quote:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
sometimes it's better to indulge in illusions, than to face reality.
[..]
Ik vind persoonlijk Honda's nogal laag zitten.
Zelf rij ik nu in zo een.
En ik doe niet an winterbanden, vind ik te duur.![]()
Heb wel stikstof bandjes.
Eerder van huis gaan dan?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik kan bijna nooit parkeren bij het theater of het museum, behalve al ik eerst een andere auto de gracht in duw
We kunnen er ook een arrangement van makenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:45 schreef MissBliss het volgende:
Zeker![]()
Nóg leuker dan katvangsessies, en dat leek me al zo spannend!
Des te leukerquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
OMG OMG OMG
Ik heb alleen touchpad dus die paint wordt he-le-maal niets.
Of zal ik het toch proberen? Maar ik heb niet eens een muis
Je hebt mijn vijverpaint-met-goudvissen ooit gezien he, dat iedereen vroeg wat die piemels in dat water deden?
Busted, ik heb niet goed teruggelezenquote:
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG OMG OMG
Ik heb alleen touchpad dus die paint wordt he-le-maal niets.
Of zal ik het toch proberen? Maar ik heb niet eens een muis
Je hebt mijn vijverpaint-met-goudvissen ooit gezien he, dat iedereen vroeg wat die piemels in dat water deden?
Gaat er ook héél raar uitzienquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
En een drijfstang onder je hoofd en knieën hoeft dan ook niet, dan knoop je er gewoon een boei aan vast
Potlood en papier... da's wel heul gayquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
![]()
Ik doe sowieso geen ouderwetse paints, hooguit wat photoshop.
Ik teken veel liever op papier, met een potlood.
Jaaaaaquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:48 schreef ElisaB het volgende:
[..]
We kunnen er ook een arrangement van makenDan gooi je eerst een poes naar buiten en dan gaan we even parkeren en dan gaan we dan de poes weer zoeken
[..]
Des te leuker
Ik zeg: doenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:50 schreef MissBliss het volgende:
Jaaaaa
Dan gooi ik Kitty naar buiten, die is lastiger te vangen, des te meer Elisa-qualitytime
Geen punt Rogerquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:49 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]![]()
Ik doe sowieso geen ouderwetse paints, hooguit wat photoshop.
Ik teken veel liever op papier, met een potlood.
Zeg, ik doe dat ook wel eens hoorquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Potlood en papier... da's wel heul gay
Ja he?quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Potlood en papier... da's wel heul gay
Ik doe ook wel eens gay en dat is dan ook heel lekker en ontspannendquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
Maar wel erg lekker en ontspannend.
quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik doe ook wel eens gay en dat is dan ook heel lekker en ontspannend
Dan kan ik er wel meer bedenkenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja he?![]()
Maar wel erg lekker en ontspannend.
Ik ook en daar komen ook "potloden" bij kijken.quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:53 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dan kan ik er wel meer bedenken
Ik ben een poging aan het wagenquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gaat er ook héél raar uitzien
Als ik toch de tekendinges aan mijn pc kon vastknopen in minder dan drie uur, dan ging ik 'm nú nog painten
Dat hoeft dan nog niet eens zo gay te zijnquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ook en daar komen ook "potloden" bij kijken.
Ja!quote:
YES!!quote:Op zondag 23 oktober 2011 00:57 schreef MissBliss het volgende:
Ja!
Maar niet nu, want Kitty is zwart en dan zien we haar niet
Maar it's a date
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |