Euh ik heb geen vogels.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als zo'n drinkding voor vogels, maar dan in het groot... is het inderdaad hetzelfde idee?
Pfffffff......quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:17 schreef indaha het volgende:
Ha Bamba, hoe is het met je zoektocht naar een hondje?
Ja moeilijk om een goede keuze te maken , succes met de zoektochtquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
Pfffffff......
Zegt genoeg denk ik he?![]()
Dank je wel!quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:46 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja moeilijk om een goede keuze te maken , succes met de zoektocht
Gezelligquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:51 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb net nog even met den zwagert een stel soldaten gekilled
Ik kart hem er altijd uitquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Ik heb zwager KO gebokst
Da's euhm....niet zoveelquote:Op zondag 23 oktober 2011 21:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kart hem er altijd uit![]()
Maar meestal doen we zombies killen samen en dan kan ik wel aardig meekomen maar nu gingen we online tegen anderen![]()
Ik heb in 6 spelletjes 1 (!) iemand gedood![]()
Neequote:
Schoon bedje.quote:
Ik nog niet, maar zo meteen wel.quote:
Ik wil er uiterlijk 23.00 in liggenquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Liggen/gaan jullie allemaal al slapen?![]()
Ik zou stiekem ook al best wel willen gaan slapen, maar dat druist finaal tegen m'n principes in en ik vind het dan weer zonde van m'n dag ofzo
quote:
*verward*quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik wil er uiterlijk 23.00 in liggen
De filmpjes haalden mij over. Hij is zo energiek, speels, lief! Helemaal niet bang ofzo. Qua uiterlijk is het niet helemaal mijn hondje, maar het gaat om het karakter uiteindelijk en dat spreekt me ontzettend aan!quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:24 schreef Ingetje79 het volgende:
Wat een schetig beestje![]()
En z'n beschrijving klinkt als de ideale hond
Nou ja, dat ik de laptop wegdoe en ogen dicht enzoquote:
Oooooh! Je moet wel duidelijk zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:29 schreef Ingetje79 het volgende:
Oooooh, je wilt uiterlijk 23 uur gaan slapen
Mallerd!quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga es gek doen vandaag; ik ga ook poepievroeg op bedje.
Het was een zware dag
Ja, dat heb ik regelmatig.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oooooh! Je moet wel duidelijk zijn.![]()
Heb jij ook van die dialogen die je in je hoofd al gevoerd hebt en verwacht dat andere mensen zo begrijpen?
Ook op fok?quote:
Jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heb jij ook van die dialogen die je in je hoofd al gevoerd hebt en verwacht dat andere mensen zo begrijpen?
Ik heet geen Oognipquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
IRL heb ik dat wel jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja![]()
Om vervolgens ineens midden in je gedachten hardop beginnen te praten, met name tegen meneer I.
Die dan zo![]()
![]()
kijkt...
Niet echt, meestal op mijn werk, of in het café.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
IRL heb ik dat wel ja
Of dat ik van 1 onderwerp ineens via 888 stappen op een ander onderwerp kom in mn hoofd en dan daar over verder praat, en dat dan de rest van de gesprekspartners kijkt van
Think again.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heet geen Oognip
Ik verwacht dat jullie me zo goed kennen dat jullie me snappen
Dat heb ik wel!quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
IRL heb ik dat wel ja
Of dat ik van 1 onderwerp ineens via 888 stappen op een ander onderwerp kom in mn hoofd en dan daar over verder praat, en dat dan de rest van de gesprekspartners kijkt van
Jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 22:42 schreef Ingetje79 het volgende:
Of zo'n verhaal hebben met uitstapjes naar alle windrichtingen en vervolgens de kern van het verhaal niet meer weten![]()
Beter gezegd, het welbekende "maar waar hadden we het ook alweer over?" fenomeen.
Ideaal toch?quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
Ik heb dat ook als ik in bed lig te denken gewoon, dat ik ineens denk "maar HOE kom ik nou bij dit onderwerp, waar begon ik met denken" en voordat ik terug ben bij het beginonderwerp slaap ik
Daar ben ik wel best goed in, zo'n afgedwaald verhaal in een groep weer terug krijgen bij de kudde kern.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
Ik heb dat ook als ik in bed lig te denken gewoon, dat ik ineens denk "maar HOE kom ik nou bij dit onderwerp, waar begon ik met denken" en voordat ik terug ben bij het beginonderwerp slaap ik
Laat mij maar schapen tellen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ideaal toch?
In slaap vallen door te piekeren
Als ik als voorzitter een vergadering moet leiden wel, maar als we met een groep vriendinnen zitten te roddelen/kletsen, dan ist nog wel es lastig.quote:Op zondag 23 oktober 2011 22:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar ben ik wel best goed in, zo'n afgedwaald verhaal in een groep weer terug krijgen bij de kudde kern.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |