quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, nog erger eigenlijk. Ik ga komende week naar Engeland en ik ga met 3 andere jongens waarvan eentje het beter leek om me maar uit de groep te kicken en het me zelf maar uit te laten zoeken in Engeland. Dit terwijl het ongeveer al 3 maanden vast staat. Echt een teringharde naaistreek dus.
Uiteindelijk heeft een andere jongens tegen de andere 2 gezegd dat ze dat echt niet konden maken waardoor het opeens weer oke was. Ik weet wel als die reis naar Engeland is geweest, kunnen die 2 me een moord stikken.Wat een eikels, zoiets doe je toch niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, dat hoort tegenwoordig zo. Sowieso, die chat, weet je hoeveel geheugenverspilling dat nu scheelt.
Soms wel.quote:
Maar als je het al eerder uit database heb getrokken?quote:
Dan set je het als variabel, en hou je het zo vast. De query heb je dan niet meer nodig, en je result ook niet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar als je het al eerder uit database heb getrokken?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:07 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, nog erger eigenlijk. Ik ga komende week naar Engeland en ik ga met 3 andere jongens waarvan eentje het beter leek om me maar uit de groep te kicken en het me zelf maar uit te laten zoeken in Engeland. Dit terwijl het ongeveer al 3 maanden vast staat. Echt een teringharde naaistreek dus.
Uiteindelijk heeft een andere jongens tegen de andere 2 gezegd dat ze dat echt niet konden maken waardoor het opeens weer oke was. Ik weet wel als die reis naar Engeland is geweest, kunnen die 2 me een moord stikken.Wat een naaiers, en daarmee moet je dus een week in Engeland omgaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Precies. Dit terwijl we al 3 maanden leuk contact hadden, kreeg ik dat opeens op m'n dak. Snap er nu nog steeds geen zak van wat de echte achterliggende reden was, maar dat zal ik waarschijnlijk nooit echt te weten komen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat een eikels, zoiets doe je toch niet?
Of je behoud gewoon de variable waar je de resultaten in hebt en je maakt er geen aparte variable voorquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:10 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan set je het als variabel, en hou je het zo vast. De query heb je dan niet meer nodig, en je result ook niet.
Inderdaadquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wat een naaiers, en daarmee moet je dus een week in Engeland omgaan.![]()
Gaf hij niets eens een reden?quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:10 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Precies. Dit terwijl we al 3 maanden leuk contact hadden, kreeg ik dat opeens op m'n dak. Snap er nu nog steeds geen zak van wat de echte achterliggende reden was, maar dat zal ik waarschijnlijk nooit echt te weten komen.
omg pepermuntquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:11 schreef Dalando het volgende:
GODVER DIE ZAK PEPERMUNT IS NOG NIETEENS OP DE HELFT EN MIJN TONG IS AL NAAR DE KLOTE
Eh, nee, want dan behoud je overbodige data.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:10 schreef Dalando het volgende:
[..]
Of je behoud gewoon de variable waar je de resultaten in hebt en je maakt er geen aparte variable voor!
Je moet mijn zak ook niet likken, daar krijg je een skrale tong vanquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:11 schreef Dalando het volgende:
GODVER DIE ZAK PEPERMUNT IS NOG NIETEENS OP DE HELFT EN MIJN TONG IS AL NAAR DE KLOTE
Die je misschien een andere keer nog wel nodig zult hebbenquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Eh, nee, want dan behoud je overbodige data.
Jawel. Dat hij mij niet kende en hij wilde niet met een 'onbekende' op 1 kamer liggen, maar dat is gewoon een bullshitreden.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gaf hij niets eens een reden?Lekker laten stikken die gozer.
De eckte wilhelminaquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
omg pepermuntwatvoor heb je
Ik weet het, maar ieder zo z'n fetisjquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je moet mijn zak ook niet likken, daar krijg je een skrale tong van
quote:
ik kotste bijna mn water uit toen ik dat 'hulde' zagquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:15 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Omdat Dalando een verkapte haatreactie terugkrijgt, denk jij even leuk en origineel te doen om vervolgens precies hetzelfde te doen. Hulde.
Inderdaad. Nou, ik hoop dat je hem zoveel mogelijk kan vermijden in Engeland.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:14 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Jawel. Dat hij mij niet kende en hij wilde niet met een 'onbekende' op 1 kamer liggen, maar dat is gewoon een bullshitreden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |