Niet helemaal, ik heb hem telepsychisch bij je ingestraald.quote:
O gelukkig, dan heb ik een excuusquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet helemaal, ik heb hem telepsychisch bij je ingestraald.
Noemen ze dat zo tegenwoordigquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
Niet helemaal, ik heb hem telepsychisch bij je ingestraald.
Ja, we zijn tegenwoordig helemaal voor duidelijkheid.quote:
Ja, die extra moeilijkheidsgraad laat ik even aan me voorbij gaanquote:Op zondag 23 oktober 2011 00:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
YES!!
Ik heb een date
Maar niet nuHoewel... in het donker inparkeren is wel extra spannend
Jaquote:
O gelukkig, ik vond de maat al wat aan de kleine kantquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:04 schreef Greys het volgende:
Tombo heur borsten zijn in het echt wel stukken beter dan wat ik nu uit mijn touchpad kreeg hoor![]()
Ik doe het je niet naquote:
Ik ging kijken in jullie Düsseldorf-verslag omdat ik nog wist dat daar foto's instondenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:04 schreef Greys het volgende:
Tombo heur borsten zijn in het echt wel stukken beter dan wat ik nu uit mijn touchpad kreeg hoor![]()
Zeker, directquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:12 schreef Greys het volgende:
Dat oranje gebeuren is een boei.
Maar dat hadden jullie vast direct gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ow, echtquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:12 schreef Greys het volgende:
Dat oranje gebeuren is een boei.
Maar dat hadden jullie vast direct gezien
Nee, ik heb hetzelfdequote:Op zondag 23 oktober 2011 01:15 schreef Greys het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)elle__18__is___.html
Sinds vanmorgen vermist, vertrokken met haar eigen autootje.
Is het erg gek als ik denk dat ze pas sinds vandaag vermist is en ze dus misschien 'gewoon' stiekem naar een vriendje is gegaan ofzo of ergens is blijven slapen en haar telefoon is leeg?
Lijkt me niet zo'n vreemde gedachte. 18 jaar en Telegraaf.quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:15 schreef Greys het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)elle__18__is___.html
Sinds vanmorgen vermist, vertrokken met haar eigen autootje.
Is het erg gek als ik denk dat ze pas sinds vandaag vermist is en ze dus misschien 'gewoon' stiekem naar een vriendje is gegaan ofzo of ergens is blijven slapen en haar telefoon is leeg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:20 schreef ElisaB het volgende:
Nee, het wil nietDat is geen octopus dunkt meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, het wil nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tombo met een unox-muts.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ja, nou ja; daarom dus de vraagquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:21 schreef Greys het volgende:
OMG Elies![]()
Ik vind hem geweldig gelukt, maar zo verdrinkt ze wel
Wat een chique-de-friemel boei!Feestelijk!
Neequote:
Op jouw plaatje wel?quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:21 schreef Greys het volgende:
OMG Elies![]()
Ik vind hem geweldig gelukt, maar zo verdrinkt ze wel
Hou oppppppppppquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boewhahahahahaha
Een gewaxte Unox-muts![]()
![]()
quote:Op zondag 23 oktober 2011 01:23 schreef Greys het volgende:
Slaapt ze al? Moet ik haar even wakker appen?
De paint!!! DE PAINT!!!quote:
Zou het even doen; dit zou ze niet willen missenquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:23 schreef Greys het volgende:
Slaapt ze al? Moet ik haar even wakker appen?
Helemaal! Keukenrol met vochtvangers; een hele rol! Niet de Betty, maar de Edettyquote:
Nee, het wil nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Betty? Beppiequote:Op zondag 23 oktober 2011 01:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Helemaal! Keukenrol met vochtvangers; een hele rol! Niet de Betty, maar de Edetty
Edet is al vochtig van zichzelfquote:Op zondag 23 oktober 2011 01:25 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Helemaal! Keukenrol met vochtvangers; een hele rol! Niet de Betty, maar de Edetty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |