SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hierRon Paul 2012
Je hebt een vriendin, chat met haar.quote:
kijk eens boven aan je scherm?quote:
Ik duikelde dit op in een ander topic, nou we kunnen de toko wel sluiten nu he.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:18 schreef seiramu het volgende:
- Zelfverzekerdheid uitstralen is belangrijk: denk aan je houding, manier van praten, mensen durven aankijken en niet bang zijn je mening te geven. En ook kleding, hoewel je wel jezelf moet blijven hé.
- Wees aardig. Geef een meisje zo af en toe een complimentje maar overdrijf het niet.
- Niet té aardig doen, dat is vervelend en creepy. Hiermee bedoel ik niet dat je onaardig moet zijn. Wees gewoon geen slijmbal.
- Jongens met arrogante houding of jongens die uit de hoogte doen = instant turnoff. Denk hierbij aan "mooiboys" en van die gladde jongens yugh.
- Wat ook helpt is het in vertrouwen nemen van een meisje. Meisjes vinden het fijn wanneer ze in vertrouwen worden genomen. Maar daar tegenover staat dat ze ook jou moet kunnen vertrouwen
- Wees eerlijk/oprecht
- Je moet iets hebben dat je interessant maakt vind ik. En dat hoeft niet alleen een hobby of kleding te zijn. Als je interessante verhalen hebt of een goed gevoel voor humor kan je al snel opvallen bij een meisje.
- Wees geen persoon met geen hobbies of doelen. Dat is dus totaal niet interessant en je komt over als een lambal.
- Als je hobbies hebt moet je er ook niet de hele tijd over praten, hoe leuk jij je hobby ook vindt. Jij zou het ook niet leuk vinden als een meisje de hele tijd over pennen praat omdat ze van pennen houdt, toch?
Dankjequote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:22 schreef Supersoep het volgende:
We houden van je benzin. Ik wil je voeten masseren. Het komt wel goed.
Het is niet zeker, maar er was een kans van 75% ongeveer.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wow vet. Tevens is vriendin werken ofzo want niet op msn.
ff checken of er niet iemand mist hier... misschien heeft ze daarmee een goed gesprek op de bank?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:28 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Wow vet. Tevens is vriendin werken ofzo want niet op msn.
Leuk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ff checken of er niet iemand mist hier... misschien heeft ze daarmee een goed gesprek op de bank?![]()
Ik ga je niet knuffelen want je bent manquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Dankje![]()
Maar serieus, ik vind het inderdaad fijn om gesteund te worden. Ik heb steun en knuffels nodig. Als ik wat meer steun in mijn leven zou hebben zou ik sommige dingen makkelijker doen.
Gelukkig is het voor mij toelaatbaar om zo naar bed te gaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:30 schreef heloef het volgende:
Al mijn vrienden zitten natuurlijk bij hun vriendjes en vriendinnen.
Nou op MSN valt ook niks te beleven hier.
Ik moet hem toch ergens gelijk geven.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Dankje![]()
Maar serieus, ik vind het inderdaad fijn om gesteund te worden. Ik heb steun en knuffels nodig. Als ik wat meer steun in mijn leven zou hebben zou ik sommige dingen makkelijker doen.
wij zijn niet jouw persoonlijke cheerleader teamquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Dankje![]()
* Newbie114 geeft benzin een knuffelquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:29 schreef benzin het volgende:
[..]
Dankje![]()
ik vond van welquote:
Kom op nou jongen, je moet tegen een grapje kunnen.quote:
Ik weet wel dat dat niet werkt, maar zeggen "Het leven is inderdaad kut, iedereen is tegen je" werkt ook niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:24 schreef kree het volgende:
[..]
Natuurlijk dat is ook zo, ik heb het zelf ook nu.
En dan krijg je ook reacties van je moet dit en je moet dat. (oh dat is niet hier trouwens maar in het echte leven)
Maar dat werkt niet.
Beter gewoon positief blijven tegen zo'n iemand anders wordt het een neerwaartse spiraal voor diegene
Ik voel je pijn, echt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:32 schreef gogosweden het volgende:
hallon foreveralone gozer met tig meiden in de friendzone meldt
fuck it
Ik heb er maar 1 en die zit ook in mijn friendzone.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:32 schreef gogosweden het volgende:
hallon foreveralone gozer met tig meiden in de friendzone meldt
fuck it
positieve ook niet want hij doet al jaren geen reetquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ga je niet knuffelen want je bent man
Maar ik denk dat het gewoon wat positiever moet tegen over jou.
Snap wel dat die negatieve posts voor jou niet werken, maar ik ken het hele verhaal ook niet.
Maar als je een dagje niet positief bent dan is iedereen gelijk vergeten hoe positief je de afgelopen weken was. Dat vergeet iedereen dan gelijk en dat vind ik helemaal erg, dat geeft het idee dat werken helemaal niet beloond wordt.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:32 schreef rhubarbje het volgende:
En positieve aandacht word beloont met positieve aandacht
zo werkt het in het leven
niemand gaat voor je juichen als je alleen kunt zeiken
als je aantoont dat je er veel moeite voor doet en positief in blijft zullen mensen ook positief reageren
Hjmn. Alcohol vind grapjes niet echt leuk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Kom op nou jongen, je moet tegen een grapje kunnen.
post dan ff nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Maar als je een dagje niet positief bent dan is iedereen gelijk vergeten hoe positief je de afgelopen weken was. Dat vergeet iedereen dan gelijk en dat vind ik helemaal erg, dat geeft het idee dat werken helemaal niet beloond wordt.
Ja ik ben nieuw hier. Ik ben 17 en ik heb echt een groot probleem met versieren. Normaal met iemand praten lukt me wel maar `verder´ gaan nooit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:33 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ballon.
Tevens, nieuweling? Vertel.
Nee maar dat komt omdat het heel lastig is om positieve dingen te zien als je echt in een dip zit.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
positieve ook niet want hij doet al jaren geen reet
komt toch op hetzelfde neer`?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1 en die zit ook in mijn friendzone.
Goed he.
Ik voelde jullie pijn. Nu heb ik een vriendin. En ben ik daar momenteel 3000 km van verwijderd.quote:
Nou ze hebben het hier al 5 jaar (!!!!) geprobeerd op beide manieren.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:31 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ga je niet knuffelen want je bent man
Maar ik denk dat het gewoon wat positiever moet tegen over jou.
Snap wel dat die negatieve posts voor jou niet werken, maar ik ken het hele verhaal ook niet.
Nee.quote:
Komt wel goed, je hebt nog tijd zatquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja ik ben nieuw hier. Ik ben 17 en ik heb echt een groot probleem met versieren. Normaal met iemand praten lukt me wel maar `verder´ gaan nooit.
Dus juist als ik het even nodig heb om weer even uit de put getrokken te worden en weer op de rails te worden gezet wordt ik niet gesteund? Steun is veel minder belangrijk als ik me al goed voel.quote:
Toch maar blijven doen denkquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ze hebben het hier al 5 jaar (!!!!) geprobeerd op beide manieren.
Dus het is een beetje vreemd om te zeggen dat we er allemaal maar aardig tegen moeten doen want dat werkte ook niet.
Tering heb ik een kloon ofzo?quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja ik ben nieuw hier. Ik ben 17 en ik heb echt een groot probleem met versieren. Normaal met iemand praten lukt me wel maar `verder´ gaan nooit.
Welkomquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:34 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Jij mag het dan op de positieve manier blijven proberen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:36 schreef kree het volgende:
[..]
Toch maar blijven doen denk
Positief all the way
Steun is niet iets onvoorwaardelijks dat je van vreemde mensen kunt eisenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:36 schreef benzin het volgende:
[..]
Dus juist als ik het even nodig heb om weer even uit de put getrokken te worden en weer op de rails te worden gezet wordt ik niet gesteund? Steun is veel minder belangrijk als ik me al goed voel.
Bijna elk weekend ben ik in de stad om bier te drinkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:36 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Komt wel goed, je hebt nog tijd zattevens ga je wel eens/wel vaak uit? En wat doe je dan?
Ik zie je niet staan in de chatlijst, ik had wel zin in een geil gesprek hoor.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 19:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Steun is niet iets onvoorwaardelijks dat je van vreemde mensen kunt eisen
Ik ken je niet, ben je niets verplicht etc
Iemand die mij sympathiek lijkt wil ik best steunen, iemand die alleen zeikt niet
zorg anders voor een vangnetje op msn van vreemde die wel zo gek zijn dit te blijven doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |