quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:59 schreef BBQSausage het volgende:
Misschien moeten we maar even een template-engine installeren, eitje joh, zo gedaan.
| 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | <?php $qry = " SELECT ditdat "; $mysqlqry = mysql_query($qry); if($mysqlqry){ echo 'ditdat'; } ?> |
| 1 2 3 4 5 6 7 | <?php $aQuery = "SELECT ditdat"; $sQuery = mysql_query($aQuery); $rQuery = mysql_fetch_assoc($rQuery); ?> |
Hahahquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:01 schreef Dalando het volgende:
STUPIDE COOD Y U NO WORK!!! ლ(ಠ益ಠ)ლ ლ(ಠ益ಠ)ლ
Iedereen is theoretisch gezien sneller dan zijn eigen schaduw.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Terecht
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben sneller dan je schaduw ouwe. Lucky Luke in real life!

Mama Beer.quote:
Is alles goedgekomen?quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:01 schreef Spouwerranger het volgende:
Kleine probleempjes met wat mede-studenten en ik ben nu bij m'n ouders, dus vandaar dat ik er niet was
Zie dat van mij eens overzichtelijk zijnquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:00 schreef Dalando het volgende:
[ code verwijderd ]
20 regeltjes later
[ code verwijderd ]
zo anders
Ik ben het in de praktijk mang.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedereen is theoretisch gezien sneller dan zijn eigen schaduw. [ afbeelding ]
Meh.. nog niet echt, maar wat mij betreft zakken ze door de stront.quote:
Dat van mij is toch altijd 2x zo veel overzichtelijker dan jouwequote:Op zondag 23 oktober 2011 02:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zie dat van mij eens overzichtelijk zijn
Van die types waarmee je in een groep zit en geen reet uitvoeren?quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:02 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Meh.. nog niet echt, maar wat mij betreft zakken ze door de stront.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:02 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat van mij is toch altijd 2x zo veel overzichtelijker dan jouwe
Ja, het zou toch wat zijn als je eigen schaduw sneller dan jezelf was.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |