Toen ik deze afdekplaat nog niet had, legde ik er altijd een grote glazen snijplank op.quote:Op zondag 23 oktober 2011 12:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Stomme was dat er een bij zat maar die had een barst dus die heb ik weggedaan "hoef ik niet"![]()
![]()
![]()
Ja sinds dat verhaal van jou haalde ik 's nachts de knoppen erafquote:Op zondag 23 oktober 2011 12:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Toen ik deze afdekplaat nog niet had, legde ik er altijd een grote glazen snijplank op.
Ik heb em ook meer om de knoppen te beschermen tegen kattenpootjes, nadat we ooit es de hele keuken vol gas hadden staan, omdat Baileys achter een vlieg aan het jagen was
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zondag 23 oktober 2011 13:04 schreef Ingetje79 het volgende:
Da's ideaal idd![]()
Het hele huis ligt hier verder nog in coma en ik krijg sterk de neiging om ook nog ff een uurtje te gaan liggen
quote:Op zondag 23 oktober 2011 13:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik doe het ook niet, want dan word ik met koppijn wakker
een vriend van mij werkt bij VF, zal ik eens vragen hoe dat in elkaar zit?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:19 schreef Oognip het volgende:
Ik zit mijn telefoonrekeningen van vodafone na te kijken, omdat ik binnenkort een nieuw abonnement bij een andere provider wil afsluiten.
Bij vodafone heb ik een extra internetabonnement afgesloten van 9.50 euro per maand, zonder datalimiet. Toch moet ik elke maand een paar euro bijbetalen en 2 maanden geleden zelfs 17! Ik snap er niks van
Dat zou heel fijn zijn!quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
een vriend van mij werkt bij VF, zal ik eens vragen hoe dat in elkaar zit?
k vraag t vanavond ffquote:Op zondag 23 oktober 2011 14:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat zou heel fijn zijn!
Ik heb ze ook wel gemaild hoor, maar eerder antwoord is altijd beter
Sommige diensten gaan apart bij sommige providers? Streamen of tetheren? En misschien internet aan gehad in het buitenland? Bij rewimo bv?quote:Op zondag 23 oktober 2011 14:19 schreef Oognip het volgende:
Ik zit mijn telefoonrekeningen van vodafone na te kijken, omdat ik binnenkort een nieuw abonnement bij een andere provider wil afsluiten.
Bij vodafone heb ik een extra internetabonnement afgesloten van 9.50 euro per maand, zonder datalimiet. Toch moet ik elke maand een paar euro bijbetalen en 2 maanden geleden zelfs 17! Ik snap er niks van
Ja maar als je buiten bent of dat signaal valt ff weg schakelt je telefoon over op mobiel internet als je roaming niet uit heb staanquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:53 schreef Rewimo het volgende:
Dat is nog geen 2 maanden geleden, maar op zich zou zoiets wel een reden kunnen zijn ja. En bij ons had ze wifi, trouwens
Ga je op ferkansie?quote:Op zondag 23 oktober 2011 17:59 schreef ferrari_rood het volgende:
Onze katten zijn weg. Wel stil zo in huis.
Bijna alles ingepakt voor morgen hopelijk past alles in de auto
Internet had ik in Duitsland uitgezetquote:Op zondag 23 oktober 2011 17:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sommige diensten gaan apart bij sommige providers? Streamen of tetheren? En misschien internet aan gehad in het buitenland? Bij rewimo bv?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |