel van: is dit schema niet beter voor hem dan voor mij?
Van BB dan! Vrouwen moeten gewoon hetzelfde beginnen als mannen, echte spiergroei duurt maanden als niet jaren. En dan later kan je altijd nog bepalen welke spieren je meer en minder wil isoleren.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:20 schreef Weissman het volgende:
Dus als ik die oefening doe met dumbels en m'n schouders 'optrek' heb ik niet in no time een stieren nek? Ik dacht van wel maar broertje dacht van niet..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:23 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Van BB dan! Vrouwen moeten gewoon hetzelfde beginnen als mannen, echte spiergroei duurt maanden als niet jaren. En dan later kan je altijd nog bepalen welke spieren je meer en minder wil isoleren.
Inderdaad, maar o.us geeft me gewoon vlinders in m'n buik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:20 schreef Weissman het volgende:
Nee, en als je op een gegeven moment denkt dat het teveel van het goede is kan je die spieren gewoon niet meer trainen en wordt het vanzelf wel kleiner.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Dus als ik die oefening doe met dumbels en m'n schouders 'optrek' heb ik niet in no time een stieren nek? Ik dacht van wel maar broertje dacht van niet..
Wat voor bad heb je?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:24 schreef seto het volgende:
[..]
Inderdaad.
Probability, wanneer kom je bij mij in bad?
Klopt, ik dacht ik haal het weg, dan is het wellicht nog een semi geloofwaardige trollquote:
Ik ook van jou, Luchtkokertjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:25 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Inderdaad, maar o.us geeft me gewoon vlinders in m'n buik.![]()
Nee man, mijn PR.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Shut up bitch !! its light weight
[..]
Dan blijf je als nog een bitch en het blijft light weightquote:
Ik snuif mijn whey opquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:29 schreef o.us het volgende:
Ik ga trouwens zo even wat Brinta eten, doen jullie die whey voor of na het verwarmen van het melk?
Gewoon koud shaken die brinta doe ik. Heb geen magnetron en pan duurt veel te langquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:29 schreef o.us het volgende:
Ik ga trouwens zo even wat Brinta eten, doen jullie die whey voor of na het verwarmen van het melk?
Livin' tha thuglife?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan blijf je als nog een bitch en het blijft light weight
[..]
Ik snuif mijn whey op
Ik doe whey met water en gewoon sippen als een baws.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:29 schreef o.us het volgende:
Ga sowieso deadliften. Pak je je benen (nee, ze worden er niet dik van, ze worden er mooi strak vanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:29 schreef Probability het volgende:
Oké oké ik ga wel gewoon alles trainen, maar o wee als ik dikke kuiten, dikke bovenarmen en een korte dikke nek krijg![]()
![]()
![]()
Wat ik vooral wil is een mooie gespierde onderrug, zo'n bolle (gespierde buik heb ik al, moet alleen een klein zacht laagje van af)
En voor de rest hoef ik geen spieren
Ik ook hoor, snellere opname van de eitwitten enzo maar ik wilde zo Brinta gaan eten icm whey isolaatquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:30 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik doe whey met water en gewoon sippen als een baws.
[..]
Ga sowieso deadliften. Pak je je benen (nee, ze worden er niet dik van, ze worden er mooi strak van), billen, en onderrug.
Mijn kuiten waren serieus verdubbelt in een halfjaartje kickboksen, kreeg er serieus opmerkingen overquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:30 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik doe whey met water en gewoon sippen als een baws.
[..]
Ga sowieso deadliften. Pak je je benen (nee, ze worden er niet dik van, ze worden er mooi strak van), billen, en onderrug.
Deadlifts dikke nek? Je pakt je traps wel, maar nou ook weer niet zó erg... En chickies moeten ook gewoon deadliften man.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:32 schreef Jahr00n het volgende:
Ga dan gewoon squatten, krijg je geen dikke nek van zoals met deadlifts. Beter nog doe je het allebei.
Ga ik doen! Denk dat deadlifts er een beetje knullig uitzien bij mijquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:32 schreef Jahr00n het volgende:
Ga dan gewoon squatten, krijg je geen dikke nek van zoals met deadlifts. Beter nog doe je het allebei.
Zo hoort het eigenlijk ook imho.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:32 schreef Jahr00n het volgende:
Gewoon niks van anderen aantrekken en met weinig gewicht beginnen?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:32 schreef Probability het volgende:
[..]
Ga ik doen! Denk dat deadlifts er een beetje knullig uitzien bij mij![]()
!
Gewoon een leuk schema'tje (laten) maken en dan dat volgen. De meningen zijn verdeeld over wat het beste is, upper body/lower body splitsen of bijv een 3-way split, dat je je groepen in 3en verdeeld (en dan dus 3 keer gaat).quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:32 schreef Probability het volgende:
[..]
Mijn kuiten waren serieus verdubbelt in een halfjaartje kickboksen, kreeg er serieus opmerkingen over![]()
En heb al dunne lange mooie strakke benenVind mijn bovenbenen zelfs al iets te gespierd! Alleen de billen mogen wat strakker!
En wat is dan normaal? 1 a 2 keer per week trainen? En hoe lang? Een half uur?
Niemand begon met die stabiliteit en kracht. Gewoon laag beginnen en de techniek doorkrijgen (vorm is erg belangrijk, rechte rug enzo, je wilt ook geen lichamelijke klachten krijgen), en dan opbouwen.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:32 schreef Probability het volgende:
[..]
Ga ik doen! Denk dat deadlifts er een beetje knullig uitzien bij mij![]()
! Heb niet echt die 'stabiliteit' in mijn spieren en ook niet de kracht..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |