Ik word echt eng aangestaard door Sjefkequote:Op zondag 23 oktober 2011 11:47 schreef Ingetje79 het volgende:
Nou, enig![]()
Maaaaar....ik denk dat ik vandaag niets meer ga doen.
Moet ook al op verplicht feestje en morgen ben ik toch vrij.
quote:
Ik zou eventueel ook wel een heel klein beetje sip kijken als ik vast lag aan de kant met een ketting vanuit m'n ondertussen hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:50 schreef tombolafan het volgende:
OMG
Mn borsten, wat doe je!
En waarom kijk ik zo sip?En mn armen, godsklere, ik lijk wel niet goed
![]()
Nee, dit was een momentopname; je was net even onder om je haar nat te makenquote:Whoehoehoe, wil je me dood hebben?![]()
Ik hoop dat het hier vooral voor de banken etc een goede aanschaf zal zijnquote:Op zondag 23 oktober 2011 11:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Furminator is de mijn beste aanschaf voor de poessies ooit.
Ik denk het, ik word er echt bang van, hij zit nu aan de andere kantquote:Wil je Sjefke wat van je?
quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:53 schreef ElisaB het volgende:
Ik zou eventueel ook wel een heel klein beetje sip kijken als ik vast lag aan de kant met een ketting vanuit m'n ondertussen hoor
Yes, thank you very very muchquote:Nee, dit was een momentopname; je was net even onder om je haar nat te maken
Trouwens: mooie tetten ey
De Cat deLuxe Medium.quote:Op zondag 23 oktober 2011 11:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik hoop dat het hier vooral voor de banken etc een goede aanschaf zal zijn
Welke heb jij?
[..]
Ik denk het, ik word er echt bang van, hij zit nu aan de andere kant
* noteert *quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:14 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De Cat deLuxe Medium.
Hij is paars
Ik doe alleen Baileys en Melvin er mee; die hebben echt een dikke vacht die erg verhaard.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
* noteert *
Vooral voor Sjefke wel handig
quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik doe alleen Baileys en Melvin er mee; die hebben echt een dikke vacht die erg verhaard.
Droop heeft al een heel dun bosje en T&L gaan helemaal over de rooie als ik ze kam.
Gelukkig verharen ze ook niet heel erg en zitten ze graag in de ren
Zeg dat je mij moet helpen omdat mn vliezen gebroken zijnquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb zo geen zin in het partijtje vanmiddag
Dat vind ik zielig voor opa, dus ik ga echt echt echt heen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg dat je mij moet helpen omdat mn vliezen gebroken zijn
Wie maakt dan mn laminaat droog?quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:27 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat vind ik zielig voor opa, dus ik ga echt echt echt heen.
Nu alleen ff kijken of ik m'n happy face ergens kan vinden
Word spontaan ziekquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb zo geen zin in het partijtje vanmiddag
Doe ik daarna wel ffquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wie maakt dan mn laminaat droog?
Oh, was 2 is klaar
Neuj...ach...als ik er eenmaal ben, dan ist ook wel weer leuk.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Word spontaan ziek
exanthema subitum of zo, klinkt mooi
Hoe laat ben je hier?quote:
Ik ben ook heel blij met de afdekplaat iddquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe laat ben je hier?
Zo, was 2 hangt, twijfel over was 3 nog, en de koelkast is iig uitgemest al
En ik wil een afdekplaat voor mn gasfornuis![]()
![]()
Stomme was dat er een bij zat maar die had een barst dus die heb ik weggedaan "hoef ik niet"quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik ben ook heel blij met de afdekplaat idd![]()
![]()
Croissantjes![]()
Ik heb al een heerlijk kommetje yoghurt met havermout op, ook lekker
Toen ik deze afdekplaat nog niet had, legde ik er altijd een grote glazen snijplank op.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Stomme was dat er een bij zat maar die had een barst dus die heb ik weggedaan "hoef ik niet"![]()
![]()
![]()
Ja sinds dat verhaal van jou haalde ik 's nachts de knoppen erafquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Toen ik deze afdekplaat nog niet had, legde ik er altijd een grote glazen snijplank op.
Ik heb em ook meer om de knoppen te beschermen tegen kattenpootjes, nadat we ooit es de hele keuken vol gas hadden staan, omdat Baileys achter een vlieg aan het jagen was
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 23 oktober 2011 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Da's ideaal idd![]()
Het hele huis ligt hier verder nog in coma en ik krijg sterk de neiging om ook nog ff een uurtje te gaan liggen
quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik doe het ook niet, want dan word ik met koppijn wakker
een vriend van mij werkt bij VF, zal ik eens vragen hoe dat in elkaar zit?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:19 schreef Oognip het volgende:
Ik zit mijn telefoonrekeningen van vodafone na te kijken, omdat ik binnenkort een nieuw abonnement bij een andere provider wil afsluiten.
Bij vodafone heb ik een extra internetabonnement afgesloten van 9.50 euro per maand, zonder datalimiet. Toch moet ik elke maand een paar euro bijbetalen en 2 maanden geleden zelfs 17! Ik snap er niks van
Dat zou heel fijn zijn!quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
een vriend van mij werkt bij VF, zal ik eens vragen hoe dat in elkaar zit?
k vraag t vanavond ffquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat zou heel fijn zijn!
Ik heb ze ook wel gemaild hoor, maar eerder antwoord is altijd beter
Sommige diensten gaan apart bij sommige providers? Streamen of tetheren? En misschien internet aan gehad in het buitenland? Bij rewimo bv?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:19 schreef Oognip het volgende:
Ik zit mijn telefoonrekeningen van vodafone na te kijken, omdat ik binnenkort een nieuw abonnement bij een andere provider wil afsluiten.
Bij vodafone heb ik een extra internetabonnement afgesloten van 9.50 euro per maand, zonder datalimiet. Toch moet ik elke maand een paar euro bijbetalen en 2 maanden geleden zelfs 17! Ik snap er niks van
Ja maar als je buiten bent of dat signaal valt ff weg schakelt je telefoon over op mobiel internet als je roaming niet uit heb staanquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:53 schreef Rewimo het volgende:
Dat is nog geen 2 maanden geleden, maar op zich zou zoiets wel een reden kunnen zijn ja. En bij ons had ze wifi, trouwens
Ga je op ferkansie?quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Onze katten zijn weg. Wel stil zo in huis.
Bijna alles ingepakt voor morgen hopelijk past alles in de auto
Internet had ik in Duitsland uitgezetquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sommige diensten gaan apart bij sommige providers? Streamen of tetheren? En misschien internet aan gehad in het buitenland? Bij rewimo bv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |