En moet Re daar blijven of mag ie steeds mee naar huis? Hoe werkt dat?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, dat is het probleem in Amsterdam, er is hier nooit plek![]()
Serieus er zijn hier veel meer auto's dan plekken, dus dat is wel balen. Dan moet je hem in ieniemini plekjes proppen.
Het zkh is wel redelijk dichtbij dus die rit krijg ik wel in de vingers, alleen het parkeren heeft wat oefening nodig ben ik bang![]()
Geen zorgen, met wat oefening lukt het echt wel.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Serieus er zijn hier veel meer auto's dan plekken, dus dat is wel balen. Dan moet je hem in ieniemini plekjes proppen.
Het zkh is wel redelijk dichtbij dus die rit krijg ik wel in de vingers, alleen het parkeren heeft wat oefening nodig ben ik bang![]()
Dat weten we allemaal nog niet, maandag hebben we daar het gesprek.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:23 schreef Greys het volgende:
[..]
En moet Re daar blijven of mag ie steeds mee naar huis? Hoe werkt dat?
Is het OV dan geen optie als het zo vlakbij is? Stel dat het parkeren echt elke keer een crime is?
We zullen het zien morgenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Geen zorgen, met wat oefening lukt het echt wel.
Die auto van mij is ook nogal breed en log, met een flinke draaicirkel, maar als je de auto eenmaal kent prop je hem overal tussen.
Ow, ik háát het echt als ik niet kan parkerenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:20 schreef MissBliss het volgende:
quote:
Ingquote:
Hi hiquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:33 schreef Greys het volgende:
JaWant als je het een paar keer gedaan hebt in dezelfde auto, weet je op een gegeven moment precies wanneer je in moet draaien! En ik zet de spiegel aan de kant van de stoeprand dan altijd naar beneden, zodat ik de stoeprand zie, dat helpt ook
Vergeleken met mijn Smart heb jij een slagschip, so bring it on, die sexyness van jequote:Op zondag 23 oktober 2011 00:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
[..]
IngM-P
I haz geen klein autootje meer
Hoewel Ing een Gulluf wel klein zal vinden. Daar gaat mijn sexyness
Ja ik met de Smart ook, maar trust me... als je gewend bent in een Smart te rijden en je rijdt dan ineens in een grote(re) auto, dan doe je even extra voorzichtigquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Hi hi
Ik scheur gewoon hoppa, tsjakka naar achter, hop dat gat in
Oeh, een smart.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Vergeleken met mijn Smart heb jij een slagschip, so bring it on, die sexyness van je
Thanksquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga ff afk.
Re en Bliss, succes morgen
Nee, een groot nadeel aan Amsterdamquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, ik háát het echt als ik niet kan parkerenNiet een beetje, maar héél erg
Dus wil ik nooooit in Amsterdam wonen. Maar ik wil wel komen parkeeroefenen met je
Ah, das een goede tipquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:33 schreef Greys het volgende:
JaWant als je het een paar keer gedaan hebt in dezelfde auto, weet je op een gegeven moment precies wanneer je in moet draaien! En ik zet de spiegel aan de kant van de stoeprand dan altijd naar beneden, zodat ik de stoeprand zie, dat helpt ook
Dat zal best jaquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:36 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oeh, een smart.
Volgens mij past die precies in mijn kofferbak
Owja, jij gaat het echt afleggenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:35 schreef Greys het volgende:
Vergeleken met mijn Smart heb jij een slagschip, so bring it on, die sexyness van je
Ja ja, da's wel woest aantrekkelijk, eyquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:36 schreef MissBliss het volgende:
Nee, een groot nadeel aan Amsterdam
Oeh, parkeeroefenen met Elies
Kan altijd. Naast de kliko en de papierbak; no probquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
Of nog net op de oprit van Elies er bij gepropt worden
Ja, ik kan bijna nooit parkeren bij het theater of het museum, behalve al ik eerst een andere auto de gracht in duwquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zal best ja
Maar ik kan wel altijd pal voor de deur parkeren bij een theater ofzo, als verder alles vol is
Of nog net op de oprit van Elies er bij gepropt worden
Waar rijd jij in dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik kan bijna nooit parkeren bij het theater of het museum, behalve al ik eerst een andere auto de gracht in duw
Ik wil een paintquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:43 schreef Greys het volgende:
Oh Tombo.... nog heel even over sauna en tampons enzo... ().
Bij de drijfsessie is het wel handig, dan kunnen ze je aan de kant vastleggen
Zekerquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja ja, da's wel woest aantrekkelijk, ey
OMG OMG OMGquote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
sometimes it's better to indulge in illusions, than to face reality.
[..]
Ik vind persoonlijk Honda's nogal laag zitten.
Zelf rij ik nu in zo een.
En ik doe niet an winterbanden, vind ik te duur.![]()
Heb wel stikstof bandjes.
Eerder van huis gaan dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik kan bijna nooit parkeren bij het theater of het museum, behalve al ik eerst een andere auto de gracht in duw
We kunnen er ook een arrangement van makenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:45 schreef MissBliss het volgende:
Zeker![]()
Nóg leuker dan katvangsessies, en dat leek me al zo spannend!
Des te leukerquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
OMG OMG OMG
Ik heb alleen touchpad dus die paint wordt he-le-maal niets.
Of zal ik het toch proberen? Maar ik heb niet eens een muis
Je hebt mijn vijverpaint-met-goudvissen ooit gezien he, dat iedereen vroeg wat die piemels in dat water deden?
Busted, ik heb niet goed teruggelezenquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG OMG OMG
Ik heb alleen touchpad dus die paint wordt he-le-maal niets.
Of zal ik het toch proberen? Maar ik heb niet eens een muis
Je hebt mijn vijverpaint-met-goudvissen ooit gezien he, dat iedereen vroeg wat die piemels in dat water deden?
Gaat er ook héél raar uitzienquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
En een drijfstang onder je hoofd en knieën hoeft dan ook niet, dan knoop je er gewoon een boei aan vast
Potlood en papier... da's wel heul gayquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Ik doe sowieso geen ouderwetse paints, hooguit wat photoshop.
Ik teken veel liever op papier, met een potlood.
Jaaaaaquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We kunnen er ook een arrangement van makenDan gooi je eerst een poes naar buiten en dan gaan we even parkeren en dan gaan we dan de poes weer zoeken
[..]
Des te leuker
Ik zeg: doenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:50 schreef MissBliss het volgende:
Jaaaaa
Dan gooi ik Kitty naar buiten, die is lastiger te vangen, des te meer Elisa-qualitytime
Geen punt Rogerquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Ik doe sowieso geen ouderwetse paints, hooguit wat photoshop.
Ik teken veel liever op papier, met een potlood.
Zeg, ik doe dat ook wel eens hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Potlood en papier... da's wel heul gay
Ja he?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Potlood en papier... da's wel heul gay
Ik doe ook wel eens gay en dat is dan ook heel lekker en ontspannendquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
Maar wel erg lekker en ontspannend.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik doe ook wel eens gay en dat is dan ook heel lekker en ontspannend
Dan kan ik er wel meer bedenkenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Maar wel erg lekker en ontspannend.
Ik ook en daar komen ook "potloden" bij kijken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan kan ik er wel meer bedenken
Ik ben een poging aan het wagenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gaat er ook héél raar uitzien
Als ik toch de tekendinges aan mijn pc kon vastknopen in minder dan drie uur, dan ging ik 'm nú nog painten
Dat hoeft dan nog niet eens zo gay te zijnquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook en daar komen ook "potloden" bij kijken.
Ja!quote:
YES!!quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:57 schreef MissBliss het volgende:
Ja!
Maar niet nu, want Kitty is zwart en dan zien we haar niet
Maar it's a date
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |