Overhead press en Military press zijn allebei staand en met barbell, maar bij Military press heb je je hakken tegen elkaar aan en moet je zo blijven staan, stricter dus.quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 12:46 schreef BeamofLight het volgende:
Overhead press, military press, shouder oress, dumbbell press. What's the difference?
quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:38 schreef 16meter het volgende:
onderarmen wel, polsen natuurlijk niet
wrist curl varianten, wrist roller, hammer curls
voor de meeste krachtsporters is isolatie van de onderarmen trouwens overbodig, groeien voldoende mee als je zware compounds (deadlift, rows, pull-ups etc..) doet
pas mee begonnenquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 13:59 schreef 16meter het volgende:
bij die machine activeer je de brachialis en brachioradialis wel wat, maar niet iets wat je moet gaan doen voor grotere onderarmen
deadlift je wel?
betere grip, betere controle over de bar, beter voor je balansquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:04 schreef MrNiles het volgende:
over de deadlift..
n00b vraag waarschijnlijk
maar waarom houd je je armen niet hetzelfde, 1 palm in, 1 palm uit (snap je wat ik bedoel?)
Blij dat wij een trap bar hebben op de sportschool, meest natuurlijke houding IMOquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 14:05 schreef Weissman het volgende:
[..]
betere grip, betere controle over de bar, beter voor je balans
EDIT: plus wat 16meter zegt
GATVERDAMME als je die spier naar binnen ziet klappen! Minstens net zo smerig als een prolapse anus!quote:
Ik doe dumbbell shoulder pressquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 11:49 schreef Panzermaus het volgende:
Wie doen hier regelmatig overhead of military presses? (barbell) Zoja, hoe lang trainde jij voordat je je eigen lichaamsgewicht kon pressen?
Ik zit nu op 3x5x45 kg en ga elke week zwaarder en merk het echt in alle delts, traps en triceps. Ook prima voor je core. Geweldige oefening, maar ik zie niemand anders het doen hier. Ze zitten liever op de machine of dumbbell shoulder press op een bankje.
onder andere dat de bewegingsbaan bij de barbell variant anders is, omdat je hoofd in de weg zit.quote:[b]Op
Ik doe dumbbell shoulder pressWat is het verschil met de barbell variant, behalve dat je een stang vasthoudt en dus meer een 'limited bewegingsvrijheid' hebt?
Vandaag tevens nieuw PR deadlift gezet.
Haha idd, als ik deadlift op dinsdagavond komen er ook altijd mensen kijken, het BLIJFT gewoon de lekkerste lift vind ik..quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 10:50 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Veel deadliften is wel garant voor publiek en een hogere motivatie voor jezelf heb ik zaterdag gemerkt
Ik gebruik ook geen straps en geen handschoenen, alleen een beetje magnesium.
'trainen' ...quote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:58 schreef Demon_Hunter het volgende:
Vanavond trainen met Fanta-stick in roffa, lachen..
Laat ff weten hoe het is gegaanquote:Op dinsdag 25 oktober 2011 16:58 schreef Demon_Hunter het volgende:
Vanavond trainen met Fanta-stick in roffa, lachen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |