abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_103398600
Een pistool.
pi_103399057
GHB en je bent gesetteld
pi_103402851
- 1 mooie dure bak bijvoordbeeld een ferrari.
- geld!
- een huis.
- een 2 persoons bed.
- en wat mooie sieraden voor ze. :p
pi_103407783
Dat nog niemand 9 inch heeft gezegd....
pi_103409927
9 inch
pi_103416646
- Zelfverzekerdheid uitstralen is belangrijk: denk aan je houding, manier van praten, mensen durven aankijken en niet bang zijn je mening te geven. En ook kleding, hoewel je wel jezelf moet blijven hé.
- Wees aardig. Geef een meisje zo af en toe een complimentje maar overdrijf het niet.
- Niet té aardig doen, dat is vervelend en creepy. Hiermee bedoel ik niet dat je onaardig moet zijn. Wees gewoon geen slijmbal.
- Jongens met arrogante houding of jongens die uit de hoogte doen = instant turnoff. Denk hierbij aan "mooiboys" en van die gladde jongens yugh.
- Wat ook helpt is het in vertrouwen nemen van een meisje. Meisjes vinden het fijn wanneer ze in vertrouwen worden genomen. Maar daar tegenover staat dat ze ook jou moet kunnen vertrouwen :)
- Wees eerlijk/oprecht
- Je moet iets hebben dat je interessant maakt vind ik. En dat hoeft niet alleen een hobby of kleding te zijn. Als je interessante verhalen hebt of een goed gevoel voor humor kan je al snel opvallen bij een meisje.
- Wees geen persoon met geen hobbies of doelen. Dat is dus totaal niet interessant en je komt over als een lambal.
- Als je hobbies hebt moet je er ook niet de hele tijd over praten, hoe leuk jij je hobby ook vindt. Jij zou het ook niet leuk vinden als een meisje de hele tijd over pennen praat omdat ze van pennen houdt, toch?
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:06:13 #57
240618 Micson
The lonely stoner
pi_103418535
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 15:18 schreef seiramu het volgende:
- Zelfverzekerdheid uitstralen is belangrijk: denk aan je houding, manier van praten, mensen durven aankijken en niet bang zijn je mening te geven. En ook kleding, hoewel je wel jezelf moet blijven hé.
- Wees aardig. Geef een meisje zo af en toe een complimentje maar overdrijf het niet.
- Niet té aardig doen, dat is vervelend en creepy. Hiermee bedoel ik niet dat je onaardig moet zijn. Wees gewoon geen slijmbal.
- Jongens met arrogante houding of jongens die uit de hoogte doen = instant turnoff. Denk hierbij aan "mooiboys" en van die gladde jongens yugh.
- Wat ook helpt is het in vertrouwen nemen van een meisje. Meisjes vinden het fijn wanneer ze in vertrouwen worden genomen. Maar daar tegenover staat dat ze ook jou moet kunnen vertrouwen :)
- Wees eerlijk/oprecht
- Je moet iets hebben dat je interessant maakt vind ik. En dat hoeft niet alleen een hobby of kleding te zijn. Als je interessante verhalen hebt of een goed gevoel voor humor kan je al snel opvallen bij een meisje.
- Wees geen persoon met geen hobbies of doelen. Dat is dus totaal niet interessant en je komt over als een lambal.
- Als je hobbies hebt moet je er ook niet de hele tijd over praten, hoe leuk jij je hobby ook vindt. Jij zou het ook niet leuk vinden als een meisje de hele tijd over pennen praat omdat ze van pennen houdt, toch?
Pure onzin dit, clichematige blabla.

Er is maar een woord belangrijk als het om vrouwen versieren gaat: Swagger.
pi_103418542
Onthoud géén meisje is niet binnen te dringen en de jouwe te maken is.
“An interesting thing is a good thing.”
pi_103419543
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 oktober 2011 16:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Onthoud géén meisje is niet binnen te dringen en de jouwe te maken is.
Precies, ik vind het altijd maar onzin als mensen zeggen dat iemand onbereikbaar is. Dat is echt niet zo, tenzij je natuurlijk achter Rihanna of een andere celeb aan zit, dan wordt het moeilijk. :P

Maar iemand die je kent is altijd te bereiken. ;)
  zaterdag 22 oktober 2011 @ 16:39:07 #60
349307 yes_no_maybe
Not tottaly sure
pi_103419586
Geld :7
Everything seems to be different.
pi_103424099
Xanax.
pi_103542184
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:16 schreef iiZeaLoTx het volgende:
Nou, ik ben een jongen van 15 jaar en ik heb enkele relaties gehad, alleen nu zit ik met de vraag. Met welke eigenschappen kom je ver om een meisje te veroveren? Ik heb nu en zo dan wel met een meisje zitten flirten, alleen komt dat bijna nooit echt ver. Ik ben volgens mij redelijk sociaal (hoop ik) ik ben erg aardig, heel betrouwbaar/loyaal, en denk ik ook gezellig.
Maar, ik voer de gesprekken meestal alleen op de internet omdat ik bijna doof ben. (Om het uitte leggen, omdat ik slechthorend ben kan ik niet makkelijk gesprekken met mensen voeren IRL)

Nou ja, ik zie wel. Hopelijk zijn de tips zinvol hier!
Alvast bedankt.
Geen starcraft meer spelen :P
pi_103666015
dikke mussels
  zondag 30 oktober 2011 @ 10:20:49 #64
332698 galtfactory
RIP 08-12-2011
pi_103734494
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:22 schreef Dimac het volgende:
Zelfverzekerd erop af stappen enzo.
Het eerste deel van je opmerking was al voldoende hoor want daar draait alles om.
pi_103737336
Op school een nerd later kan je vrouwen kiezen die je wilt.
People in cars make accidents. Acidents in cars make people
pi_103737354
Want tegenwoordig zijn de meisjes toch alleen maar blackberry hoeren
People in cars make accidents. Acidents in cars make people
  maandag 31 oktober 2011 @ 17:10:42 #67
347428 PhoenixDude
Fly als een vogel
pi_103792155
Deze keer ben ik in 'n serieuze bui, dus een normaal antwoord, maar niets nieuws:

-Zelfverzekerd zijn (of dit in ieder geval doen)
-Goed verzorgd zijn (altijd je haar doen, scheren (of juist niet), douchen, deo, luchtje)
-Sociaal zijn (niet alleen met haar praten, maar gewoon met de hele groep waar ze bij is)
-Niet alleen maar complimenten geven... ook soms een beetje lullig doen (geeft aan dat je niet zo'n smooth talk, mooiboy, player persoon bent)

Maar het hangt ook heel veel van 't soort meid dat je wilt krijgen af...
Wie niet weg is, is gezien! Ik kom!
  dinsdag 1 november 2011 @ 20:26:33 #68
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_103846557
Allereerst het 'geniale' advies wat 90% van de vrouwen je zullen geven: Wees jezelf en wees zelfverzekerd, of gevoel voor humor ofzo. Dit is volslagen onzin :') Wees jezelf werkt voor de mensen die al goed zijn met vrouwen, en daar blijft het verder bij. Je kan ook moeilijk tegen iemand zeggen 'wees zelfverzekerd' want dat kan simpelweg niet van het een op het andere moment.

Waar vrouwen op vallen:

- Uiterlijk: wees goed verzorgd, dus regelmatig douchen, haal je unibrow weg, haal je nekhaar weg etc.

- Je goed kunnen aanpassen in verschillende omgevingen: Ze wil je immers voor kunnen stellen aan vrienden en familie.

- Sterk: Als in beslissingen kunnen nemen, weten hoe je dingen aan moet pakken, sterk in je schoenen staan, laat ze zich veilig voelen. Gym kan geen kwaad maar geen must.

- Interessant zijn, heb boeiende dingen te melden, val op, heb status(een man met 2 vrouwen aan zijn arm is veel aantrekkelijker als een man die in een hoekje z'n biertje staat te nuttigen)

- Gemeenschappelijkheden: Er wordt serieus een stofje aangemaakt in de hersenen wanneer je erachter komt dat je iets met elkaar gemeen hebt, waardoor ze zich aangetrokken zal voelen.

- Doelen: Heb ambities/ een doel in je leven. Heb dromen en potentieel. Geen enkele vrouw wil een man die alleen maar voor de TV op de bank ligt.

- Authentiek: Ben uniek, op deze hele aardkloot loopt niemand zoals jij rond. Heb bijvoorbeeld meerdere kanten.

- Zelfverzekerd: Wordt zelfverzekerd door succes. Neem ruimte op in de wereld. Voel je waardig.

Cheers.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  dinsdag 1 november 2011 @ 21:45:18 #69
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_103851153
Charme
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
pi_103854845
Heel belangrijk gewoon jezelf zijn! wees aardig en oprecht en toon belangstelling dan kom je al een heel eind.
  woensdag 2 november 2011 @ 12:32:24 #71
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_103870587
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2011 22:36 schreef Anoniempje00 het volgende:
Heel belangrijk gewoon jezelf zijn! wees aardig en oprecht en toon belangstelling dan kom je al een heel eind.
Kuttrol :')
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
pi_103895128
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 15:58 schreef J-Style. het volgende:
Bij mij: eerlijk zijn, lief zijn, schattig zijn :)
Vaak raak je dan in de friendzone, maar gelukkig zijn er niet alleen meisjes die op 'bad-boys' vallen. ;-)

Mijn advies:
Combineer de adviezen van Phoenixdude en Pope-of-Dope en gewoon gaan proberen, wees niet bang een blauwtje te lopen, maar probeer het dan een volgende keer anders aan te pakken. Zo kom je er vanzelf achter wat meisjes precies willen. :-)
pi_103903300
Zelfvertrouwen wat je overigens niet hebt want anders zou je zo'n enorme kuttopic niet maken

/thread
Why? Because fuck you, that's why.
pi_103905798
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 22:16 schreef iiZeaLoTx het volgende:
Nou, ik ben een jongen van 15 jaar en ik heb enkele relaties gehad......

hier gaat het al mis :')
pi_103926639
Hoorapparaat van duur merk kopen. ( die meisjes kennen )
Wijfen geilen daarop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')