Het gaat goed daar met de achtbanenquote:Op zondag 23 oktober 2011 09:30 schreef Dimens het volgende:
Zo, fris en fruitig en klaar om zo naar Walibi te gaan.
Daar kom ik zo achter.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat goed daar met de achtbanen
Succes!!!quote:
okquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:34 schreef coban het volgende:
Hehe ja
Alleen ben ik bang dat mijn lezen is verminderd nu ik 2 weken niet bengegaan_!
vrijdag is toch nationale moskee dag? zondag is echt een christelijke dag. what happend?quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:34 schreef coban het volgende:
Hehe ja
Meh, balen is dat, nouja, eigenlijk is het gewoon een kwestie van weer oefenenquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:34 schreef coban het volgende:
Hehe ja
Dit ook jaquote:
Hahaha je bent elke dag welkom in de moskee hoor hahah, alleen vrijdag is het grote gebed.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vrijdag is toch nationale moskee dag? zondag is echt een christelijke dag. what happend?
je bent een wijs vrouw.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:44 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha je bent elke dag welkom in de moskee hoor hahah, alleen vrijdag is het grote gebed.
Mja ik ga zondags alleen om te lezen naar moskee geen lezingen ofzo.
ik noem je ook wel eens vuilniszak. of je dat nou kent of niet. aightquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:45 schreef Plastic_zak het volgende:
Wie is Pz? Ik ken alleen P_z of Plastic_zak.
Daar luister ik niet naar.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik noem je ook wel eens vuilniszak. of je dat nou kent of niet. aight
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |