De goude regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet toegeven, het is wel een beetje heel erg een zooitje daarquote:
Neequote:Op zondag 23 oktober 2011 01:48 schreef BBQSausage het volgende:
Ja, rommelig. Maar goed, weinig aan te doen. Tenzij je de hele "core" opnieuw wilt bouwen, daar hebben we geen behoefte aan nu.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:49 schreef Flippiee het volgende:
tevens ouders die nu thuiskomen en jou op je kop geven dat je wakker bent
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:49 schreef Roburtt het volgende:
rezania: Terug naar de vrouwen
[1:46 AM] robert: nee
[1:46 AM] rezania: Kutwijfen.
quote:
Alleen zit FearFM niet op FMquote:
quote:PIZZA GEZOND TROPICANA
Met tomatensaus, mozzarella, ham, salami, ananas, banaan, ijsbergsla en zure room
Was het maar zo'n feest.quote:
Dit gaat je al te snel?quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:53 schreef LompeHork het volgende:
Dit gaat mij te snel man, DM maar als ik iets mis ofzo
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:54 schreef LompeHork het volgende:
IK MISTE IETS HOORDE IK NET. HALLO, UPDATE MIJ!
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.Nee, paar uur geleden.
quote:
quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:59 schreef BBQSausage het volgende:
Misschien moeten we maar even een template-engine installeren, eitje joh, zo gedaan.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | <?php $qry = " SELECT ditdat "; $mysqlqry = mysql_query($qry); if($mysqlqry){ echo 'ditdat'; } ?> |
| 1 2 3 4 5 6 7 | <?php $aQuery = "SELECT ditdat"; $sQuery = mysql_query($aQuery); $rQuery = mysql_fetch_assoc($rQuery); ?> |
Hahahquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:01 schreef Dalando het volgende:
STUPIDE COOD Y U NO WORK!!! ლ(ಠ益ಠ)ლ ლ(ಠ益ಠ)ლ
Iedereen is theoretisch gezien sneller dan zijn eigen schaduw.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Terecht
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben sneller dan je schaduw ouwe. Lucky Luke in real life!

Mama Beer.quote:
Is alles goedgekomen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:01 schreef Spouwerranger het volgende:
Kleine probleempjes met wat mede-studenten en ik ben nu bij m'n ouders, dus vandaar dat ik er niet was
Zie dat van mij eens overzichtelijk zijnquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:00 schreef Dalando het volgende:
[ code verwijderd ]
20 regeltjes later
[ code verwijderd ]
zo anders
Ik ben het in de praktijk mang.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedereen is theoretisch gezien sneller dan zijn eigen schaduw. [ afbeelding ]
Meh.. nog niet echt, maar wat mij betreft zakken ze door de stront.quote:
Dat van mij is toch altijd 2x zo veel overzichtelijker dan jouwequote:Op zondag 23 oktober 2011 02:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zie dat van mij eens overzichtelijk zijn
Van die types waarmee je in een groep zit en geen reet uitvoeren?quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Meh.. nog niet echt, maar wat mij betreft zakken ze door de stront.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:02 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat van mij is toch altijd 2x zo veel overzichtelijker dan jouwe
Ja, het zou toch wat zijn als je eigen schaduw sneller dan jezelf was.quote:
Het is dat ik vreemde benamingen gebruik in mijn queries, anders was het door een leek zelfs makkelijk te ontcijferen.quote:
Ik doe niet aan overbodig variable gebruik.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Het is dat ik vreemde benamingen gebruik in mijn queries, anders was het door een leek zelfs makkelijk te ontcijferen.
Niet mogelijkquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, het zou toch wat zijn als je eigen schaduw sneller dan jezelf was.
Dat is dus echt niet overbodig.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:04 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik doe niet aan overbodig variable gebruik.
Maar wel aan overbodige fancyheidquote:
Nee, nog erger eigenlijk. Ik ga komende week naar Engeland en ik ga met 3 andere jongens waarvan eentje het beter leek om me maar uit de groep te kicken en het me zelf maar uit te laten zoeken in Engeland. Dit terwijl het ongeveer al 3 maanden vast staat. Echt een teringharde naaistreek dus.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Van die types waarmee je in een groep zit en geen reet uitvoeren?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, nog erger eigenlijk. Ik ga komende week naar Engeland en ik ga met 3 andere jongens waarvan eentje het beter leek om me maar uit de groep te kicken en het me zelf maar uit te laten zoeken in Engeland. Dit terwijl het ongeveer al 3 maanden vast staat. Echt een teringharde naaistreek dus.
Uiteindelijk heeft een andere jongens tegen de andere 2 gezegd dat ze dat echt niet konden maken waardoor het opeens weer oke was. Ik weet wel als die reis naar Engeland is geweest, kunnen die 2 me een moord stikken.tl;drSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Was lang verhaalquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:06 schreef Rezania het volgende:
Maar Spouwer, wat was het probleem dan?
En als je nou iets uit een andere query nodig hebt? Hmm?quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:07 schreef BBQSausage het volgende:
$sQuery
$rQuery
$aQuery
gebruik ik telkens opnieuw, terwijl jij;
$mysqlqry1
$mysqlqry2
$mysqlqry3
$mysqlqry4
$mysqlqry5
doet enzo
Dat klopt, maar het is wel nuttige informatie.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Hier heeft echt niemand iets aan.
Nee, dat hoort tegenwoordig zo. Sowieso, die chat, weet je hoeveel geheugenverspilling dat nu scheelt.quote:
Heb je niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:08 schreef Dalando het volgende:
[..]
En als je nou iets uit een andere query nodig hebt? Hmm?
[..]
Nee, nog erger eigenlijk. Ik ga komende week naar Engeland en ik ga met 3 andere jongens waarvan eentje het beter leek om me maar uit de groep te kicken en het me zelf maar uit te laten zoeken in Engeland. Dit terwijl het ongeveer al 3 maanden vast staat. Echt een teringharde naaistreek dus.
Uiteindelijk heeft een andere jongens tegen de andere 2 gezegd dat ze dat echt niet konden maken waardoor het opeens weer oke was. Ik weet wel als die reis naar Engeland is geweest, kunnen die 2 me een moord stikken.Wat een eikels, zoiets doe je toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, dat hoort tegenwoordig zo. Sowieso, die chat, weet je hoeveel geheugenverspilling dat nu scheelt.
Soms wel.quote:
Maar als je het al eerder uit database heb getrokken?quote:
Dan set je het als variabel, en hou je het zo vast. De query heb je dan niet meer nodig, en je result ook niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar als je het al eerder uit database heb getrokken?
[..]
Uiteindelijk heeft een andere jongens tegen de andere 2 gezegd dat ze dat echt niet konden maken waardoor het opeens weer oke was. Ik weet wel als die reis naar Engeland is geweest, kunnen die 2 me een moord stikken.Wat een naaiers, en daarmee moet je dus een week in Engeland omgaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Precies. Dit terwijl we al 3 maanden leuk contact hadden, kreeg ik dat opeens op m'n dak. Snap er nu nog steeds geen zak van wat de echte achterliggende reden was, maar dat zal ik waarschijnlijk nooit echt te weten komen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat een eikels, zoiets doe je toch niet?
Of je behoud gewoon de variable waar je de resultaten in hebt en je maakt er geen aparte variable voorquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan set je het als variabel, en hou je het zo vast. De query heb je dan niet meer nodig, en je result ook niet.
Inderdaadquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat een naaiers, en daarmee moet je dus een week in Engeland omgaan.![]()
Gaf hij niets eens een reden?quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Precies. Dit terwijl we al 3 maanden leuk contact hadden, kreeg ik dat opeens op m'n dak. Snap er nu nog steeds geen zak van wat de echte achterliggende reden was, maar dat zal ik waarschijnlijk nooit echt te weten komen.
omg pepermuntquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:11 schreef Dalando het volgende:
GODVER DIE ZAK PEPERMUNT IS NOG NIETEENS OP DE HELFT EN MIJN TONG IS AL NAAR DE KLOTE
Eh, nee, want dan behoud je overbodige data.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:10 schreef Dalando het volgende:
[..]
Of je behoud gewoon de variable waar je de resultaten in hebt en je maakt er geen aparte variable voor!
Je moet mijn zak ook niet likken, daar krijg je een skrale tong vanquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:11 schreef Dalando het volgende:
GODVER DIE ZAK PEPERMUNT IS NOG NIETEENS OP DE HELFT EN MIJN TONG IS AL NAAR DE KLOTE
Die je misschien een andere keer nog wel nodig zult hebbenquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Eh, nee, want dan behoud je overbodige data.
Jawel. Dat hij mij niet kende en hij wilde niet met een 'onbekende' op 1 kamer liggen, maar dat is gewoon een bullshitreden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gaf hij niets eens een reden?Lekker laten stikken die gozer.
De eckte wilhelminaquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
omg pepermuntwatvoor heb je
Ik weet het, maar ieder zo z'n fetisjquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je moet mijn zak ook niet likken, daar krijg je een skrale tong van
quote:
ik kotste bijna mn water uit toen ik dat 'hulde' zagquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Omdat Dalando een verkapte haatreactie terugkrijgt, denk jij even leuk en origineel te doen om vervolgens precies hetzelfde te doen. Hulde.
Inderdaad. Nou, ik hoop dat je hem zoveel mogelijk kan vermijden in Engeland.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jawel. Dat hij mij niet kende en hij wilde niet met een 'onbekende' op 1 kamer liggen, maar dat is gewoon een bullshitreden.
dalando is echt een sukkeltjequote:Op zondag 23 oktober 2011 02:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Omdat Dalando een verkapte haatreactie terugkrijgt, denk jij even leuk en origineel te doen om vervolgens precies hetzelfde te doen. Hulde.
Nou, het is wel zo dat we een vrij druk schoolrooster hebben daar en ik neem gewoon m'n laptop mee. Dusja..quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Inderdaad. Nou, ik hoop dat je hem zoveel mogelijk kan vermijden in Engeland.
Dat was eigenlijk de eerste reden waarom ik hier op kliktequote:
Terechte klacht.quote:
tr gemacht opflikkeren met je kutfilpmpjes.plaatjes heel de tijdquote:
Smoshquote:
je hebt al 200 udowu delen geopend hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
m'n eerste baggertopic ik ben zo trots
Ja maar onafhankelijkequote:Op zondag 23 oktober 2011 02:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
je hebt al 200 udowu delen geopend hoor.
hallon nectar heo si hedt?quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:28 schreef Nectar het volgende:
hanlo anlenmaal
nectar is hier
ook wel bekend als ''de baas''
Gefeliciteerdquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
lanken ponstquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Alsjeblieft, ballonnen:
[ afbeelding ]
En een snicker
[ afbeelding ]
Met nog een glas fanta met een rietje
[ afbeelding ]
Maak er maar een leuken dag van
gihfsdauih udshudsh fsdh ufdshuifsdh fudsh ufdsh XD!!!quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
aj, bierie sleog in as een KAAANOOON xd
Ik heb het echt geprobeerd, maar ik snap er niks van.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:30 schreef Nectar het volgende:
[..]
lanken ponst
hnd je niekt benterk ene tonpic hieronver kunnen manken?
vertaald:quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb het echt geprobeerd, maar ik snap er niks van.
radijsnia si ene antinstquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:32 schreef Plastic_zak het volgende:
al vrag ki me wel af? wadt radzendia hier doet
Oh.. nu zie ik het inderdaadquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:34 schreef Nectar het volgende:
[..]
vertaald:
Leuke post
Had je niet beter een topic hierover kunnen maken?
nuo modta hedt la laadt si en ki morgne vroeg po meodtquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:37 schreef Nectar het volgende:
[..]
wrm nawon alge? hent is nochn manner 2:37 !!
Aha okequote:Op zondag 23 oktober 2011 02:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh.. nu zie ik het inderdaad.
Maar nee, ik ben niet zo van de baggertopics
Lol volgens mij doe jij veel moeite voor deze posts gezien je er 10 minuten per stuk over doet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nuo modta hedt la laadt si en ki morgne vroeg po meodt
0OMG Superlief mijn dag kan niet meer stuk topic en nu dit en rietjes en chocolade bedasnkt je bent een schatquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Alsjeblieft, ballonnen:
[ afbeelding ]
En een snicker
[ afbeelding ]
Met nog een glas fanta met een rietje
[ afbeelding ]
Maak er maar een leuken dag van
ik was jaw sgat tog dagt ik wel ff zo 1 2 3quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
0OMG Superlief mijn dag kan niet meer stuk topic en nu dit en rietjes en chocolade bedasnkt je bent een schat
mokanje danggquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:43 schreef Plastic_zak het volgende:
aj nuo ki cha nuo slpane wnt vroeg po morchen neso ne nuo meo dus gr gr lobi for al em niggas' behalfevnd radzendia
Met plezierquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
0OMG Superlief mijn dag kan niet meer stuk topic en nu dit en rietjes en chocolade bedasnkt je bent een schat
quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
okquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje laat, maar ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
kusjesquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje laat, maar ja.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:52 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb ook nog een mooien verjaardagmuts voor je gemaakt
[ afbeelding ]DAT ACCEPTEREN WIJ NIETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
marrokaansekipquote:
8quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:54 schreef Nectar het volgende:
[..]
marrokaansekip
beoordeel me op sgaal van 1 tot 10
1 = dan haat je me
10 = dan vind je me echt een epische baas
Ik doe ontzettend veel moeite voor die muts ja. Denk jij dat het makkelijk is om om 3 's nachts in een basisschool in te breken?quote:
quote:
SPOILER: Pussy in deze spoiler.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Bruno is dan een mooie kat.quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
WOW DIE PUISSY LIJKT VEEL OP BRUNO
Ja, echt wel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:04 schreef TWP het volgende:
[..]
[..]
Laat nog op zeg, gezellig hier op FOK!?
Zekerquote:Op zondag 23 oktober 2011 03:04 schreef TWP het volgende:
[..]
[..]
Laat nog op zeg, gezellig hier op FOK!?
Omdat vrijdag- en zaterdagavond.quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:06 schreef TWP het volgende:
Haha, mooi.
Pff, beter wordt ik straks wel normaal wakker. Dinsdag belangrijk tentamen. Waarom ben in vrijdag en zaterdag uit geweest?
Inderdaad.quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:07 schreef TWP het volgende:
[..]
Tja, wel waar. Het is niet voor niets 'weekend'.
Ja dat dacht ik ook, maar het viel wel mee. Het ziet er alleen best smerig uit omdat ik ook een blauwe nagel had. Dus nu heb ik blauw vlees er onder zitten. En daar groeit dus nu een nieuwe nagel onder.quote:
Slaap lekker!quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:12 schreef Rezania het volgende:
Ik ga ook slapen, welterusten MK en TWP.
Na de zomervakantie ging ik weer beginnen met hardlopen, maar m'n schoenen waren wat te krap. Dus toen kreeg ik een blauwe en zwakker nagel. En later bij het voetbal is er iemand op gaan staan waarna die aan de huid iets afscheurde.quote:
oe lekker.quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg twp mijn maag draait rondjes nu
Trusten Kip.quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omgggggggg :S sterkte dan maar
Ik ga ook slapen, trusten TWP
Ha die Nectar. Hoe ist mien jung?quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:20 schreef Nectar het volgende:
zelfmoord is wel het laatste waar ik aan denk @ aight1
haha orignaliteit xd
c. iets met Turkenquote:Op zondag 23 oktober 2011 03:22 schreef Nectar het volgende:
iok jongens ahwat had ik ben nud sddj jd ei welk dere:
a: een hert
b: een kippe
c: een turkse vongel
d: de parachutists van al qaida in 1984
Heb jij zoveel vriendenquote:Op zondag 23 oktober 2011 03:23 schreef TWP het volgende:
[..]
Vrienden met wie we naar Lowlands zijn geweest. Met z'n 11-en.
ja zekerquote:Op zondag 23 oktober 2011 03:25 schreef TWP het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Altijd jezelf blijven he.
watte is een pwiesiequote:Op zondag 23 oktober 2011 03:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
WOW DIE PUISSY LIJKT VEEL OP BRUNO
Ragboer heeft die faka skills. Hij is moiboi.quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Omg ragboer heeft beet wrm ik niet
wat zijn faka skills (remember, you;re talkwing to a chinesie boi whoo knoh some suriname langwhich!) ?quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:42 schreef TWP het volgende:
[..]
Ragboer heeft die faka skills. Hij is moiboi.
Het gaat goed daar met de achtbanenquote:Op zondag 23 oktober 2011 09:30 schreef Dimens het volgende:
Zo, fris en fruitig en klaar om zo naar Walibi te gaan.
Daar kom ik zo achter.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat goed daar met de achtbanen
Succes!!!quote:
okquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:34 schreef coban het volgende:
Hehe ja
Alleen ben ik bang dat mijn lezen is verminderd nu ik 2 weken niet bengegaan_!
vrijdag is toch nationale moskee dag? zondag is echt een christelijke dag. what happend?quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:34 schreef coban het volgende:
Hehe ja
Meh, balen is dat, nouja, eigenlijk is het gewoon een kwestie van weer oefenenquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:34 schreef coban het volgende:
Hehe ja
Dit ook jaquote:
Hahaha je bent elke dag welkom in de moskee hoor hahah, alleen vrijdag is het grote gebed.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vrijdag is toch nationale moskee dag? zondag is echt een christelijke dag. what happend?
je bent een wijs vrouw.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:44 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha je bent elke dag welkom in de moskee hoor hahah, alleen vrijdag is het grote gebed.
Mja ik ga zondags alleen om te lezen naar moskee geen lezingen ofzo.
ik noem je ook wel eens vuilniszak. of je dat nou kent of niet. aightquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:45 schreef Plastic_zak het volgende:
Wie is Pz? Ik ken alleen P_z of Plastic_zak.
Daar luister ik niet naar.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik noem je ook wel eens vuilniszak. of je dat nou kent of niet. aight
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |