je hebt al 200 udowu delen geopend hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
m'n eerste baggertopic ik ben zo trots
Ja maar onafhankelijkequote:Op zondag 23 oktober 2011 02:27 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
je hebt al 200 udowu delen geopend hoor.
hallon nectar heo si hedt?quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:28 schreef Nectar het volgende:
hanlo anlenmaal
nectar is hier
ook wel bekend als ''de baas''
Gefeliciteerdquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
m'n eerste baggertopic ik ben zo trots
lanken ponstquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Alsjeblieft, ballonnen:
[ afbeelding ]
En een snicker
[ afbeelding ]
Met nog een glas fanta met een rietje
[ afbeelding ]
Maak er maar een leuken dag van
gihfsdauih udshudsh fsdh ufdshuifsdh fudsh ufdsh XD!!!quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:31 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
aj, bierie sleog in as een KAAANOOON xd
Ik heb het echt geprobeerd, maar ik snap er niks van.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:30 schreef Nectar het volgende:
[..]
lanken ponst
hnd je niekt benterk ene tonpic hieronver kunnen manken?
vertaald:quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:32 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik heb het echt geprobeerd, maar ik snap er niks van.
radijsnia si ene antinstquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:32 schreef Plastic_zak het volgende:
al vrag ki me wel af? wadt radzendia hier doet
Oh.. nu zie ik het inderdaadquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:34 schreef Nectar het volgende:
[..]
vertaald:
Leuke post
Had je niet beter een topic hierover kunnen maken?
nuo modta hedt la laadt si en ki morgne vroeg po meodtquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:37 schreef Nectar het volgende:
[..]
wrm nawon alge? hent is nochn manner 2:37 !!
Aha okequote:Op zondag 23 oktober 2011 02:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh.. nu zie ik het inderdaad.
Maar nee, ik ben niet zo van de baggertopics
Lol volgens mij doe jij veel moeite voor deze posts gezien je er 10 minuten per stuk over doet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:37 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nuo modta hedt la laadt si en ki morgne vroeg po meodt
0OMG Superlief mijn dag kan niet meer stuk topic en nu dit en rietjes en chocolade bedasnkt je bent een schatquote:Op zondag 23 oktober 2011 02:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Gefeliciteerd
Alsjeblieft, ballonnen:
[ afbeelding ]
En een snicker
[ afbeelding ]
Met nog een glas fanta met een rietje
[ afbeelding ]
Maak er maar een leuken dag van
ik was jaw sgat tog dagt ik wel ff zo 1 2 3quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
0OMG Superlief mijn dag kan niet meer stuk topic en nu dit en rietjes en chocolade bedasnkt je bent een schat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |