Val jij daar dan wel op?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:01 schreef xSummergirlx het volgende:
denken dat meisjes vallen op 'betrouwbare' jongensnice guys komen tegenwoordig niet ver man, ga roken, ga drinken, doe stoer, dan komt 't wel
En nu heb je het over alle meisjes?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:01 schreef xSummergirlx het volgende:
denken dat meisjes vallen op 'betrouwbare' jongensnice guys komen tegenwoordig niet ver man, ga roken, ga drinken, doe stoer, dan komt 't wel
Pubermeisjes over het algemeen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:16 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
En nu heb je het over alle meisjes?
Hier in het Noorden niet i.e.g.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:20 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Pubermeisjes over het algemeen.
Achja, elk meisje is dan ook verschillend.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:26 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Hier in het Noorden niet i.e.g.
Waar is hier en waarom? Wat maakt Adidas en roken zo aantrekkelijk?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:31 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Achja, elk meisje is dan ook verschillend.Maar hier zijn vooral de jongens die adidas dragen en roken en shit gewoon populair.
Wijze woordenquote:
Inderdaad, persoonlijk hou ik meer van jongens die betrouwbaar zijn en zichzelf durven zijn, die niet per se mee moeten gaan met de massa om zich goed te voelen. En ik haat jongens die roken, of ze adidas dragen boeit me echt niet hoor...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:37 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Waar is hier en waarom? Wat maakt Adidas en roken zo aantrekkelijk?
En ik geef je groot gelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:05 schreef taylorstump3 het volgende:
[..]
Inderdaad, persoonlijk hou ik meer van jongens die betrouwbaar zijn en zichzelf durven zijn, die niet per se mee moeten gaan met de massa om zich goed te voelen. En ik haat jongens die roken, of ze adidas dragen boeit me echt niet hoor...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |