je hebt al 200 udowu delen geopend hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
m'n eerste baggertopic ik ben zo trots
Ja maar onafhankelijkequote:Op zondag 23 oktober 2011 02:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
je hebt al 200 udowu delen geopend hoor.
hallon nectar heo si hedt?quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:28 schreef Nectar het volgende:
hanlo anlenmaal
nectar is hier
ook wel bekend als ''de baas''
Gefeliciteerdquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
lanken ponstquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Alsjeblieft, ballonnen:
[ afbeelding ]
En een snicker
[ afbeelding ]
Met nog een glas fanta met een rietje
[ afbeelding ]
Maak er maar een leuken dag van
gihfsdauih udshudsh fsdh ufdshuifsdh fudsh ufdsh XD!!!quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
aj, bierie sleog in as een KAAANOOON xd
Ik heb het echt geprobeerd, maar ik snap er niks van.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:30 schreef Nectar het volgende:
[..]
lanken ponst
hnd je niekt benterk ene tonpic hieronver kunnen manken?
vertaald:quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb het echt geprobeerd, maar ik snap er niks van.
radijsnia si ene antinstquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:32 schreef Plastic_zak het volgende:
al vrag ki me wel af? wadt radzendia hier doet
Oh.. nu zie ik het inderdaadquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:34 schreef Nectar het volgende:
[..]
vertaald:
Leuke post
Had je niet beter een topic hierover kunnen maken?
nuo modta hedt la laadt si en ki morgne vroeg po meodtquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:37 schreef Nectar het volgende:
[..]
wrm nawon alge? hent is nochn manner 2:37 !!
Aha okequote:Op zondag 23 oktober 2011 02:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh.. nu zie ik het inderdaad.
Maar nee, ik ben niet zo van de baggertopics
Lol volgens mij doe jij veel moeite voor deze posts gezien je er 10 minuten per stuk over doet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nuo modta hedt la laadt si en ki morgne vroeg po meodt
0OMG Superlief mijn dag kan niet meer stuk topic en nu dit en rietjes en chocolade bedasnkt je bent een schatquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Alsjeblieft, ballonnen:
[ afbeelding ]
En een snicker
[ afbeelding ]
Met nog een glas fanta met een rietje
[ afbeelding ]
Maak er maar een leuken dag van
ik was jaw sgat tog dagt ik wel ff zo 1 2 3quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
0OMG Superlief mijn dag kan niet meer stuk topic en nu dit en rietjes en chocolade bedasnkt je bent een schat
mokanje danggquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:43 schreef Plastic_zak het volgende:
aj nuo ki cha nuo slpane wnt vroeg po morchen neso ne nuo meo dus gr gr lobi for al em niggas' behalfevnd radzendia
Met plezierquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
0OMG Superlief mijn dag kan niet meer stuk topic en nu dit en rietjes en chocolade bedasnkt je bent een schat
quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
okquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje laat, maar ja.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
kusjesquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje laat, maar ja.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:52 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik heb ook nog een mooien verjaardagmuts voor je gemaakt
[ afbeelding ]DAT ACCEPTEREN WIJ NIETSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
marrokaansekipquote:
8quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:54 schreef Nectar het volgende:
[..]
marrokaansekip
beoordeel me op sgaal van 1 tot 10
1 = dan haat je me
10 = dan vind je me echt een epische baas
Ik doe ontzettend veel moeite voor die muts ja. Denk jij dat het makkelijk is om om 3 's nachts in een basisschool in te breken?quote:
quote:
SPOILER: Pussy in deze spoiler.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Bruno is dan een mooie kat.quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
WOW DIE PUISSY LIJKT VEEL OP BRUNO
Ja, echt wel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:04 schreef TWP het volgende:
[..]
[..]
Laat nog op zeg, gezellig hier op FOK!?
Zekerquote:Op zondag 23 oktober 2011 03:04 schreef TWP het volgende:
[..]
[..]
Laat nog op zeg, gezellig hier op FOK!?
Omdat vrijdag- en zaterdagavond.quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:06 schreef TWP het volgende:
Haha, mooi.
Pff, beter wordt ik straks wel normaal wakker. Dinsdag belangrijk tentamen. Waarom ben in vrijdag en zaterdag uit geweest?
Inderdaad.quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:07 schreef TWP het volgende:
[..]
Tja, wel waar. Het is niet voor niets 'weekend'.
Ja dat dacht ik ook, maar het viel wel mee. Het ziet er alleen best smerig uit omdat ik ook een blauwe nagel had. Dus nu heb ik blauw vlees er onder zitten. En daar groeit dus nu een nieuwe nagel onder.quote:
Slaap lekker!quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:12 schreef Rezania het volgende:
Ik ga ook slapen, welterusten MK en TWP.
Na de zomervakantie ging ik weer beginnen met hardlopen, maar m'n schoenen waren wat te krap. Dus toen kreeg ik een blauwe en zwakker nagel. En later bij het voetbal is er iemand op gaan staan waarna die aan de huid iets afscheurde.quote:
oe lekker.quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:13 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omg twp mijn maag draait rondjes nu
Trusten Kip.quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
omgggggggg :S sterkte dan maar
Ik ga ook slapen, trusten TWP
Ha die Nectar. Hoe ist mien jung?quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:20 schreef Nectar het volgende:
zelfmoord is wel het laatste waar ik aan denk @ aight1
haha orignaliteit xd
c. iets met Turkenquote:Op zondag 23 oktober 2011 03:22 schreef Nectar het volgende:
iok jongens ahwat had ik ben nud sddj jd ei welk dere:
a: een hert
b: een kippe
c: een turkse vongel
d: de parachutists van al qaida in 1984
Heb jij zoveel vriendenquote:Op zondag 23 oktober 2011 03:23 schreef TWP het volgende:
[..]
Vrienden met wie we naar Lowlands zijn geweest. Met z'n 11-en.
ja zekerquote:Op zondag 23 oktober 2011 03:25 schreef TWP het volgende:
[..]
Nee, zeker niet. Altijd jezelf blijven he.
watte is een pwiesiequote:Op zondag 23 oktober 2011 03:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
WOW DIE PUISSY LIJKT VEEL OP BRUNO
Ragboer heeft die faka skills. Hij is moiboi.quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:41 schreef Spaghettivreter het volgende:
Omg ragboer heeft beet wrm ik niet
wat zijn faka skills (remember, you;re talkwing to a chinesie boi whoo knoh some suriname langwhich!) ?quote:Op zondag 23 oktober 2011 03:42 schreef TWP het volgende:
[..]
Ragboer heeft die faka skills. Hij is moiboi.
Het gaat goed daar met de achtbanenquote:Op zondag 23 oktober 2011 09:30 schreef Dimens het volgende:
Zo, fris en fruitig en klaar om zo naar Walibi te gaan.
Daar kom ik zo achter.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat goed daar met de achtbanen
Succes!!!quote:
okquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:34 schreef coban het volgende:
Hehe ja
Alleen ben ik bang dat mijn lezen is verminderd nu ik 2 weken niet bengegaan_!
vrijdag is toch nationale moskee dag? zondag is echt een christelijke dag. what happend?quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:34 schreef coban het volgende:
Hehe ja
Meh, balen is dat, nouja, eigenlijk is het gewoon een kwestie van weer oefenenquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:34 schreef coban het volgende:
Hehe ja
Dit ook jaquote:
Hahaha je bent elke dag welkom in de moskee hoor hahah, alleen vrijdag is het grote gebed.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
vrijdag is toch nationale moskee dag? zondag is echt een christelijke dag. what happend?
je bent een wijs vrouw.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:44 schreef coban het volgende:
[..]
Hahaha je bent elke dag welkom in de moskee hoor hahah, alleen vrijdag is het grote gebed.
Mja ik ga zondags alleen om te lezen naar moskee geen lezingen ofzo.
ik noem je ook wel eens vuilniszak. of je dat nou kent of niet. aightquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:45 schreef Plastic_zak het volgende:
Wie is Pz? Ik ken alleen P_z of Plastic_zak.
Daar luister ik niet naar.quote:Op zondag 23 oktober 2011 10:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik noem je ook wel eens vuilniszak. of je dat nou kent of niet. aight
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |