uni is gewoon een afkorting van uni gastquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:31 schreef 16meter het volgende:
[..]
[..]
Geen studie Nederlands zeker..
Engelse universiteiten zijn te duur.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:33 schreef 16meter het volgende:
Ik vind het kwalijk dat mensen die dat soort fouten maken op een universiteit rondlopen, maar dat terzijde.
maakt niet uit, oprotten met die buitenlandersquote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:34 schreef o.us het volgende:
[..]
Engelse universiteiten zijn te duur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:35 schreef 16meter het volgende:
[..]
maakt niet uit, oprotten met die buitenlandersMauro ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het ging om 'vindt jij'. met dt.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 20:32 schreef Seam het volgende:
[..]
uni is gewoon een afkorting van uni gastEn Nederlands is mijn moedertaal niet, dus ik kan inderdaad wel eens een foutje maken
Trainen was awesome...D_H was nog geen 10 minuten de gym binnen of hij werd al ondervraagd in de kleedkamer. En ik had een slokje genomen van zijn PWO drankje. Tot 4 uur ' s nachts wakker gelegen ofzo. Beetje vanalles getraind puur om even te kijken wat voor materiaal er in de gym was.quote:
WTF(Wake the freak) roze rood goedje.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:01 schreef CarbonC het volgende:
- ik ben IT Manager.
- smaak van whey hangt erg af van het merk. Aarbei van Gold is; aarbei van Gaspari is
, bijvoorbeeld.
- ik reageer niet meer op foto's waar geen benen op te zien zijn.
- tx voor de update van de Mr. O pics in de OP. Tactisch ook om geen dubbele biceps front van Jay te kiezen
@Fantastic(k): welke PWO? hoe je (iemand) reageert op een PWO is erg persoonlijk. Het ene merk kan bij de een goed aanslaan en bij een ander niet en vice versa. Zelf merk ik weinig van de nieuwe Superpump MAX (Gaspari), bv. En van Unleash v3 (XXL) lig ik ook de halve nacht wakker. Jack3d doet het bij mij goed.
Ik had zo'n sample Unleash v3 van XXL gekregen, echt bazenspul. Ik stond echt half strak voor de training. Gelukkig train ik 's ochtendsquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:01 schreef CarbonC het volgende:
- ik ben IT Manager.
- smaak van whey hangt erg af van het merk. Aarbei van Gold is; aarbei van Gaspari is
, bijvoorbeeld.
- ik reageer niet meer op foto's waar geen benen op te zien zijn.
- tx voor de update van de Mr. O pics in de OP. Tactisch ook om geen dubbele biceps front van Jay te kiezen
@Fantastic(k): welke PWO? hoe je (iemand) reageert op een PWO is erg persoonlijk. Het ene merk kan bij de een goed aanslaan en bij een ander niet en vice versa. Zelf merk ik weinig van de nieuwe Superpump MAX (Gaspari), bv. En van Unleash v3 (XXL) lig ik ook de halve nacht wakker. Jack3d doet het bij mij goed.
Ik weet (uit ervaring) dat ik van die bolle armen krijgquote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:08 schreef Luchtkoker het volgende:
Probability, 'whey' (wei) is per definitie het bijproduct van kaasmaken. Dus je kan geen 'whey shakes' uit soja verkrijgen. Tevens is er hier een apart topic voor.
Ook 'ik hoef echt geen enorme spieren te kweken' is een beetje zo'n standaard onzin uitspraak, je wordt echt niet opeens super gespierd als je een beetje proteine supplementeert, dat is het product van jaren werk. Dat gebeurt niet van de ene dag op de ander. Je moet dus gewoon hetzelfde eten als wanneer je wel ripped zou willen worden.
Tevens moeten meiden ook gewoon aan krachttraining doen. Je verbrandt daarmee makkelijker vet, krijgt er strakke billen van (), en je bf% wordt lager (omdat meer VVM tov totale massa).
Alleen één groep trainen is volgens mij nooit een strak (see what I did there?) plan. En dat je bolle armen krijgt is waarschijnlijk omdat je meer vocht gaat vasthouden. Als je eerst veel afvalt en daarna aan krachttraining gaat doen gaan je spieren alsnog meer vocht vasthouden tegen die tijd, dus zal je het ook hebben.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 21:13 schreef Probability het volgende:
[..]
Ik weet (uit ervaring) dat ik van die bolle armen krijgTenzij ik eerst veel afval. Niet dat ik heel gespierd wordt, maar dat mijn spieren mijn vet wat meer showen. Dus daarom moet m'n vetpercentage en gewicht omlaag.
Mijn kuiten zijn tijdens het kickboksen door lunges/squats/kikkeren verdubbelt (wel strakke billen) al had ik wel strakke billen. Nu ik al even gestopt ben is dat weer weg, normale kuiten en billen.. tsja..
Ben dus opzoek naar een oefening die alleen de billen traint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |