quote:
Niet dat ik het nu wel snapquote:Tethering in draadloze communicatie is de mogelijkheid om een apparaat zonder internetverbinding (zoals desktop, notebook of laptop) aan te sluiten op een mobiel apparaat (zoals gsm of pda) met mobiel internet om zo toegang tot internet te verschaffen aan het apparaat zonder internetverbinding.
Voorbeelden van een verbinding door tethering zijn:
Seriële kabel
USB kabel
PC Card (ook bekend als PCMCIA)
IrDA (infrarood)
Bluetooth
Wifi
Ik vind het prima.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:41 schreef Cat22 het volgende:
Vakantiehuisje is gepoetst, de ramen staan open voor wat extra frisse lucht: volgens mij zijn mijn ouders klaar voor jullie FR!
Dinsdagmorgen kom ik mijn moeder rond half 11 ophalen, als je dan 'thuis' bent kan ik eens kijken of ean me wat aardiger vindt.![]()
Mijn ouders zijn wel wat gewend.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:44 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik vind het prima.
Schrik niet van alles wat we mee hebben het is echt een hele volksverhuizing. Voor de rest zijn wij heel rustig hoor we hebben alleen veel zooi
prima gezellig. Dit keer heb ik geen arretjescakequote:Op zondag 23 oktober 2011 19:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mijn ouders zijn wel wat gewend.(4 kleinkinderen)
Ik bel wel even aan als ik er ben.
Er zitten een stuk of twee ruimtes tussen hun woonkamer/keuken en jullie slaapkamer. Overlast hebben ze nog van niemand gehad.quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:51 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
prima gezellig. Dit keer heb ik geen arretjescake
Ean zelf zullen ze niet veel horen denk ik.
Stel je internet op je laptop doet het niet want je zit in het ziekenhuis en daar hebben ze geen wifi... dan stel je dus je telefoon als modem in en maakt je laptop verbinding met internet VIA je telefoon. En dus ook via je 3g/HSDPA. De meeste zo niet alle providers hebben tethering geblokkeerd of je moet er extra voor dokken.quote:
ean is bijna 6mndquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:56 schreef Cat22 het volgende:
Mijn moeder was wel benieuwd hoe oud ean was, die vindt zo'n kleine prul best schattig.
En mijn vader ook, maar die zal dat niet meteen zeggen.![]()
Het voordeel van het huisje is dat je hen niet hoeft te zien als je niet wil, maar dat je elkaar ook tegen het lijf kan lopen als je even naar buiten gaat. Net wat je wil.
Dan had ik het dit keer goed.quote:
quote:
andere keren niet dan? balen dat je nog geen choco kan etenquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan had ik het dit keer goed.
[..]![]()
Ik heb vanaaf voor het eerst weer echt smakelijk gegeten.![]()
Maar chocolaaa wil nog steeds niet zo.
Ik heb bloemkool met aardappels, kaassausje en rundertartaar gehadquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan had ik het dit keer goed.
[..]![]()
Ik heb vanaaf voor het eerst weer echt smakelijk gegeten.![]()
Maar chocolaaa wil nog steeds niet zo.
Eten heeft me de hele week nog niet echt gesmaakt. Maar daar moet ik niet over klagen, jij hebt het veel langer en veel heftiger meegemaakt.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:02 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
andere keren niet dan? balen dat je nog geen choco kan eten
Kaas.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb bloemkool met aardappels, kaassausje en rundertartaar gehad![]()
Ik begin chago te worden van mijn rugEn ik zit er niet echt op te wachten want ik moet morgen weer naar school
![]()
edit : Ik kan wel choco eten
Ik bewaar altijd het verjaardagslijstje van mijn verjaardag daarvoor zodat ik de dingen die ik niet heb gekregen weer op het lijstje kan zettenquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:05 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ben mijn sint verlanglijstje aan het invullen maar ik weet niets
Het is nooit leuk als je niet lekker bent. Maakt niet uit hoe lang dat dat is.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eten heeft me de hele week nog niet echt gesmaakt. Maar daar moet ik niet over klagen, jij hebt het veel langer en veel heftiger meegemaakt.
En dat choco eten is geen ramp, het valt nog effe niet lekker. Mooi, kan ik door diëten.
[..]
Kaas.![]()
Heb je je vandaag gewogen?
Dat deed ik ook maar dit jaar had ik heel veel voor ean gevraagd en niet zoveel voor mezelfquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:06 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Ik bewaar altijd het verjaardagslijstje van mijn verjaardag daarvoor zodat ik de dingen die ik niet heb gekregen weer op het lijstje kan zetten
Ohquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:07 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dat deed ik ook maar dit jaar had ik heel veel voor ean gevraagd en niet zoveel voor mezelf
Ik weeg me niet meer. Vrijdag midden op de dag gedaan, 93 kilo. Weeg me niet eerder dan volgende maand ofzi weer.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eten heeft me de hele week nog niet echt gesmaakt. Maar daar moet ik niet over klagen, jij hebt het veel langer en veel heftiger meegemaakt.
En dat choco eten is geen ramp, het valt nog effe niet lekker. Mooi, kan ik door diëten.
[..]
Kaas.![]()
Heb je je vandaag gewogen?
Ow, balen. Op zich is het geen wereldreis maar je vakantie onderbreken is ook niet fijn. Hopelijk kun je hem naar niet te ver weg verzetten.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:06 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Het is nooit leuk als je niet lekker bent. Maakt niet uit hoe lang dat dat is.
En ik kan nog steeds niet alles eten.
Kreeg ik gisteren de afspraak voor de MDL-arts binnen. As donderdag. Fijn dat het zo snel kan maar dan ben ik er niet
Vreetbeertje!quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:11 schreef indaha het volgende:
F_r een fijne vakantie![]()
En even een mijlpaaltje voor Ollie, hij weegt nu 2008 gram, de dikzak
Wat een mooi gewicht alquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:11 schreef indaha het volgende:
F_r een fijne vakantie![]()
En even een mijlpaaltje voor Ollie, hij weegt nu 2008 gram, de dikzak
Ja joh, stabiliseert over een poosje vanzelf weer.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:14 schreef indaha het volgende:
Ze zijn allebei in 1 maand ongeveer 500 gram bijgekomen Ollie nog meer zelfs , is dat normaal eigenlijk want als ze zo doorgaan wegen ze binnenkort een kilo of 6
Volgens mij gaan ze een poosje heel snel en stagneert het daarnaquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:14 schreef indaha het volgende:
Tommie is in 1 maand ongeveer 500 gram bijgekomen Ollie nog meer zelfs , is dat normaal eigenlijk want als ze zo doorgaan wegen ze binnenkort een kilo of 6
Stopt nooit meer. Over een jaar heb je twee katers van 20 kilo.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:14 schreef indaha het volgende:
Tommie is in 1 maand ongeveer 500 gram bijgekomen Ollie nog meer zelfs , is dat normaal eigenlijk want als ze zo doorgaan wegen ze binnenkort een kilo of 6
Dat is sielugquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stopt nooit meer. Over een jaar heb je twee katers van 20 kilo.
De arts-assistente heeft er wat spoed achter gezet.quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:23 schreef Oognip het volgende:
Wij zijn weer thuis van een weekendje mijn moeder
F_r wat kan jij al snel terecht bij de MLD-arts!
Wij moeten een nieuwe waterfontein bestellen want die is ineens kapot
Wij hebben nu deze:quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:24 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
De arts-assistente heeft er wat spoed achter gezet.
Maar ik ga dus morgen even bellen of ik het kan verzetten en anders moet ik even heen en weer rijden
Welke waterfontein hebben jullie?
Buiten de garantie zeker?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wij hebben nu deze: [ afbeelding ]
We zijn er erg tevreden over, maakt ook weinig geluid. Het enige jammere vinden we dat hij wit is en dus heel snel vies lijkt.
Heb je daar een foto of een linkje van?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:29 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Buiten de garantie zeker?
Ik had eerst de cat-it maar dat was een drama. Daarna wilde ik deze kopen maar dat mocht niet dus nu hebben ze een soort drinkfontein 1tje waar het water uitloopt in een bakjes en als dat bakje leegloopt wordt die weer gevuld met water uit het reservoir.
hij staat in de vaatwasser ik ga even googlenquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:32 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heb je daar een foto of een linkje van?
Graagquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:33 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
hij staat in de vaatwasser ik ga even googlen
Dat ziet eruit als zo'n drinkding voor vogels, maar dan in het groot... is het inderdaad hetzelfde idee?quote:Op zondag 23 oktober 2011 20:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Dit idee. Je hebt dus geen stroom nodig. Maar Zorro schept deze even goed nog helemaal leeg
Ahja zoietsquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:36 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Dit idee. Je hebt dus geen stroom nodig. Maar Zorro schept deze even goed nog helemaal leeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |