SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierRon Paul 2012
Je hebt een vriendin, chat met haar.quote:
kijk eens boven aan je scherm?quote:
Ik duikelde dit op in een ander topic, nou we kunnen de toko wel sluiten nu he.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:18 schreef seiramu het volgende:
- Zelfverzekerdheid uitstralen is belangrijk: denk aan je houding, manier van praten, mensen durven aankijken en niet bang zijn je mening te geven. En ook kleding, hoewel je wel jezelf moet blijven hé.
- Wees aardig. Geef een meisje zo af en toe een complimentje maar overdrijf het niet.
- Niet té aardig doen, dat is vervelend en creepy. Hiermee bedoel ik niet dat je onaardig moet zijn. Wees gewoon geen slijmbal.
- Jongens met arrogante houding of jongens die uit de hoogte doen = instant turnoff. Denk hierbij aan "mooiboys" en van die gladde jongens yugh.
- Wat ook helpt is het in vertrouwen nemen van een meisje. Meisjes vinden het fijn wanneer ze in vertrouwen worden genomen. Maar daar tegenover staat dat ze ook jou moet kunnen vertrouwen
- Wees eerlijk/oprecht
- Je moet iets hebben dat je interessant maakt vind ik. En dat hoeft niet alleen een hobby of kleding te zijn. Als je interessante verhalen hebt of een goed gevoel voor humor kan je al snel opvallen bij een meisje.
- Wees geen persoon met geen hobbies of doelen. Dat is dus totaal niet interessant en je komt over als een lambal.
- Als je hobbies hebt moet je er ook niet de hele tijd over praten, hoe leuk jij je hobby ook vindt. Jij zou het ook niet leuk vinden als een meisje de hele tijd over pennen praat omdat ze van pennen houdt, toch?
Dankjequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:22 schreef Supersoep het volgende:
We houden van je benzin. Ik wil je voeten masseren. Het komt wel goed.
Het is niet zeker, maar er was een kans van 75% ongeveer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wow vet. Tevens is vriendin werken ofzo want niet op msn.
ff checken of er niet iemand mist hier... misschien heeft ze daarmee een goed gesprek op de bank?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wow vet. Tevens is vriendin werken ofzo want niet op msn.
Leuk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ff checken of er niet iemand mist hier... misschien heeft ze daarmee een goed gesprek op de bank?![]()
Ik ga je niet knuffelen want je bent manquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Dankje![]()
Maar serieus, ik vind het inderdaad fijn om gesteund te worden. Ik heb steun en knuffels nodig. Als ik wat meer steun in mijn leven zou hebben zou ik sommige dingen makkelijker doen.
Gelukkig is het voor mij toelaatbaar om zo naar bed te gaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:30 schreef heloef het volgende:
Al mijn vrienden zitten natuurlijk bij hun vriendjes en vriendinnen.
Nou op MSN valt ook niks te beleven hier.
Ik moet hem toch ergens gelijk geven.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Dankje![]()
Maar serieus, ik vind het inderdaad fijn om gesteund te worden. Ik heb steun en knuffels nodig. Als ik wat meer steun in mijn leven zou hebben zou ik sommige dingen makkelijker doen.
wij zijn niet jouw persoonlijke cheerleader teamquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Dankje![]()
* Newbie114 geeft benzin een knuffelquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Dankje![]()
ik vond van welquote:
Kom op nou jongen, je moet tegen een grapje kunnen.quote:
Ik weet wel dat dat niet werkt, maar zeggen "Het leven is inderdaad kut, iedereen is tegen je" werkt ook niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
Natuurlijk dat is ook zo, ik heb het zelf ook nu.
En dan krijg je ook reacties van je moet dit en je moet dat. (oh dat is niet hier trouwens maar in het echte leven)
Maar dat werkt niet.
Beter gewoon positief blijven tegen zo'n iemand anders wordt het een neerwaartse spiraal voor diegene
Ik voel je pijn, echt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:32 schreef gogosweden het volgende:
hallon foreveralone gozer met tig meiden in de friendzone meldt
fuck it
Ik heb er maar 1 en die zit ook in mijn friendzone.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:32 schreef gogosweden het volgende:
hallon foreveralone gozer met tig meiden in de friendzone meldt
fuck it
positieve ook niet want hij doet al jaren geen reetquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ga je niet knuffelen want je bent man
Maar ik denk dat het gewoon wat positiever moet tegen over jou.
Snap wel dat die negatieve posts voor jou niet werken, maar ik ken het hele verhaal ook niet.
Maar als je een dagje niet positief bent dan is iedereen gelijk vergeten hoe positief je de afgelopen weken was. Dat vergeet iedereen dan gelijk en dat vind ik helemaal erg, dat geeft het idee dat werken helemaal niet beloond wordt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:32 schreef rhubarbje het volgende:
En positieve aandacht word beloont met positieve aandacht
zo werkt het in het leven
niemand gaat voor je juichen als je alleen kunt zeiken
als je aantoont dat je er veel moeite voor doet en positief in blijft zullen mensen ook positief reageren
Hjmn. Alcohol vind grapjes niet echt leuk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom op nou jongen, je moet tegen een grapje kunnen.
post dan ff nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar als je een dagje niet positief bent dan is iedereen gelijk vergeten hoe positief je de afgelopen weken was. Dat vergeet iedereen dan gelijk en dat vind ik helemaal erg, dat geeft het idee dat werken helemaal niet beloond wordt.
Ja ik ben nieuw hier. Ik ben 17 en ik heb echt een groot probleem met versieren. Normaal met iemand praten lukt me wel maar `verder´ gaan nooit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ballon.
Tevens, nieuweling? Vertel.
Nee maar dat komt omdat het heel lastig is om positieve dingen te zien als je echt in een dip zit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
positieve ook niet want hij doet al jaren geen reet
komt toch op hetzelfde neer`?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1 en die zit ook in mijn friendzone.
Goed he.
Ik voelde jullie pijn. Nu heb ik een vriendin. En ben ik daar momenteel 3000 km van verwijderd.quote:
Nou ze hebben het hier al 5 jaar (!!!!) geprobeerd op beide manieren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ga je niet knuffelen want je bent man
Maar ik denk dat het gewoon wat positiever moet tegen over jou.
Snap wel dat die negatieve posts voor jou niet werken, maar ik ken het hele verhaal ook niet.
Nee.quote:
Komt wel goed, je hebt nog tijd zatquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja ik ben nieuw hier. Ik ben 17 en ik heb echt een groot probleem met versieren. Normaal met iemand praten lukt me wel maar `verder´ gaan nooit.
Dus juist als ik het even nodig heb om weer even uit de put getrokken te worden en weer op de rails te worden gezet wordt ik niet gesteund? Steun is veel minder belangrijk als ik me al goed voel.quote:
Toch maar blijven doen denkquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ze hebben het hier al 5 jaar (!!!!) geprobeerd op beide manieren.
Dus het is een beetje vreemd om te zeggen dat we er allemaal maar aardig tegen moeten doen want dat werkte ook niet.
Tering heb ik een kloon ofzo?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja ik ben nieuw hier. Ik ben 17 en ik heb echt een groot probleem met versieren. Normaal met iemand praten lukt me wel maar `verder´ gaan nooit.
Welkomquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij mag het dan op de positieve manier blijven proberen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
Toch maar blijven doen denk
Positief all the way
Steun is niet iets onvoorwaardelijks dat je van vreemde mensen kunt eisenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Dus juist als ik het even nodig heb om weer even uit de put getrokken te worden en weer op de rails te worden gezet wordt ik niet gesteund? Steun is veel minder belangrijk als ik me al goed voel.
Bijna elk weekend ben ik in de stad om bier te drinkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Komt wel goed, je hebt nog tijd zattevens ga je wel eens/wel vaak uit? En wat doe je dan?
Ik zie je niet staan in de chatlijst, ik had wel zin in een geil gesprek hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Steun is niet iets onvoorwaardelijks dat je van vreemde mensen kunt eisen
Ik ken je niet, ben je niets verplicht etc
Iemand die mij sympathiek lijkt wil ik best steunen, iemand die alleen zeikt niet
zorg anders voor een vangnetje op msn van vreemde die wel zo gek zijn dit te blijven doen
Tja je moet doen wat je zelf denktquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij mag het dan op de positieve manier blijven proberen.
Maar verwacht niet dat ik hetzelfde ga doen.
en hem legitimeren in zijn slachtofferrol en geven wat ie wil?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
Toch maar blijven doen denk
Positief all the way
1 vraag. Zijn er veel knappe meisjes in Zweden?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:37 schreef gogosweden het volgende:
ik ben dus 16. heb 2 meiden in de friendzone. En de rest zien me niet staan. Kom altijd maar in de friendzone alshetware.
/korte introductie
Pik de verlegen meisjes eruit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Bijna elk weekend ben ik in de stad om bier te drinken. Daar praat ik dan met veel meiden en hun vinden me wel een baas (denk ik) want ze lachen om mijn grapjes enzo maar als ik wil zoenen of een keer wil afspreken weet ik gewoon niet wat ik moet doen...
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:39 schreef heloef het volgende:
Trouwens wie pleit er voor dat de titel word verandert "als hosselen niet zo makkelijk gaat"![]()
Want vroeger was ik zo'n beetje de enige jongeling, maar nu is het fucking inteelt.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
1 vraag. Zijn er veel knappe meisjes in Zweden?
wat?!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:39 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik zie je niet staan in de chatlijst, ik had wel zin in een geil gesprek hoor.
Ghehe jij droomt over mij.quote:
Zit wat in, maar je legt ook een hogere drempel neer voor communiceren met jou als je veelal post wanneer jij je shit voelt. Mensen zijn gelukkig vaak dermate sociaal dat ze anderen die in de put zitten best willen steunen, 1x, 2x, 3x, misschien ook wel 4x, maar na teveel keer is iemand er wel eens klaar mee om gezeik aan te horen (ik tik hier gezeik maar je kan hier ook anderen negatieve verhalen voor invullen). Als je post wanneer iets goed gaat en je vertelt dat dan blijft dat ook wel hangen en is er ook meer 'zin' om met je te babbelen. Misschien dat mensen dan ook al willen babbelen zonder dat je daar zelf naar zocht.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Dus juist als ik het even nodig heb om weer even uit de put getrokken te worden en weer op de rails te worden gezet wordt ik niet gesteund? Steun is veel minder belangrijk als ik me al goed voel.
De Deense zijn lekkerder.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:39 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
1 vraag. Zijn er veel knappe meisjes in Zweden?
Omdat je mensen die zich een slachtofferrol aanmeten niet moet legitimeren daarinquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
Tja je moet doen wat je zelf denkt
Ik ken het verhaal niet goed (anders mag benzin me nog wel effe PM-en daarover)
Maar waarom altijd negatief omdat hij nog steeds niet uit die dip is?
Dan ben je in ieder geval op de goede weg. En je moet gewoon een keer vragen, heb je zin om een keer iets leuks te doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:39 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Bijna elk weekend ben ik in de stad om bier te drinken. Daar praat ik dan met veel meiden en hun vinden me wel een baas (denk ik) want ze lachen om mijn grapjes enzo maar als ik wil zoenen of een keer wil afspreken weet ik gewoon niet wat ik moet doen...
Ik ga het proberenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:42 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dan ben je in ieder geval op de goede weg. En je moet gewoon een keer vragen, heb je zin om een keer iets leuks te doen.
En met zoenen, weet ik het niet zo (ga zelf vrijwel nooit uit), maar ik zou zeggen, ga ff alleen staan en bouw steeds op qua lichamelijk contact, dus eerst een beetje aanraken, dan arm omheen slaan, maar als je kan zoenen merk je vanzelf wel.
Hoop dat dit helpt
Niet negatief. Direct.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:39 schreef kree het volgende:
[..]
Tja je moet doen wat je zelf denkt
Ik ken het verhaal niet goed (anders mag benzin me nog wel effe PM-en daarover)
Maar waarom altijd negatief omdat hij nog steeds niet uit die dip is?
Des te meer kansen dan toch? Probeer er met eentje minimaal te praten als je weer 14 uur in de trein zitquote:
Dat doen ze omdat ze zich niet begrepen voelen in hun eigen problemen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Omdat je mensen die zich een slachtofferrol aanmeten niet moet legitimeren daarin
Dat is als een alcoholist een borrel geven om bij uit te huilen
Je begint langzaam van me te houden, geef maar toe.quote:
Nee dat is juist niet hoe je met iemand omgaat die in de slachtofferrol zitquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:44 schreef kree het volgende:
[..]
Dat doen ze omdat ze zich niet begrepen voelen in hun eigen problemen.
De enige manier is om altijd positief te blijven.
Maarja ik zeg het ik ken niet het hele verhaal, hoop dat ie even een PM stuurt met waar ie nou echt mee zit
Iedereen zit op facebook tegenwoordigquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:30 schreef heloef het volgende:
Al mijn vrienden zitten natuurlijk bij hun vriendjes en vriendinnen.
Nou op MSN valt ook niks te beleven hier.
Nee dat is het niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Iedereen zit op facebook tegenwoordig
Serieus? Bij mij heeft het overgrote deel van mijn vrienden dat niet. Maar misschien heb ik wel gewoon faal-vriendenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat is het niet.
Ze hebben allemaal een relatie.
Zeg kurl, je kan me ook ff je msn pm'en, verlost mij weer van saaiheid en van om 2100 al gaan slapenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:50 schreef minibeer het volgende:
[..]
Iedereen zit op facebook tegenwoordig
Nou de mensen waarmee ik meestal mee MSN in ieder geval wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:51 schreef minibeer het volgende:
[..]
Serieus? Bij mij heeft het overgrote deel van mijn vrienden dat niet. Maar misschien heb ik wel gewoon faal-vrienden
als je 17 bent en je hebt een vriendin is dat toch geen excuus om op de bank te gaan zitten?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat is het niet.
Ze hebben allemaal een relatie.
+1quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:51 schreef minibeer het volgende:
[..]
Serieus? Bij mij heeft het overgrote deel van mijn vrienden dat niet. Maar misschien heb ik wel gewoon faal-vrienden
Zou ik graag doen, maar ik moet nog een programmeerpracticum afmaken en ik denk niet dat jij daarmee kan helpenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:51 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Zeg kurl, je kan me ook ff je msn pm'en, verlost mij weer van saaiheid en van om 2100 al gaan slapen
Nee niet op de bank.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je 17 bent en je hebt een vriendin is dat toch geen excuus om op de bank te gaan zitten?
of wel tegenwoordig?
Nouja effe vooropgesteld ik weet niks van die psychologie.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee dat is juist niet hoe je met iemand omgaat die in de slachtofferrol zit
[ afbeelding ]
dit is een tool (weet ff niet hoe het anders te noemen) uit de psychologie
Zoals je ziet word het slachtoffer in stand gehouden door de redder (mensen die zeggen ach germ menneke! kom maar!) en de aanklager (mensen die negatief doen zonder tips te geven)
Het slachtoffer kan alleen bestaan met een van deze mensen als publiek
Wil je iemand uit die rol krijgen (ze moeten het zelf doen natuurlijk, dat daar gelaten) dan moet je ophouden een redder of aanklager te zijn
Daarom ga ik nu niets meer zeggen tegen Benzin want het heeft geen zin, je geeft hem alleen voer om zijn slachtoffer gedrag mee te voeden
Ik weet evenveel van programmeren als een steen van hotels.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:53 schreef minibeer het volgende:
[..]
Zou ik graag doen, maar ik moet nog een programmeerpracticum afmaken en ik denk niet dat jij daarmee kan helpen.
Ja, en dat hij aanklagers (negatieve mensen zonder tips) en redders (positieve mensen die hem altijd toe juichen hoe negatief hij ook is) nodig heeft om hier in te kunnen blijven zittenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:53 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja effe vooropgesteld ik weet niks van die psychologie.
Maar wat je nu wil zeggen is dat alleen het slachtoffer de verandering kan maken?
Sex heb je voor, na en/of tijdens het stappen als je zo jong bentquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee niet op de bank.
In bed.
Of in ieder geval samen want ze zien elkaar in het weekend.
Precies.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:53 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja effe vooropgesteld ik weet niks van die psychologie.
Maar wat je nu wil zeggen is dat alleen het slachtoffer de verandering kan maken?
Ok maar je zoekt professionele hulp om zo'n probleem op te lossen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja, en dat hij aanklagers (negatieve mensen zonder tips) en redders (positieve mensen die hem altijd toe juichen hoe negatief hij ook is) nodig heeft om hier in te kunnen blijven zitten
Het is als een plantje (slachtoffer), een plantje heeft water (aanklager) en zon (redder) nodig om te groeien
zonder die dingen kan het plantje niet bestaan
Een slachtoffer word dus pas gedwongen om actie te ondernemen als zijn slachtoffer gedrag hem niet (meer genoeg) oplevert
Zolang hij hier kan komen en mensen hier de rol van aanklager en redder gaan spelen zal hij dus hier blijven komen zijn slachtoffercomplex te voeden
Je moet hem dus negeren, en dat is ook wat ik vanaf nu weer ga doen
Ik citeer hun beide.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Sex heb je voor, na en/of tijdens het stappen als je zo jong bent
Zonde van je beste jaren!
Nouja dan kunnen we hier beter steun geven lijkt me??quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies.
Met steun van anderen of zonder.
Maar het moet wel uit zichzelf komen.
En belangrijker nog, medelijden is not done.
Precies.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:58 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja dan kunnen we hier beter steun geven lijkt me??
Mokey, ik zie het patroon wel vrij duidelijk maar ik weet niet of negeren in dit geval helpt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:56 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja, en dat hij aanklagers (negatieve mensen zonder tips) en redders (positieve mensen die hem altijd toe juichen hoe negatief hij ook is) nodig heeft om hier in te kunnen blijven zitten
Het is als een plantje (slachtoffer), een plantje heeft water (aanklager) en zon (redder) nodig om te groeien
zonder die dingen kan het plantje niet bestaan
Een slachtoffer word dus pas gedwongen om actie te ondernemen als zijn slachtoffer gedrag hem niet (meer genoeg) oplevert
Zolang hij hier kan komen en mensen hier de rol van aanklager en redder gaan spelen zal hij dus hier blijven komen zijn slachtoffercomplex te voeden
Je moet hem dus negeren, en dat is ook wat ik vanaf nu weer ga doen
Dat is een professional die jou kan helpen op een andere manier te functionerenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ok maar je zoekt professionele hulp om zo'n probleem op te lossen.
Waar past die dan in het plaatje?
Nee dus, als hij zich als slachtoffer gedraagt en jij gaat positief lopen juichen ben je een redderquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:58 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja dan kunnen we hier beter steun geven lijkt me??
Omg, social suicide op 17...quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik citeer hun beide.
"Ik stap niet"
"Ik heb mijn tijd qua stappen wel gehad"
Haha ja het is gecompliceerde zooi allemaal, ik weet het eigenlijk ook niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat is een professional die jou kan helpen op een andere manier te functioneren
Die zal deze driehoek meteen herkennen en het slachtoffer leren om op een andere manier met mensen om te gaan en gezonde verbintenissen aan te gaan
Dus het slachtoffer uit de driehoek halen en zorgen dat die persoon die driehoek niet eens meer nodig heeft als het om contact met andere gaat
Nou social suicide valt wat betreft haar wel mee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Omg, social suicide op 17...
Ze hadden nog zo veel jaren voor zich
Negeren als hij positief en normaal doet hoeft ook nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:59 schreef minibeer het volgende:
[..]
Mokey, ik zie het patroon wel vrij duidelijk maar ik weet niet of negeren in dit geval helpt.
In ieder geval, ik heb er een enorme hekel aan om genegeerd te worden (echt, ik heb nog liever dat mensen boos op me worden), dus ik zal niet zo snel iemand opzettelijk negeren.
Aanvallen hoeft ook nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:01 schreef kree het volgende:
[..]
Haha ja het is gecompliceerde zooi allemaal, ik weet het eigenlijk ook niet.
Maar ik ga niemand aanvallen omdat ie met problemen zit, of negeren
Ik ga zo slapen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:02 schreef kedge het volgende:
Gaan er nog mensen stappen of uit vanavond ?
Ik ga zelf naar Hengelo vanavond de drie musketeers - één voor allen, allen voor één. Misschien dat ik nog fokkers tegenkom.
Hij gaat wil toch snacks halenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:02 schreef Newbie114 het volgende:
Mijn broertje wil nu snacks halen maar ik ben te lui
Dus dan maar negatief reageren?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Aanvallen hoeft ook niet
Maar zo lang jij positief blijft reageren op zijn negatieve manier van aandacht vragen ben jij net zo goed onderdeel van de driehoek natuurlijk
Ik kom eigenlijk alleen in utrecht, dus mij zul je niet tegenkomenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:02 schreef kedge het volgende:
Ik ga zelf naar Hengelo vanavond de drie musketeers - één voor allen, allen voor één. Misschien dat ik nog fokkers tegenkom.
Nee je bekijkt het zwart-wit.quote:
Nope ziekquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:02 schreef kedge het volgende:
Nee, niet reagerenquote:
Ja ik weet het ook niet, maar ik denk niet dat we hem moeten afbranden hier.quote:
Nee want mag niet op hotelkamerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hij gaat wil toch snacks halenDan hoef jij alleen te eten
of ben je daar ook te lui voor
Zeg ik dat?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:05 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet, maar ik denk niet dat we hem moeten afbranden hier.
En dat gebeurt wel een beetje nu.
Huh waar ben je danquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:05 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Nee want mag niet op hotelkamer
Ik vind echt niet dat hij word afgebrand.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:05 schreef kree het volgende:
[..]
Ja ik weet het ook niet, maar ik denk niet dat we hem moeten afbranden hier.
En dat gebeurt wel een beetje nu.
Zegt hij dan dat jij dat zegt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Hoe vaak heb ik nu al gepost wat wel een positieve manier is van hier mee om gaan?
Djeez
Ik geef toe.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Je begint langzaam van me te houden, geef maar toe.
Nee maar ik word wel telkens gequote terwijl er boven staat dat je niet negatief en niet positief moet reagerenquote:
Dat vond ik niet echt allemaal opbouwende kritiek. Niet dat het fout is om negatieve kritiek (of ja zeg hoe noem je dat, die andere kritiekquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind echt niet dat hij word afgebrand.
Wij uiten opbouwende kritiek en ziet dat meteen als aanval.
Daar kunnen wij ook niks aan doen.
Nouja weet ik niet, heb er niet genoeg van mee gelezen maar de laatste reacties die ik heb gezien waren nou niet echt positief tegenover hem.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Zeg ik dat?
Hoe vaak heb ik nu al gepost wat wel een positieve manier is van hier mee om gaan?
Djeez
Moet je niet wat leuks doen dan?quote:
Je zou toch nog een keer mee uitgaan in Enschede of vergis ik me nuquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:04 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik kom eigenlijk alleen in utrecht, dus mij zul je niet tegenkomen
Dat had hij wel mogen zien iddquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nee maar ik word wel telkens gequote terwijl er boven staat dat je niet negatief en niet positief moet reageren
Ik snap dus niet hoe hij het nog niet kan snappen
Nee dat kloptquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:08 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja weet ik niet, heb er niet genoeg van mee gelezen maar de laatste reacties die ik heb gezien waren nou niet echt positief tegenover hem.
Eh ik weet niet of ik dat gezegd heb, ik zeg wel meerquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:09 schreef kedge het volgende:
[..]
Je zou toch nog een keer mee uitgaan in Enschede of vergis ik me nu
Dan ga ik ook mee. Is daar eigenlijk wat te doen? Want mits psychologie, best kans dat ik daar ga studeren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:09 schreef kedge het volgende:
[..]
Je zou toch nog een keer mee uitgaan in Enschede of vergis ik me nu
Ik heb dacht ik wel gehoord dat er weinig vrouwen zijn daaro. Wat natuurlijk niet betekent dat je er niet leuk kan uitgaanquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dan ga ik ook mee. Is daar eigenlijk wat te doen? Want mits psychologie, best kans dat ik daar ga studeren.
Ik ben vanaf 0430 op, en was al kapotmoe. Net heeeerlijk gegeten dus ik kruip zo maar onder de dekensquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:08 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Moet je niet wat leuks doen dan?
waar ben je?
Ik vond het merendeel wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:08 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat vond ik niet echt allemaal opbouwende kritiek. Niet dat het fout is om negatieve kritiek (of ja zeg hoe noem je dat, die andere kritiek) te geven, zo af en toe, maar dat gebeurde er nu wel.
Je bent zo oud als je je voelt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Nope ziek
Niet dat ik nog veel uit ga![]()
Ik ben dus wel oud en een couchpotato en zo
Maar dat mag op mijn leeftijd, zolang je nog af en toe naar de kroeg gaat om te laten zien dat je nog redelijk hip bent
Ik hou ook van jou.quote:
Op het moment zo'n 99quote:
Valt tegen IMHO.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:12 schreef rhubarbje het volgende:
Enschede is een grote studentenstad toch?
Ze zijn 14 ofzoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:12 schreef Flepke het volgende:
Even kijken hoe goed jullie in signalen opvangen zijn.
Hoeveel van deze meisjes kan hij binnen een half uur (vrijwillig) zijn bed in trekken:
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:10 schreef minibeer het volgende:
[..]
Eh ik weet niet of ik dat gezegd heb, ik zeg wel meer
Lijkt me wel leuk iig, maar dan moet ik wel weer tijd hebben.
Is Enschede leuk om uit te gaan?
Ik voel een tweede meet aankomenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:10 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Dan ga ik ook mee. Is daar eigenlijk wat te doen? Want mits psychologie, best kans dat ik daar ga studeren.
Jou kennende, allemaal natuurlijk, mits hij het doet terwijl hij zelfvertrouwen uitstraalt en zichzelf isquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:12 schreef Flepke het volgende:
Hoeveel van deze meisjes kan hij binnen een half uur (vrijwillig) zijn bed in trekken:
Twee liefdes voor jou.quote:
Als je de juiste kroegen en disco's in gaat, dan valt het niet tegen hoorquote:
Kut je hebt me door.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:14 schreef minibeer het volgende:
[..]
Jou kennende, allemaal natuurlijk, mits hij het doet terwijl hij zelfvertrouwen uitstraalt en zichzelf is
Ik bedoelde meer dat iig voorlopig ik geen meisjes meer probeer te hosselen/hosselquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:15 schreef kedge het volgende:
[..]
Als je de juiste kroegen en disco's in gaat, dan valt het niet tegen hoorVooral op jullie leeftijd niet !
Ik voel een bespreking aankomen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wanneer gaan we deze liefdes bedrijven? *winkwink
6 besprekingen en er is nog steeds niet geneukt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die hebben in het verleden bewezen effectief te zijn, ja.
Jij haakt steeds af, meneertje.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:19 schreef heloef het volgende:
[..]
6 besprekingen en er is nog steeds niet geneukt.
Die glijd zowat van haar stoel af inderdaad maar er zijn er veel meerquote:
Ja sorry maar het kan echt nooit omdat mijn moeder er altijd is.quote:
Iets met hormonen. gaat weer eens nergens over. Wat wil je hier nou mee aan tonen en bewijzen?quote:
Je moeder gaat me lief vinden, man.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja sorry maar het kan echt nooit omdat mijn moeder er altijd is.
Iets met informatie die we niet willen wetenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:21 schreef Newbie114 het volgende:
Ik zit intussen ook voor de 5de keer vandaag te schijtenik ben echt rot van binnen.
Onee want volwassen vrouwen hebben geen hormonen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Iets met hormonen. gaat weer eens nergens over. Wat wil je hier nou mee aan tonen en bewijzen?
We moeten het overdag doen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je moeder gaat me lief vinden, man.
Je zou de eerste niet zijn die sex heeft in de bios/trein/park/op het strand/in het bosquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja sorry maar het kan echt nooit omdat mijn moeder er altijd is.
Na mijn tentamens.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
We moeten het overdag doen.
En niet in de vakantie want mijn moeder werkt op een school en heeft dan ook vakantie.
Die in het groen sowieso.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:20 schreef Flepke het volgende:
[..]
Die glijd zowat van haar stoel af inderdaad maar er zijn er veel meer
Deal.quote:
Wij hopen Axel.quote:
Zie TTquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geneukt, was dat de vraag?
Slaap lekkerquote:
Niet komende week, maar die week daarna. Dacht ik, of de week daarna. Ik houd je op de hoogte, natuurlijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:27 schreef heloef het volgende:
Voordat ik het vergeet, wanneer zijn je tentamens?
Is goed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niet komende week, maar die week daarna. Dacht ik, of de week daarna. Ik houd je op de hoogte, natuurlijk.
Dat zijn pubers die geilen op alles wat een kut en tieten heeft. Of in dit geval. Alles wat een lul heeft.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:22 schreef Flepke het volgende:
[..]
Onee want volwassen vrouwen hebben geen hormonen?
Onee volwassen vrouwen geven niet precies dezelfde signalen?
Dat hij er nog steeds niet is zie ik als een positief teken.quote:
Dat zijn de betere weekendjes.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat hij er nog steeds niet is zie ik als een positief teken.
Volgens mij zijn ze hun bed gewoon niet uit gekomen.
Wie zijn 'ze'quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoop het voor hemquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Makkelijk hoor. Het gaat om de signalen & het herkennen ervan. Ofdat het nou een 14 jarige puber is of een 90 jarige oma doet er niet toe. Maargoed jij beweert ook dat volwassen vrouwen geen hormonen hebben dus wat mij betreft zijn we uitgepraat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Dat zijn pubers die geilen op alles wat een kut en tieten heeft. Of in dit geval. Alles wat een lul heeft.
Sinji doe jij eens tellen:quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:46 schreef Sinji het volgende:
Ja, Axel is een baas. Future hosselaaar
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:12 schreef Flepke het volgende:
hebben wij geen hormonen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:47 schreef Flepke het volgende:
[..]
Makkelijk hoor. Het gaat om de signalen & het herkennen ervan. Ofdat het nou een 14 jarige puber is of een 90 jarige oma doet er niet toe. Maargoed jij beweert ook dat volwassen vrouwen geen hormonen hebben dus wat mij betreft zijn we uitgepraat.
Is dat wat FireFly3 heeft besmettelijk of niet? Want je begint even dom te lullen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:47 schreef Flepke het volgende:
Maargoed jij beweert ook dat volwassen vrouwen geen hormonen hebben dus wat mij betreft zijn we uitgepraat.
Axel en zijn date.quote:
Je reageerde op een post waarin ik een leeftijd poste van die gast met dit:quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Is dat wat FireFly3 heeft besmettelijk of niet? Want je begint even dom te lullen.
Ik heb dat namelijk nooit ergens gezegt.
Daarmee impliceer je dus dat alleen pubers hormonen hebben.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Iets met hormonen. gaat weer eens nergens over. Wat wil je hier nou mee aan tonen en bewijzen?
Waarom gebeurt mij dat nou nooitquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Axel en zijn date.
Die afgelopen week smste ze hem dat ze zin had in ik een piemel.
Zegt wel genoeg.
Ik heb zin in een piemel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Waarom gebeurt mij dat nou nooit
Omdat jij geen dates regelt?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Vieze slet!quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel eens geneukt, was dat de vraag?
Ik sms ook altijd dat ik zin heb in een piemel naar gasten waar ik nog helemaal geen seks mee heb gehad.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
quote:
Laat ik het dan anders zeggen: waarom is mij dat nooit gebeurdquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat jij geen dates regelt?![]()
Of doe je dat wel en hebben ze geen zin in een piemel?
Nee jij vraagt gewoon of ze zin hebben om te neuken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik sms ook altijd dat ik zin heb in een piemel naar gasten waar ik nog helemaal geen seks mee heb gehad.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik sms ook altijd dat ik zin heb in een piemel naar gasten waar ik nog helemaal geen seks mee heb gehad.
Dat doe ik dan weer wel.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee jij vraagt gewoon of ze zin hebben om te neuken.
En daarvoor dank.quote:
Jij zo tof doen bij je vrienden. "Ja zo'n meisje blijft me maar lastig vallen met oversekste smsjes, worden jullie daar ook niet zo moe van?"quote:
Als iemand mij gaat smsen dat ze zin heeft in piemel valt ze vanzelf ook in die categorie. Althans, de eerste welquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja zeg zo ben ik helemaal niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij zo tof doen bij je vrienden. "Ja zo'n meisje blijft me maar lastig vallen met oversekste smsjes, worden jullie daar ook niet zo moe van?"
Valse bescheidenheid.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zeg zo ben ik helemaal niet.
Ik ben een bescheiden man.
Oh god ik moet in jip en janneke taal praten, anders begrijp je het weer niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:51 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je reageerde op een post waarin ik een leeftijd poste van die gast met dit:
[..]
Daarmee impliceer je dus dat alleen pubers hormonen hebben.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh god ik moet in jip en janneke taal praten, anders begrijp je het weer niet.
Oke goed op letten u dan he.
Bij pubers is het bekend dat de hormonen alle kanten op stuiteren. Deze zullen daar dus weel heftiger op reageren dan BV volwassenen. Dat is algemeen bekend. En mag toch aan nemen dat jij hier ook van op de hoogte bent.
Volwassen mensen weten daar veel beter mee om te gaan. Dus ja pubers reageren heel anders dan volwassen mensen.
Tevens zie ik nog nergens staan waar ik uit sluit dat volwassenen geen hormomen hebben. Wat jij doet staat ook wel bekend als selectief lezen en daar een conclussie uit trekken.
Het is echt besmettelijk dus. Op het moment dat je vast loopt kom je met plaatjes.quote:
Cool story broquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:03 schreef Myraela het volgende:
Ik ben misselijk en ik wil stappen maar ben blut. Wat een kutleven heb ik.
Okok dit dat, alles. grgr
Ik val toch al een paar jaar in de categorie volwassenen. En reken maar van yes dat mijn hormonen onverminderd doorstuiterenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 20:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oh god ik moet in jip en janneke taal praten, anders begrijp je het weer niet.
Oke goed op letten u dan he.
Bij pubers is het bekend dat de hormonen alle kanten op stuiteren. Deze zullen daar dus weel heftiger op reageren dan BV volwassenen. Dat is algemeen bekend. En mag toch aan nemen dat jij hier ook van op de hoogte bent.
Volwassen mensen weten daar veel beter mee om te gaan. Dus ja pubers reageren heel anders dan volwassen mensen.
Tevens zie ik nog nergens staan waar ik uit sluit dat volwassenen geen hormomen hebben. Wat jij doet staat ook wel bekend als selectief lezen en daar een conclussie uit trekken.
Dus je bent lelijk?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:03 schreef Myraela het volgende:
Ik ben misselijk en ik wil stappen maar ben blut. Wat een kutleven heb ik.
Okok dit dat, alles. grgr
Ik heb ze aardig goed onder controle andersquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik val toch al een paar jaar in de categorie volwassenen. En reken maar van yes dat mijn hormonen onverminderd doorstuiteren
Daar word ik alleen maar misselijker van.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:04 schreef Sinji het volgende:
[..]
Cool story bro
Sugardaddy hosselen een optie?
Vrouwquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik heb ze aardig goed onder controle andersEn ik ben ook volwassen.
He.quote:
Ik wilde net zeggen, anders liepen er genoeg mannen zonder ruggengraat rond die maar al te graag je avond wilden betalen.quote:
Toch zou ik je doen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Als je tieten had zou je beter ook aan de wijn gaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:09 schreef Flepke het volgende:
Als ik tieten had had ik ook gratis bier, fml.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Toch zou ik je doen.Als het maar een hartslag heeft ofniet goos?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Artistieke photoshoot aangeboden yoquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, duidelijk zijn ze niet meer mooi.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:10 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als het maar een hartslag heeft ofniet goos?
Zie die baas hosselen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Artistieke photoshoot aangeboden yo
Bier wijn en tieten, sounds like a plan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je tieten had zou je beter ook aan de wijn gaan.
heyquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoi iedereen. Ben weer thuis in Nederland!!
Van bier worden ze anders aardig geil, is mijn ervaringquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je tieten had zou je beter ook aan de wijn gaan.
Spreek voor jezelf, zou ik zeggenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:10 schreef Flepke het volgende:
[..]
Als het maar een hartslag heeft ofniet goos?
Nog iets geneukt in spanje?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
Hoi iedereen. Ben weer thuis in Nederland!!
Sorry wist niet dat je into necrofilie was, mijn excuses.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, zou ik zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erg leuk!quote:
Goed bezig, minus de patat als je dik bentquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Erg leuk!
Maar ben echt net de deur in, heb net een patatje met met bier gehaald want ben ook gestopt met roken hehe
Je maakt jezelf echt onsterfelijk belachelijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:13 schreef Flepke het volgende:
[..]
Sorry wist niet dat je into necrofilie was, mijn excuses.
Niet zo happen manquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Je maakt jezelf echt onsterfelijk belachelijk
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:13 schreef Sinji het volgende:
Spaanse meiden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Op Fok! val je pas op als je normaal bent." -mazaru
Ben wel wat aangekomen, maar het gaat gewoon de goeie kant op met me. Dat komt wel goedquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:14 schreef Sinji het volgende:
[..]
Goed bezig, minus de patat als je dik bent
Ik houd de camera altijd liever zelf vast.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:10 schreef Sinji het volgende:
[..]
Artistieke photoshoot aangeboden yo
Hallo, jij beweert hier vrouwen te neuken zonder hartslag.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Boks, me too. Wat voor camera heb je trouwens?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd de camera altijd liever zelf vast.
Hou jij hem vast terwijl ik een foto van je maak.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik houd de camera altijd liever zelf vast.
Spaanse meiden...
Wat een hottiesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Finally, someone let me out of my cage
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:16 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hallo, jij beweert hier vrouwen te neuken zonder hartslag.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:16 schreef Flepke het volgende:
[..]
Hallo, jij beweert hier vrouwen te neuken zonder hartslag.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Spaanse meiden...
Zij lijkt op kayla ewellSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nikon D3000.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:16 schreef Sinji het volgende:
[..]
Boks, me too. Wat voor camera heb je trouwens?
Tssk canon faggot.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Arghh Nikon, waar is knoflook en wijwaterrr X
canon?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
Ik ben de enige die niks heeft met fotografie merk ik?
Jij wordt DJ jonguhh, pussy gauuraaanteeedquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:20 schreef heloef het volgende:
Ik ben de enige die niks heeft met fotografie merk ik?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:18 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat werkt alleen voor club DJ's.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Jij wordt DJ jonguhh, pussy gauuraaanteeed
Draai je toch alleen in clubs & stadions?quote:
Hoorde dat ze dan met hordes tegelijk spontaan voor je uit de kleren gaan.quote:
En dat ook ja. Hij deed haar al toen ze nog niet eens 18 wasquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Had die lelijke Giel niet een ontzettend jong lekker ding te pakken? Weet het niet meer
Daar ligt mijn interesse niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:22 schreef Flepke het volgende:
[..]
Draai je toch alleen in clubs & stadions?
Nee niet echt, Benzin had wel even weer een slecht moment. We mogen niet gemeen doen en we hebben geleerd dat hij graag geknuffeld wilt worden, ook door jongens.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Heb ik nog wat gemist vandaag trouwens?
Matig:quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:22 schreef Sinji het volgende:
[..]
Had die lelijke Giel niet een ontzettend jong lekker ding te pakken? Weet het niet meer
Nee ik ben radio DJ geen club DJ.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:25 schreef Flepke het volgende:
[..]
Je bent niet geïnteresseerd in vrouwen?
Grietje van de kunstacademie.quote:
Dan krijg je Giel als zwager. Nou, happy happy joy joyquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:26 schreef Flepke het volgende:
Links schijnt zus te zijn van haar, doe mij die maar.
[ afbeelding ]
Rechter, dochter van Jay Lenno?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:26 schreef Flepke het volgende:
Links schijnt zus te zijn van haar, doe mij die maar.
[ afbeelding ]
Het is wel een relaxte gast hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan krijg je Giel als zwager. Nou, happy happy joy joy
Ik dacht al die kop komt me bekend voor.quote:
Dan moet je maar voor 3fm gaan werken en daar gaan pussyhunten op pinkpop ofzo.quote:
Een vrouw die neer op je kijkt, ik sla over.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lengte verschil is toch helemaal niet van belang??
Ren and Stimpy?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Dan krijg je Giel als zwager. Nou, happy happy joy joy
Ik luister iedere dag naar z'n show, maar hij heeft bepaalde denkwijzen en ideeën die mij in de persoonlijke sfeer mateloos zouden irriteren. Zijn voor keur voor de SP, bijvoorbeeld. Ieder zijn meug hoor, maar ik zou er denk ik ruzie mee krijgen. Maar hij maakt een leuke show, dat dan weer welquote:
Ach ik zeg gewoon dat als ze me neuken op gesprek mogen bij de zenderbaas.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:28 schreef Flepke het volgende:
[..]
Dan moet je maar voor 3fm gaan werken en daar gaan pussyhunten op pinkpop ofzo.
Dat is dom van je. Als het een lekker ding is, ren je er gewoon achteraan hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:29 schreef Flepke het volgende:
[..]
Een vrouw die neer op je kijkt, ik sla over.
Jij weet mijn lengte niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is dom van je. Als het een lekker ding is, ren je er gewoon achteraan hoor
Dat moet je sowieso nooit doen, ongeacht welke vrouwquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat is dom van je. Als het een lekker ding is, ren je er gewoon achteraan hoor
Twee van mijn vrienden hebben hem gisteren ontmoet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:29 schreef rhubarbje het volgende:
nou ik vind die ekdom wel wat hebben hoor
als ik single zou zijn en hij liep hier door de straat...
Ik bedoelde het natuurlijk niet letterlijkquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Dat moet je sowieso nooit doen, ongeacht welke vrouw
Kijk jij snapt het.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:29 schreef Sinji het volgende:
Ach, komt wel goed met heloef. Juiste instelling allesz
Mwah. Vind 'm toch vooral een radio-hoofd hebben. Zeg maar.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:29 schreef rhubarbje het volgende:
Inderdaad, altijd al gedacht dat als die gast ergens loopt vrouwen hem de kleren van het lijf schuren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:29 schreef rhubarbje het volgende:
Inderdaadquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:31 schreef Flepke het volgende:
[..]
Inderdaad, altijd al gedacht dat als die gast ergens loopt vrouwen hem de kleren van het lijf schuren.
Hij heeft een bepaalde ruwe oermens swagger wat vrouwen ruiken.
Ik ben zo jaloers op die stem.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Inderdaad
en een heel heel goede stem
Kan me helemaal voorstellen hoe hij met die stem verteld hoe heerlijk ik ben en zo
Nee, heb je nou nog iets geneukt in spanje of hoe zit het?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 21:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Flepke, ben je een dwerg dan of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |