abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103597207
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 20:31 schreef 16meter het volgende:

[..]

[..]

Geen studie Nederlands zeker.. ;)
uni is gewoon een afkorting van uni gast :') En Nederlands is mijn moedertaal niet, dus ik kan inderdaad wel eens een foutje maken
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_103597252
:')
  woensdag 26 oktober 2011 @ 20:34:24 #178
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_103597306
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 20:33 schreef 16meter het volgende:
Ik vind het kwalijk dat mensen die dat soort fouten maken op een universiteit rondlopen, maar dat terzijde.
Engelse universiteiten zijn te duur.
Feyenoord Rotterdam
pi_103597324
mijn voornaamste ervaring met kettlebells is: ideaal voor je core, maar als je echt voor kracht gaat kan je beter voor normale barbells etc. gaan

als je voor het ideaal van smalle heupen gaat dan zijn kettlebells niet aan te raden
pi_103597384
quote:
9s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 20:34 schreef o.us het volgende:

[..]

Engelse universiteiten zijn te duur.
maakt niet uit, oprotten met die buitenlanders

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_103597425
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 20:35 schreef 16meter het volgende:

[..]

maakt niet uit, oprotten met die buitenlanders

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mauro ook?
  woensdag 26 oktober 2011 @ 20:37:20 #182
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_103597451
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 20:36 schreef Kroc het volgende:

[..]

Mauro ook?
Zie spoiler.
Feyenoord Rotterdam
pi_103597665
quote:
12s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 20:32 schreef Seam het volgende:

[..]

uni is gewoon een afkorting van uni gast :') En Nederlands is mijn moedertaal niet, dus ik kan inderdaad wel eens een foutje maken
Het ging om 'vindt jij'. met dt.
Of toch du vader?
pi_103597808
Vandaag overigens bij m'n gym geopperd dat ze een squat rek moesten kopen. Vroeg 'ie waarom, en waarom ik niet gewoon in de smith squatte. Ik uitleggen dat squat gewoon een bazen compound is en de smith machine gay is, ik zei 'je bent het toch wel met me eens dat freeweight bankdrukken ook beter is dan in de smith bankdrukken?'. Dat was hij dan wel weer met me eens.

Zei hij 'ja waarom wil je dan per se squatten, voor welke groepen? ik kan je ook vervangende oefeningen geven'. Zei ik 'ja, zo kan je alle compounds wel vervangen met isolerende oefeningen, maar dat is ook niet echt de way to go'.

Begint 'ie over dat ik dan gewoon een barbell moet pakken en in m'n nek moet leggen, en gewoon moet gaan squatten. Zeg ik dat dat leuk en aardig was, maar hoe krijg je dat ding op je nek met een x aantal kilo gewichten eraan, en hoe krijg je hem er weer goed af zonder hem te laten donderen op de grond? Zegt 'ie, doe je het toch gewoon via je borst. Gewoon van achter die barbell omhoog drukken als een military press oid, vervolgens op je borst laten rusten en op de grond leggen, a la clean. :') Na lang lullen heb ik hem weten te overtuigen dat dat natuurlijk niet echt een zinnige oplossing was, al helemaal als je een beetje decent gewichten gaat pakken, want je squat tenslotte veel meer dan dat je MP't.

Uiteindelijk was'tie wel overtuigd, hij ging het overleggen met de andere eigenaren.

:D
Of toch du vader?
pi_103597952
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 oktober 2011 17:15 schreef Weissman het volgende:

[..]

Laat ff weten hoe het is gegaan :D
Trainen was awesome...D_H was nog geen 10 minuten de gym binnen of hij werd al ondervraagd in de kleedkamer. En ik had een slokje genomen van zijn PWO drankje. Tot 4 uur ' s nachts wakker gelegen ofzo. Beetje vanalles getraind puur om even te kijken wat voor materiaal er in de gym was. :P. Kip met rijst en brocolli gegeten en kwark(FUARK). Dat was het.

Bissous!
pi_103598178
70 kg bench 5 reps yeah buddy.
pi_103598637
hoeveel curl je?
pi_103598675
Nog nooit gedaan.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 21:00:12 #189
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_103598695
quote:
14s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 20:59 schreef Panzermaus het volgende:
Nog nooit gedaan.
Ik ook niet.
Confidence through competence
pi_103598747
- ik ben IT Manager.
- smaak van whey hangt erg af van het merk. Aarbei van Gold is :r ; aarbei van Gaspari is :9~ , bijvoorbeeld.
- ik reageer niet meer op foto's waar geen benen op te zien zijn.
- tx voor de update van de Mr. O pics in de OP. Tactisch ook om geen dubbele biceps front van Jay te kiezen :)
@Fantastic(k): welke PWO? hoe je (iemand) reageert op een PWO is erg persoonlijk. Het ene merk kan bij de een goed aanslaan en bij een ander niet en vice versa. Zelf merk ik weinig van de nieuwe Superpump MAX (Gaspari), bv. En van Unleash v3 (XXL) lig ik ook de halve nacht wakker. Jack3d doet het bij mij goed.
  woensdag 26 oktober 2011 @ 21:01:33 #191
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_103598766
quote:
14s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:00 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Ik ook niet.
Ik ook niet.
Feyenoord Rotterdam
pi_103598780
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 20:59 schreef Kroc het volgende:
hoeveel curl je?
Hoeveel squat jij?
pi_103598832
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:01 schreef CarbonC het volgende:
- ik ben IT Manager.
- smaak van whey hangt erg af van het merk. Aarbei van Gold is :r ; aarbei van Gaspari is :9~ , bijvoorbeeld.
- tx voor de update van de Mr. O pics in de OP. Tactisch ook om geen dubbele biceps front van Jay te kiezen :)
@Fantastic(k): welke PWO? hoe je (iemand) reageert op een PWO is erg persoonlijk. Het ene merk kan bij de een goed aanslaan en bij een ander niet en vice versa. Zelf merk ik weinig van de nieuwe Superpump MAX (Gaspari), bv. En van Unleash v3 (XXL) lig ik ook de halve nacht wakker. Jack3d doet het bij mij goed.
WTF(Wake the freak) roze rood goedje.
pi_103598967
quote:
- ik ben IT Manager.
Ik had zo'n sample Unleash v3 van XXL gekregen, echt bazenspul. Ik stond echt half strak voor de training. Gelukkig train ik 's ochtends :')
Of toch du vader?
pi_103599006
Waar is Mopst3r trouwens gebleven, die gast bankte 210 kg en squatte 240 kg. _O_
pi_103599073
Even een vraagje want hier zitten de mensen met verstand van whey denk ik!

Ik heb een tijdje gekickbokst en daarbij whey shakes genomen en soms als ontbijt met havermout en water.. Ging prima kreeg snel veel spiermassa viel af enz :)

Nu wil ik dus weer meer gaan sporten, maar krijg via voeding niet zo veel eiwitten binnen (luie vegetariër) Ik eet wel eens kwark maar daar zit ook vaak whey/stremsel in. En noten, bonen etc. Wel eiwitrijke dingen maar niet genoeg denk ik. Oh en iedere dag boterhammen pindakaas en ook vaak hummus of kwark op brood met avocado.

Eigenlijk wil ik liever geen whey omdat dat verkregen wordt door stremsel toch? Als het dezelfde whey is als er overblijft met kaasmaken..

Nu zou ik dus wel graag weer beginnen met wheyshakes als aanvulling, alleen wil ik graag suikervrije als dat bestaat? Iemand tips :)? En het liefst van soja/plantaardig?

Ik weeg 64 kilo en wil naar de 60 (incl vet --> spier) en ik heb gelezen dat ik dan 120 gram eiwitten per dag moet voor onderhoud maar 1. ben een meisje en 2.ik hoef echt geen enorme spieren te kweken dus wat moet ik dan wel eten?

Wil op zich ook wel krachttraining doen maar ik ga daar een beetje 'poofy' van uitzien omdat ik dan spieren kweek onder mijn vet en dat vind ik niet mooi...
Worry is a misuse of imagination
pi_103599121
quote:

[..]

Hoeveel squat jij?
nog nooit gedaan
pi_103599207
Probability, 'whey' (wei) is per definitie het bijproduct van kaasmaken (zie Wikipedia). Dus je kan geen 'whey shakes' uit soja verkrijgen. Tevens is er hier een apart topic voor, hier: Bodybuilding & Voeding

Ook 'ik hoef echt geen enorme spieren te kweken' is een beetje zo'n standaard onzin uitspraak, je wordt echt niet opeens super gespierd als je een beetje proteine supplementeert, dat is het product van jaren werk. Dat gebeurt niet van de ene dag op de ander. Je moet dus gewoon hetzelfde eten als wanneer je wel ripped zou willen worden.

Tevens moeten meiden ook gewoon aan krachttraining doen. Je verbrandt daarmee makkelijker vet, krijgt er strakke billen van ( _O_ ), en je bf% wordt lager (omdat meer VVM tov totale massa).
Of toch du vader?
pi_103599430
quote:
2s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:08 schreef Luchtkoker het volgende:
Probability, 'whey' (wei) is per definitie het bijproduct van kaasmaken. Dus je kan geen 'whey shakes' uit soja verkrijgen. Tevens is er hier een apart topic voor.

Ook 'ik hoef echt geen enorme spieren te kweken' is een beetje zo'n standaard onzin uitspraak, je wordt echt niet opeens super gespierd als je een beetje proteine supplementeert, dat is het product van jaren werk. Dat gebeurt niet van de ene dag op de ander. Je moet dus gewoon hetzelfde eten als wanneer je wel ripped zou willen worden.

Tevens moeten meiden ook gewoon aan krachttraining doen. Je verbrandt daarmee makkelijker vet, krijgt er strakke billen van ( _O_ ), en je bf% wordt lager (omdat meer VVM tov totale massa).
Ik weet (uit ervaring) dat ik van die bolle armen krijg :o Tenzij ik eerst veel afval. Niet dat ik heel gespierd wordt, maar dat mijn spieren mijn vet wat meer showen. Dus daarom moet m'n vetpercentage en gewicht omlaag.

Mijn kuiten zijn tijdens het kickboksen door lunges/squats/kikkeren verdubbelt (wel strakke billen) al had ik wel strakke billen. Nu ik al even gestopt ben is dat weer weg, normale kuiten en billen.. tsja..
Ben dus opzoek naar een oefening die alleen de billen traint :P

Ik heb dat andere topic al eens voorbij zien komen, maar dacht dat het geen serieus topic was?
Worry is a misuse of imagination
pi_103599559
quote:
0s.gif Op woensdag 26 oktober 2011 21:13 schreef Probability het volgende:

[..]

Ik weet (uit ervaring) dat ik van die bolle armen krijg :o Tenzij ik eerst veel afval. Niet dat ik heel gespierd wordt, maar dat mijn spieren mijn vet wat meer showen. Dus daarom moet m'n vetpercentage en gewicht omlaag.

Mijn kuiten zijn tijdens het kickboksen door lunges/squats/kikkeren verdubbelt (wel strakke billen) al had ik wel strakke billen. Nu ik al even gestopt ben is dat weer weg, normale kuiten en billen.. tsja..
Ben dus opzoek naar een oefening die alleen de billen traint :P
Alleen één groep trainen is volgens mij nooit een strak (see what I did there?) plan. En dat je bolle armen krijgt is waarschijnlijk omdat je meer vocht gaat vasthouden. Als je eerst veel afvalt en daarna aan krachttraining gaat doen gaan je spieren alsnog meer vocht vasthouden tegen die tijd, dus zal je het ook hebben.

Maar goed, dan niet he :')
Of toch du vader?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')