Wederom, dat krijg je ook echt niet zo snel hoor. Jij kan rustig gaan KT'en.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:21 schreef Probability het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar snap ook dat mannen zich wat meer richten op 'mannelijke' oefeningen. Ik zit niet te wachten op enorme kuiten en een stierennek, of zo. En ik weet ook dat vrouwen minder snel spierontwikkeling krijgen etc.
Dus ik doe wel eens met mijn broertje mee, maar denk soms wel van: is dit schema niet beter voor hem dan voor mij?
Van BB dan! Vrouwen moeten gewoon hetzelfde beginnen als mannen, echte spiergroei duurt maanden als niet jaren. En dan later kan je altijd nog bepalen welke spieren je meer en minder wil isoleren.quote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:20 schreef Weissman het volgende:
Altijd epic hoe het topic als een sneltrein gaat op het moment dat er vrouwelijk users komen posten
Dus als ik die oefening doe met dumbels en m'n schouders 'optrek' heb ik niet in no time een stieren nek? Ik dacht van wel maar broertje dacht van niet..quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:23 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Van BB dan! Vrouwen moeten gewoon hetzelfde beginnen als mannen, echte spiergroei duurt maanden als niet jaren. En dan later kan je altijd nog bepalen welke spieren je meer en minder wil isoleren.
Inderdaad, maar o.us geeft me gewoon vlinders in m'n buik.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:20 schreef Weissman het volgende:
Altijd epic hoe het topic als een sneltrein gaat op het moment dat er vrouwelijk users komen posten
Nee, en als je op een gegeven moment denkt dat het teveel van het goede is kan je die spieren gewoon niet meer trainen en wordt het vanzelf wel kleiner.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:25 schreef Probability het volgende:
[..]
Dus als ik die oefening doe met dumbels en m'n schouders 'optrek' heb ik niet in no time een stieren nek? Ik dacht van wel maar broertje dacht van niet..
Wat voor bad heb je?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:24 schreef seto het volgende:
[..]
Inderdaad.
Probability, wanneer kom je bij mij in bad?
Klopt, ik dacht ik haal het weg, dan is het wellicht nog een semi geloofwaardige trollquote:
Ik ook van jou, Luchtkokertjequote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:25 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Inderdaad, maar o.us geeft me gewoon vlinders in m'n buik.![]()
Nee man, mijn PR.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:16 schreef Weissman het volgende:
[..]
Shut up bitch !! its light weight
[..]
Dan blijf je als nog een bitch en het blijft light weightquote:
Ik snuif mijn whey opquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:29 schreef o.us het volgende:
Ik ga trouwens zo even wat Brinta eten, doen jullie die whey voor of na het verwarmen van het melk?
Gewoon koud shaken die brinta doe ik. Heb geen magnetron en pan duurt veel te langquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:29 schreef o.us het volgende:
Ik ga trouwens zo even wat Brinta eten, doen jullie die whey voor of na het verwarmen van het melk?
Livin' tha thuglife?quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Dan blijf je als nog een bitch en het blijft light weight
[..]
Ik snuif mijn whey op
Ik doe whey met water en gewoon sippen als een baws.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:29 schreef o.us het volgende:
Ga sowieso deadliften. Pak je je benen (nee, ze worden er niet dik van, ze worden er mooi strak vanquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:29 schreef Probability het volgende:
Oké oké ik ga wel gewoon alles trainen, maar o wee als ik dikke kuiten, dikke bovenarmen en een korte dikke nek krijg![]()
![]()
![]()
Wat ik vooral wil is een mooie gespierde onderrug, zo'n bolle (gespierde buik heb ik al, moet alleen een klein zacht laagje van af)
En voor de rest hoef ik geen spieren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |