Niet helemaal, ik heb hem telepsychisch bij je ingestraald.quote:
O gelukkig, dan heb ik een excuusquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet helemaal, ik heb hem telepsychisch bij je ingestraald.
Noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
Niet helemaal, ik heb hem telepsychisch bij je ingestraald.
Ja, we zijn tegenwoordig helemaal voor duidelijkheid.quote:
Ja, die extra moeilijkheidsgraad laat ik even aan me voorbij gaanquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
YES!!
Ik heb een date
Maar niet nuHoewel... in het donker inparkeren is wel extra spannend
Jaquote:
O gelukkig, ik vond de maat al wat aan de kleine kantquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:04 schreef Greys het volgende:
Tombo heur borsten zijn in het echt wel stukken beter dan wat ik nu uit mijn touchpad kreeg hoor![]()
Ik doe het je niet naquote:
Ik ging kijken in jullie Düsseldorf-verslag omdat ik nog wist dat daar foto's instondenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:04 schreef Greys het volgende:
Tombo heur borsten zijn in het echt wel stukken beter dan wat ik nu uit mijn touchpad kreeg hoor![]()
Zeker, directquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:12 schreef Greys het volgende:
Dat oranje gebeuren is een boei.
Maar dat hadden jullie vast direct gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ow, echtquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:12 schreef Greys het volgende:
Dat oranje gebeuren is een boei.
Maar dat hadden jullie vast direct gezien
Nee, ik heb hetzelfdequote:Op zondag 23 oktober 2011 01:15 schreef Greys het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)elle__18__is___.html
Sinds vanmorgen vermist, vertrokken met haar eigen autootje.
Is het erg gek als ik denk dat ze pas sinds vandaag vermist is en ze dus misschien 'gewoon' stiekem naar een vriendje is gegaan ofzo of ergens is blijven slapen en haar telefoon is leeg?
Lijkt me niet zo'n vreemde gedachte. 18 jaar en Telegraaf.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:15 schreef Greys het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)elle__18__is___.html
Sinds vanmorgen vermist, vertrokken met haar eigen autootje.
Is het erg gek als ik denk dat ze pas sinds vandaag vermist is en ze dus misschien 'gewoon' stiekem naar een vriendje is gegaan ofzo of ergens is blijven slapen en haar telefoon is leeg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:20 schreef ElisaB het volgende:
Nee, het wil nietDat is geen octopus dunkt meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, het wil nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tombo met een unox-muts.
Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Ja, nou ja; daarom dus de vraagquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:21 schreef Greys het volgende:
OMG Elies![]()
Ik vind hem geweldig gelukt, maar zo verdrinkt ze wel
Wat een chique-de-friemel boei!Feestelijk!
Neequote:
Op jouw plaatje wel?quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:21 schreef Greys het volgende:
OMG Elies![]()
Ik vind hem geweldig gelukt, maar zo verdrinkt ze wel
Hou oppppppppppquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boewhahahahahaha
Een gewaxte Unox-muts![]()
![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:23 schreef Greys het volgende:
Slaapt ze al? Moet ik haar even wakker appen?
De paint!!! DE PAINT!!!quote:
Zou het even doen; dit zou ze niet willen missenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:23 schreef Greys het volgende:
Slaapt ze al? Moet ik haar even wakker appen?
Helemaal! Keukenrol met vochtvangers; een hele rol! Niet de Betty, maar de Edettyquote:
Nee, het wil nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Betty? Beppiequote:Op zondag 23 oktober 2011 01:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Helemaal! Keukenrol met vochtvangers; een hele rol! Niet de Betty, maar de Edetty
Edet is al vochtig van zichzelfquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Helemaal! Keukenrol met vochtvangers; een hele rol! Niet de Betty, maar de Edetty
Mutsquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:27 schreef Greys het volgende:
Oei ik zie haar nu op Online komen, zal ik haar echt wakker gemaakt hebben?![]()
![]()
Yups! Heel goedquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:27 schreef Greys het volgende:
Oei ik zie haar nu op Online komen, zal ik haar echt wakker gemaakt hebben?![]()
![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:27 schreef Greys het volgende:
![]()
quote:
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:28 schreef Greys het volgende:
Haar antwoord op whatsapp:
OMGIk gooi mijn laptop ff aan ..
We're all waiting for the star to arrive.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:28 schreef Greys het volgende:
Haar antwoord op whatsapp:
OMGIk gooi mijn laptop ff aan ..
Ja lekkerquote:
Nee, het wil nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
quote:
Nee, het wil nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Maar die moeite heb je voor onze Tombo niet over?quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:34 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Ja Roger, ik kan het met even moeite ook wel
In de tussentijd gaf ik jou de eer van Elisa hoor!quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:35 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar die moeite heb je voor onze Tombo niet over?
Tomboquote:
Oh ja, das ook weer waarquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:36 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
In de tussentijd gaf ik jou de eer van Elisa hoor!
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:44 schreef tombolafan het volgende:
ik sliep![]()
en ik zit mobiel nu
jullie sporen niet
Hahaquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:44 schreef tombolafan het volgende:
ik sliep![]()
en ik zit mobiel nu
jullie sporen niet
Slaap lekker mopje en sorry voor het wakker makenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:48 schreef tombolafan het volgende:
heus wel grappigmaar ik ga wel weer slapen zo, kijk morgen wel beter
Dat lijk je nodig te hebben jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:48 schreef tombolafan het volgende:
Maar dat is juist goed, toch?quote:
Ehmquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar dat is juist goed, toch?
Welterusten Tomboquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:48 schreef tombolafan het volgende:
whehe welnee johquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Slaap lekker mopje en sorry voor het wakker maken![]()
whutquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:49 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dat lijk je nodig te hebben ja
Trusten![]()
Als je geconcentreerd op een laptop in slaap valt wel tochquote:
Simpel geredeneerd...quote:
O godquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Simpel geredeneerd...
Ik spoor niet, maar ben wel goed, dus
Niet sporen = goed.
Wendy van Dijk als Ushi spoort niet, maar is wel goed, dus
Niet sporen = goed.
Michael Jackson spoorde niet (helemaal), maar was wel goed, dus
Niet sporen = goed.
en zo zijn er nog legio voorbeelden te noemen
Je mag me best Roger blijven noemen hoor.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je mag me best Roger blijven noemen hoor.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je mag me best Roger blijven noemen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je redenering klopt nog niet eens
Als één iemand niet spoort én goed is, zegt dat niet dat iedereen die niet spoort goed is
En er hoeft geen verband te zijnHet was ook niet één iemand in mijn voorbeeld, het waren 3 iemanden + legioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het was ook niet één iemand in mijn voorbeeld, het waren 3 iemanden + legio
Voor 3 mensen idemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je bent wel slim![]()
![]()
Wohoo! Ik ben slim!quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:03 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Voor 3 mensen idem
Maar je bent wel slim![]()
Feel free to insult me.
Feel free to insult me.
Ik zit nog ff naar Ushi & the Family te kijken, daarna maar slapen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:17 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Maar laten we series gaan kijken Roger
Ik ga weer aan de Are you being served
Trusten Roger![]()
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zit nog ff naar Ushi & the Family te kijken, daarna maar slapen.
Trusten
Trusten RogerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, blijkbaar. Ik werd wakker en Mike was er al uitquote:
Ooh ja, das kut als je darmen wakker wordenquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:04 schreef Rewimo het volgende:
Ik werd wakker van qltels wekker. En toen ik me nog eens om wilde draaien werden mijn darmen wakkerEn toen moest ik eruit.
OMGquote:
Nee, het wil nietWhoehoehoe, wil je me dood hebben?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ondankbaar wijfquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:51 schreef tombolafan het volgende:
Mn benen zitten ook niet eens aan mn lijf vast bij de paint van Greys
Ik wist niet dat jij modulair opgebouwd bentquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:51 schreef tombolafan het volgende:
Mn benen zitten ook niet eens aan mn lijf vast bij de paint van Greys
Ja ja jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:25 schreef Rewimo het volgende:
Greys, heb je de foto van George-onderweg al gezien?
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 23 oktober 2011 11:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Lag je op de bank te slapen dan?
In je kleren?
Met de TV nog aan?
Want dan ist maar goed dat Greys je heeft gedingesd
Maakt toch niet uitquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:38 schreef tombolafan het volgende:
sorry dat ik geen gedag heb gezegd jongens
Ik heb gestoft, het fornuis schoon gemaakt en gestofzuigd.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:41 schreef tombolafan het volgende:
Godsklere, ik wilde vandaag grote schoonmaak houden maar er rennen twee debielen door het hele huis
Ja, ik had de heeeeele avond/nacht vrijgepland om je te entertainen en dan ga je weg zonder iets te zeggen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:38 schreef tombolafan het volgende:
sorry dat ik geen gedag heb gezegd jongens
Was 1 hangt, was 2 zit er inquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb gestoft, het fornuis schoon gemaakt en gestofzuigd.
En dat was het voor vandaag
Ik moet eiks de kamer nog stofzuigen; Tom en Luna hebben vannacht Tarzan en Jane gespeeld met de palm geloof ikquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb gestoft, het fornuis schoon gemaakt en gestofzuigd.
En dat was het voor vandaag
quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik moet eiks de kamer nog stofzuigen; Tom en Luna hebben vannacht Tarzan en Jane gespeeld met de palm geloof ik
Ik word echt eng aangestaard door Sjefkequote:Op zondag 23 oktober 2011 11:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, enig![]()
Maaaaar....ik denk dat ik vandaag niets meer ga doen.
Moet ook al op verplicht feestje en morgen ben ik toch vrij.
quote:
Ik zou eventueel ook wel een heel klein beetje sip kijken als ik vast lag aan de kant met een ketting vanuit m'n ondertussen hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:50 schreef tombolafan het volgende:
OMG
Mn borsten, wat doe je!
En waarom kijk ik zo sip?En mn armen, godsklere, ik lijk wel niet goed
![]()
Nee, dit was een momentopname; je was net even onder om je haar nat te makenquote:Whoehoehoe, wil je me dood hebben?![]()
Ik hoop dat het hier vooral voor de banken etc een goede aanschaf zal zijnquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Furminator is de mijn beste aanschaf voor de poessies ooit.
Ik denk het, ik word er echt bang van, hij zit nu aan de andere kantquote:Wil je Sjefke wat van je?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:53 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou eventueel ook wel een heel klein beetje sip kijken als ik vast lag aan de kant met een ketting vanuit m'n ondertussen hoor
Yes, thank you very very muchquote:Nee, dit was een momentopname; je was net even onder om je haar nat te maken
Trouwens: mooie tetten ey
De Cat deLuxe Medium.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoop dat het hier vooral voor de banken etc een goede aanschaf zal zijn
Welke heb jij?
[..]
Ik denk het, ik word er echt bang van, hij zit nu aan de andere kant
* noteert *quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De Cat deLuxe Medium.
Hij is paars
Ik doe alleen Baileys en Melvin er mee; die hebben echt een dikke vacht die erg verhaard.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* noteert *
Vooral voor Sjefke wel handig
quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik doe alleen Baileys en Melvin er mee; die hebben echt een dikke vacht die erg verhaard.
Droop heeft al een heel dun bosje en T&L gaan helemaal over de rooie als ik ze kam.
Gelukkig verharen ze ook niet heel erg en zitten ze graag in de ren
Zeg dat je mij moet helpen omdat mn vliezen gebroken zijnquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb zo geen zin in het partijtje vanmiddag
Dat vind ik zielig voor opa, dus ik ga echt echt echt heen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg dat je mij moet helpen omdat mn vliezen gebroken zijn
Wie maakt dan mn laminaat droog?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat vind ik zielig voor opa, dus ik ga echt echt echt heen.
Nu alleen ff kijken of ik m'n happy face ergens kan vinden
Word spontaan ziekquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb zo geen zin in het partijtje vanmiddag
Doe ik daarna wel ffquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie maakt dan mn laminaat droog?
Oh, was 2 is klaar
Neuj...ach...als ik er eenmaal ben, dan ist ook wel weer leuk.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Word spontaan ziek
exanthema subitum of zo, klinkt mooi
Hoe laat ben je hier?quote:
Ik ben ook heel blij met de afdekplaat iddquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe laat ben je hier?
Zo, was 2 hangt, twijfel over was 3 nog, en de koelkast is iig uitgemest al
En ik wil een afdekplaat voor mn gasfornuis![]()
![]()
Stomme was dat er een bij zat maar die had een barst dus die heb ik weggedaan "hoef ik niet"quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben ook heel blij met de afdekplaat idd![]()
![]()
Croissantjes![]()
Ik heb al een heerlijk kommetje yoghurt met havermout op, ook lekker
Toen ik deze afdekplaat nog niet had, legde ik er altijd een grote glazen snijplank op.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Stomme was dat er een bij zat maar die had een barst dus die heb ik weggedaan "hoef ik niet"![]()
![]()
![]()
Ja sinds dat verhaal van jou haalde ik 's nachts de knoppen erafquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Toen ik deze afdekplaat nog niet had, legde ik er altijd een grote glazen snijplank op.
Ik heb em ook meer om de knoppen te beschermen tegen kattenpootjes, nadat we ooit es de hele keuken vol gas hadden staan, omdat Baileys achter een vlieg aan het jagen was
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 23 oktober 2011 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Da's ideaal idd![]()
Het hele huis ligt hier verder nog in coma en ik krijg sterk de neiging om ook nog ff een uurtje te gaan liggen
quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik doe het ook niet, want dan word ik met koppijn wakker
een vriend van mij werkt bij VF, zal ik eens vragen hoe dat in elkaar zit?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:19 schreef Oognip het volgende:
Ik zit mijn telefoonrekeningen van vodafone na te kijken, omdat ik binnenkort een nieuw abonnement bij een andere provider wil afsluiten.
Bij vodafone heb ik een extra internetabonnement afgesloten van 9.50 euro per maand, zonder datalimiet. Toch moet ik elke maand een paar euro bijbetalen en 2 maanden geleden zelfs 17! Ik snap er niks van
Dat zou heel fijn zijn!quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
een vriend van mij werkt bij VF, zal ik eens vragen hoe dat in elkaar zit?
k vraag t vanavond ffquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat zou heel fijn zijn!
Ik heb ze ook wel gemaild hoor, maar eerder antwoord is altijd beter
Sommige diensten gaan apart bij sommige providers? Streamen of tetheren? En misschien internet aan gehad in het buitenland? Bij rewimo bv?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:19 schreef Oognip het volgende:
Ik zit mijn telefoonrekeningen van vodafone na te kijken, omdat ik binnenkort een nieuw abonnement bij een andere provider wil afsluiten.
Bij vodafone heb ik een extra internetabonnement afgesloten van 9.50 euro per maand, zonder datalimiet. Toch moet ik elke maand een paar euro bijbetalen en 2 maanden geleden zelfs 17! Ik snap er niks van
Ja maar als je buiten bent of dat signaal valt ff weg schakelt je telefoon over op mobiel internet als je roaming niet uit heb staanquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:53 schreef Rewimo het volgende:
Dat is nog geen 2 maanden geleden, maar op zich zou zoiets wel een reden kunnen zijn ja. En bij ons had ze wifi, trouwens
Ga je op ferkansie?quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Onze katten zijn weg. Wel stil zo in huis.
Bijna alles ingepakt voor morgen hopelijk past alles in de auto
Internet had ik in Duitsland uitgezetquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sommige diensten gaan apart bij sommige providers? Streamen of tetheren? En misschien internet aan gehad in het buitenland? Bij rewimo bv?
quote:
Niet dat ik het nu wel snapquote:Tethering in draadloze communicatie is de mogelijkheid om een apparaat zonder internetverbinding (zoals desktop, notebook of laptop) aan te sluiten op een mobiel apparaat (zoals gsm of pda) met mobiel internet om zo toegang tot internet te verschaffen aan het apparaat zonder internetverbinding.
Voorbeelden van een verbinding door tethering zijn:
Seriële kabel
USB kabel
PC Card (ook bekend als PCMCIA)
IrDA (infrarood)
Bluetooth
Wifi
Ik vind het prima.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:41 schreef Cat22 het volgende:
Vakantiehuisje is gepoetst, de ramen staan open voor wat extra frisse lucht: volgens mij zijn mijn ouders klaar voor jullie FR!
Dinsdagmorgen kom ik mijn moeder rond half 11 ophalen, als je dan 'thuis' bent kan ik eens kijken of ean me wat aardiger vindt.![]()
Mijn ouders zijn wel wat gewend.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:44 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik vind het prima.
Schrik niet van alles wat we mee hebben het is echt een hele volksverhuizing. Voor de rest zijn wij heel rustig hoor we hebben alleen veel zooi
prima gezellig. Dit keer heb ik geen arretjescakequote:Op zondag 23 oktober 2011 19:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn wel wat gewend.(4 kleinkinderen)
Ik bel wel even aan als ik er ben.
Er zitten een stuk of twee ruimtes tussen hun woonkamer/keuken en jullie slaapkamer. Overlast hebben ze nog van niemand gehad.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:51 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
prima gezellig. Dit keer heb ik geen arretjescake
Ean zelf zullen ze niet veel horen denk ik.
Stel je internet op je laptop doet het niet want je zit in het ziekenhuis en daar hebben ze geen wifi... dan stel je dus je telefoon als modem in en maakt je laptop verbinding met internet VIA je telefoon. En dus ook via je 3g/HSDPA. De meeste zo niet alle providers hebben tethering geblokkeerd of je moet er extra voor dokken.quote:
ean is bijna 6mndquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:56 schreef Cat22 het volgende:
Mijn moeder was wel benieuwd hoe oud ean was, die vindt zo'n kleine prul best schattig.
En mijn vader ook, maar die zal dat niet meteen zeggen.![]()
Het voordeel van het huisje is dat je hen niet hoeft te zien als je niet wil, maar dat je elkaar ook tegen het lijf kan lopen als je even naar buiten gaat. Net wat je wil.
Dan had ik het dit keer goed.quote:
quote:
andere keren niet dan? balen dat je nog geen choco kan etenquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan had ik het dit keer goed.
[..]![]()
Ik heb vanaaf voor het eerst weer echt smakelijk gegeten.![]()
Maar chocolaaa wil nog steeds niet zo.
Ik heb bloemkool met aardappels, kaassausje en rundertartaar gehadquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan had ik het dit keer goed.
[..]![]()
Ik heb vanaaf voor het eerst weer echt smakelijk gegeten.![]()
Maar chocolaaa wil nog steeds niet zo.
Eten heeft me de hele week nog niet echt gesmaakt. Maar daar moet ik niet over klagen, jij hebt het veel langer en veel heftiger meegemaakt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:02 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
andere keren niet dan? balen dat je nog geen choco kan eten
Kaas.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb bloemkool met aardappels, kaassausje en rundertartaar gehad![]()
Ik begin chago te worden van mijn rugEn ik zit er niet echt op te wachten want ik moet morgen weer naar school
![]()
edit : Ik kan wel choco eten
Ik bewaar altijd het verjaardagslijstje van mijn verjaardag daarvoor zodat ik de dingen die ik niet heb gekregen weer op het lijstje kan zettenquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben mijn sint verlanglijstje aan het invullen maar ik weet niets
Het is nooit leuk als je niet lekker bent. Maakt niet uit hoe lang dat dat is.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eten heeft me de hele week nog niet echt gesmaakt. Maar daar moet ik niet over klagen, jij hebt het veel langer en veel heftiger meegemaakt.
En dat choco eten is geen ramp, het valt nog effe niet lekker. Mooi, kan ik door diëten.
[..]
Kaas.![]()
Heb je je vandaag gewogen?
Dat deed ik ook maar dit jaar had ik heel veel voor ean gevraagd en niet zoveel voor mezelfquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik bewaar altijd het verjaardagslijstje van mijn verjaardag daarvoor zodat ik de dingen die ik niet heb gekregen weer op het lijstje kan zetten
Ohquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat deed ik ook maar dit jaar had ik heel veel voor ean gevraagd en niet zoveel voor mezelf
Ik weeg me niet meer. Vrijdag midden op de dag gedaan, 93 kilo. Weeg me niet eerder dan volgende maand ofzi weer.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eten heeft me de hele week nog niet echt gesmaakt. Maar daar moet ik niet over klagen, jij hebt het veel langer en veel heftiger meegemaakt.
En dat choco eten is geen ramp, het valt nog effe niet lekker. Mooi, kan ik door diëten.
[..]
Kaas.![]()
Heb je je vandaag gewogen?
Ow, balen. Op zich is het geen wereldreis maar je vakantie onderbreken is ook niet fijn. Hopelijk kun je hem naar niet te ver weg verzetten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Het is nooit leuk als je niet lekker bent. Maakt niet uit hoe lang dat dat is.
En ik kan nog steeds niet alles eten.
Kreeg ik gisteren de afspraak voor de MDL-arts binnen. As donderdag. Fijn dat het zo snel kan maar dan ben ik er niet
Vreetbeertje!quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:11 schreef indaha het volgende:
F_r een fijne vakantie![]()
En even een mijlpaaltje voor Ollie, hij weegt nu 2008 gram, de dikzak
Wat een mooi gewicht alquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:11 schreef indaha het volgende:
F_r een fijne vakantie![]()
En even een mijlpaaltje voor Ollie, hij weegt nu 2008 gram, de dikzak
Ja joh, stabiliseert over een poosje vanzelf weer.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:14 schreef indaha het volgende:
Ze zijn allebei in 1 maand ongeveer 500 gram bijgekomen Ollie nog meer zelfs , is dat normaal eigenlijk want als ze zo doorgaan wegen ze binnenkort een kilo of 6
Volgens mij gaan ze een poosje heel snel en stagneert het daarnaquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:14 schreef indaha het volgende:
Tommie is in 1 maand ongeveer 500 gram bijgekomen Ollie nog meer zelfs , is dat normaal eigenlijk want als ze zo doorgaan wegen ze binnenkort een kilo of 6
Stopt nooit meer. Over een jaar heb je twee katers van 20 kilo.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:14 schreef indaha het volgende:
Tommie is in 1 maand ongeveer 500 gram bijgekomen Ollie nog meer zelfs , is dat normaal eigenlijk want als ze zo doorgaan wegen ze binnenkort een kilo of 6
Dat is sielugquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stopt nooit meer. Over een jaar heb je twee katers van 20 kilo.
De arts-assistente heeft er wat spoed achter gezet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:23 schreef Oognip het volgende:
Wij zijn weer thuis van een weekendje mijn moeder
F_r wat kan jij al snel terecht bij de MLD-arts!
Wij moeten een nieuwe waterfontein bestellen want die is ineens kapot
Wij hebben nu deze:quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
De arts-assistente heeft er wat spoed achter gezet.
Maar ik ga dus morgen even bellen of ik het kan verzetten en anders moet ik even heen en weer rijden
Welke waterfontein hebben jullie?
Buiten de garantie zeker?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wij hebben nu deze: [ afbeelding ]
We zijn er erg tevreden over, maakt ook weinig geluid. Het enige jammere vinden we dat hij wit is en dus heel snel vies lijkt.
Heb je daar een foto of een linkje van?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:29 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Buiten de garantie zeker?
Ik had eerst de cat-it maar dat was een drama. Daarna wilde ik deze kopen maar dat mocht niet dus nu hebben ze een soort drinkfontein 1tje waar het water uitloopt in een bakjes en als dat bakje leegloopt wordt die weer gevuld met water uit het reservoir.
hij staat in de vaatwasser ik ga even googlenquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb je daar een foto of een linkje van?
Graagquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:33 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
hij staat in de vaatwasser ik ga even googlen
Dat ziet eruit als zo'n drinkding voor vogels, maar dan in het groot... is het inderdaad hetzelfde idee?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Dit idee. Je hebt dus geen stroom nodig. Maar Zorro schept deze even goed nog helemaal leeg
Ahja zoietsquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Dit idee. Je hebt dus geen stroom nodig. Maar Zorro schept deze even goed nog helemaal leeg
Euh ik heb geen vogels.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als zo'n drinkding voor vogels, maar dan in het groot... is het inderdaad hetzelfde idee?
Pfffffff......quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:17 schreef indaha het volgende:
Ha Bamba, hoe is het met je zoektocht naar een hondje?
Ja moeilijk om een goede keuze te maken , succes met de zoektochtquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
Pfffffff......
Zegt genoeg denk ik he?![]()
Dank je wel!quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja moeilijk om een goede keuze te maken , succes met de zoektocht
Gezelligquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb net nog even met den zwagert een stel soldaten gekilled
Ik kart hem er altijd uitquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Ik heb zwager KO gebokst
Da's euhm....niet zoveelquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kart hem er altijd uit![]()
Maar meestal doen we zombies killen samen en dan kan ik wel aardig meekomen maar nu gingen we online tegen anderen![]()
Ik heb in 6 spelletjes 1 (!) iemand gedood![]()
Neequote:
Schoon bedje.quote:
Ik nog niet, maar zo meteen wel.quote:
Ik wil er uiterlijk 23.00 in liggenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Liggen/gaan jullie allemaal al slapen?![]()
Ik zou stiekem ook al best wel willen gaan slapen, maar dat druist finaal tegen m'n principes in en ik vind het dan weer zonde van m'n dag ofzo
quote:
*verward*quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil er uiterlijk 23.00 in liggen
De filmpjes haalden mij over. Hij is zo energiek, speels, lief! Helemaal niet bang ofzo. Qua uiterlijk is het niet helemaal mijn hondje, maar het gaat om het karakter uiteindelijk en dat spreekt me ontzettend aan!quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een schetig beestje![]()
En z'n beschrijving klinkt als de ideale hond
Nou ja, dat ik de laptop wegdoe en ogen dicht enzoquote:
Oooooh! Je moet wel duidelijk zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Oooooh, je wilt uiterlijk 23 uur gaan slapen
Mallerd!quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga es gek doen vandaag; ik ga ook poepievroeg op bedje.
Het was een zware dag
Ja, dat heb ik regelmatig.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oooooh! Je moet wel duidelijk zijn.![]()
Heb jij ook van die dialogen die je in je hoofd al gevoerd hebt en verwacht dat andere mensen zo begrijpen?
Ook op fok?quote:
Jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij ook van die dialogen die je in je hoofd al gevoerd hebt en verwacht dat andere mensen zo begrijpen?
Ik heet geen Oognipquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
IRL heb ik dat wel jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja![]()
Om vervolgens ineens midden in je gedachten hardop beginnen te praten, met name tegen meneer I.
Die dan zo![]()
![]()
kijkt...
Niet echt, meestal op mijn werk, of in het café.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
IRL heb ik dat wel ja
Of dat ik van 1 onderwerp ineens via 888 stappen op een ander onderwerp kom in mn hoofd en dan daar over verder praat, en dat dan de rest van de gesprekspartners kijkt van
Think again.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heet geen Oognip
Ik verwacht dat jullie me zo goed kennen dat jullie me snappen
Dat heb ik wel!quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
IRL heb ik dat wel ja
Of dat ik van 1 onderwerp ineens via 888 stappen op een ander onderwerp kom in mn hoofd en dan daar over verder praat, en dat dan de rest van de gesprekspartners kijkt van
Jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Of zo'n verhaal hebben met uitstapjes naar alle windrichtingen en vervolgens de kern van het verhaal niet meer weten![]()
Beter gezegd, het welbekende "maar waar hadden we het ook alweer over?" fenomeen.
Ideaal toch?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
Ik heb dat ook als ik in bed lig te denken gewoon, dat ik ineens denk "maar HOE kom ik nou bij dit onderwerp, waar begon ik met denken" en voordat ik terug ben bij het beginonderwerp slaap ik
Daar ben ik wel best goed in, zo'n afgedwaald verhaal in een groep weer terug krijgen bij de kudde kern.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
Ik heb dat ook als ik in bed lig te denken gewoon, dat ik ineens denk "maar HOE kom ik nou bij dit onderwerp, waar begon ik met denken" en voordat ik terug ben bij het beginonderwerp slaap ik
Laat mij maar schapen tellen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ideaal toch?
In slaap vallen door te piekeren
Als ik als voorzitter een vergadering moet leiden wel, maar als we met een groep vriendinnen zitten te roddelen/kletsen, dan ist nog wel es lastig.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar ben ik wel best goed in, zo'n afgedwaald verhaal in een groep weer terug krijgen bij de kudde kern.
Op m'n zij liggen en me in het dekbed nestelen, spinnend katertje naast me en ik ben binnen 3 minuten vertrokkenquote:
Of ik bel iemand en vergeet alleen te vragen waar ik voor beldequote:Op zondag 23 oktober 2011 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als ik als voorzitter een vergadering moet leiden wel, maar als we met een groep vriendinnen zitten te roddelen/kletsen, dan ist nog wel es lastig.
Maar ach, zo bespreek je optimaal alle onderwerpen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |