Je mag me best Roger blijven noemen hoor.quote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je mag me best Roger blijven noemen hoor.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je mag me best Roger blijven noemen hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je redenering klopt nog niet eens
Als één iemand niet spoort én goed is, zegt dat niet dat iedereen die niet spoort goed is
En er hoeft geen verband te zijnHet was ook niet één iemand in mijn voorbeeld, het waren 3 iemanden + legioSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het was ook niet één iemand in mijn voorbeeld, het waren 3 iemanden + legio
Voor 3 mensen idemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je bent wel slim![]()
![]()
Wohoo! Ik ben slim!quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:03 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Voor 3 mensen idem
Maar je bent wel slim![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
Feel free to insult me.
Ik zit nog ff naar Ushi & the Family te kijken, daarna maar slapen.quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:17 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Maar laten we series gaan kijken Roger
Ik ga weer aan de Are you being served
Trusten Roger![]()
Feel free to insult me.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 02:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zit nog ff naar Ushi & the Family te kijken, daarna maar slapen.
Trusten
Trusten RogerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, blijkbaar. Ik werd wakker en Mike was er al uitquote:
Ooh ja, das kut als je darmen wakker wordenquote:Op zondag 23 oktober 2011 10:04 schreef Rewimo het volgende:
Ik werd wakker van qltels wekker. En toen ik me nog eens om wilde draaien werden mijn darmen wakkerEn toen moest ik eruit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |