Val jij daar dan wel op?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:01 schreef xSummergirlx het volgende:
denken dat meisjes vallen op 'betrouwbare' jongensnice guys komen tegenwoordig niet ver man, ga roken, ga drinken, doe stoer, dan komt 't wel
En nu heb je het over alle meisjes?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 09:01 schreef xSummergirlx het volgende:
denken dat meisjes vallen op 'betrouwbare' jongensnice guys komen tegenwoordig niet ver man, ga roken, ga drinken, doe stoer, dan komt 't wel
Pubermeisjes over het algemeen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:16 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
En nu heb je het over alle meisjes?
Hier in het Noorden niet i.e.g.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:20 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Pubermeisjes over het algemeen.
Achja, elk meisje is dan ook verschillend.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:26 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Hier in het Noorden niet i.e.g.
Waar is hier en waarom? Wat maakt Adidas en roken zo aantrekkelijk?quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:31 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Achja, elk meisje is dan ook verschillend.Maar hier zijn vooral de jongens die adidas dragen en roken en shit gewoon populair.
Wijze woordenquote:
Inderdaad, persoonlijk hou ik meer van jongens die betrouwbaar zijn en zichzelf durven zijn, die niet per se mee moeten gaan met de massa om zich goed te voelen. En ik haat jongens die roken, of ze adidas dragen boeit me echt niet hoor...quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 18:37 schreef kwaliteit. het volgende:
[..]
Waar is hier en waarom? Wat maakt Adidas en roken zo aantrekkelijk?
En ik geef je groot gelijk.quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:05 schreef taylorstump3 het volgende:
[..]
Inderdaad, persoonlijk hou ik meer van jongens die betrouwbaar zijn en zichzelf durven zijn, die niet per se mee moeten gaan met de massa om zich goed te voelen. En ik haat jongens die roken, of ze adidas dragen boeit me echt niet hoor...
Waarom precies schattig?quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:58 schreef J-Style. het volgende:
Bij mij: eerlijk zijn, lief zijn, schattig zijn
Waar vind ik meisjes die zoals jou denken!quote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:05 schreef taylorstump3 het volgende:
[..]
Inderdaad, persoonlijk hou ik meer van jongens die betrouwbaar zijn en zichzelf durven zijn, die niet per se mee moeten gaan met de massa om zich goed te voelen. En ik haat jongens die roken, of ze adidas dragen boeit me echt niet hoor...
Jij bent vast lelijk, met alle respect verder hoorquote:Op dinsdag 18 oktober 2011 20:05 schreef taylorstump3 het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen, spontaniteit, humor, wees open naar haar toe. Zulk soort dingen.quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:16 schreef iiZeaLoTx het volgende:
Nou, ik ben een jongen van 15 jaar en ik heb enkele relaties gehad, alleen nu zit ik met de vraag. Met welke eigenschappen kom je ver om een meisje te veroveren? Ik heb nu en zo dan wel met een meisje zitten flirten, alleen komt dat bijna nooit echt ver. Ik ben volgens mij redelijk sociaal (hoop ik) ik ben erg aardig, heel betrouwbaar/loyaal, en denk ik ook gezellig.
Maar, ik voer de gesprekken meestal alleen op de internet omdat ik bijna doof ben. (Om het uitte leggen, omdat ik slechthorend ben kan ik niet makkelijk gesprekken met mensen voeren IRL)
Nou ja, ik zie wel. Hopelijk zijn de tips zinvol hier!
Alvast bedankt.
Vergeet de enterhaak nietquote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:40 schreef Lamabal het volgende:
Wat je nodig hebt is een Ooglapje en een piraten hoed.
Dan verover je haar. HARRRRRR
Godverdomme, droogkloot.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 14:40 schreef Lamabal het volgende:
Wat je nodig hebt is een Ooglapje en een piraten hoed.
Dan verover je haar. HARRRRRR
Pure onzin dit, clichematige blabla.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 15:18 schreef seiramu het volgende:
- Zelfverzekerdheid uitstralen is belangrijk: denk aan je houding, manier van praten, mensen durven aankijken en niet bang zijn je mening te geven. En ook kleding, hoewel je wel jezelf moet blijven hé.
- Wees aardig. Geef een meisje zo af en toe een complimentje maar overdrijf het niet.
- Niet té aardig doen, dat is vervelend en creepy. Hiermee bedoel ik niet dat je onaardig moet zijn. Wees gewoon geen slijmbal.
- Jongens met arrogante houding of jongens die uit de hoogte doen = instant turnoff. Denk hierbij aan "mooiboys" en van die gladde jongens yugh.
- Wat ook helpt is het in vertrouwen nemen van een meisje. Meisjes vinden het fijn wanneer ze in vertrouwen worden genomen. Maar daar tegenover staat dat ze ook jou moet kunnen vertrouwen
- Wees eerlijk/oprecht
- Je moet iets hebben dat je interessant maakt vind ik. En dat hoeft niet alleen een hobby of kleding te zijn. Als je interessante verhalen hebt of een goed gevoel voor humor kan je al snel opvallen bij een meisje.
- Wees geen persoon met geen hobbies of doelen. Dat is dus totaal niet interessant en je komt over als een lambal.
- Als je hobbies hebt moet je er ook niet de hele tijd over praten, hoe leuk jij je hobby ook vindt. Jij zou het ook niet leuk vinden als een meisje de hele tijd over pennen praat omdat ze van pennen houdt, toch?
Precies, ik vind het altijd maar onzin als mensen zeggen dat iemand onbereikbaar is. Dat is echt niet zo, tenzij je natuurlijk achter Rihanna of een andere celeb aan zit, dan wordt het moeilijk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2011 16:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Onthoud géén meisje is niet binnen te dringen en de jouwe te maken is.
Geen starcraft meer spelenquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:16 schreef iiZeaLoTx het volgende:
Nou, ik ben een jongen van 15 jaar en ik heb enkele relaties gehad, alleen nu zit ik met de vraag. Met welke eigenschappen kom je ver om een meisje te veroveren? Ik heb nu en zo dan wel met een meisje zitten flirten, alleen komt dat bijna nooit echt ver. Ik ben volgens mij redelijk sociaal (hoop ik) ik ben erg aardig, heel betrouwbaar/loyaal, en denk ik ook gezellig.
Maar, ik voer de gesprekken meestal alleen op de internet omdat ik bijna doof ben. (Om het uitte leggen, omdat ik slechthorend ben kan ik niet makkelijk gesprekken met mensen voeren IRL)
Alvast bedankt.
Kuttrolquote:Op dinsdag 1 november 2011 22:36 schreef Anoniempje00 het volgende:
Heel belangrijk gewoon jezelf zijn! wees aardig en oprecht en toon belangstelling dan kom je al een heel eind.
Vaak raak je dan in de friendzone, maar gelukkig zijn er niet alleen meisjes die op 'bad-boys' vallen. ;-)quote:Op woensdag 19 oktober 2011 15:58 schreef J-Style. het volgende:
Bij mij: eerlijk zijn, lief zijn, schattig zijn
hier gaat het al misquote:Op maandag 17 oktober 2011 22:16 schreef iiZeaLoTx het volgende:
Nou, ik ben een jongen van 15 jaar en ik heb enkele relaties gehad......
En jij denkt dat je hiervoor valt?quote:Op donderdag 3 november 2011 20:21 schreef Hypocriet het volgende:
tssss.... lief zijn natuurlijk!![]()
Hoewel dat natuurlijk enorm hypocriet cliché klinkt...
Deze kerel snapt em.quote:Op donderdag 3 november 2011 20:36 schreef PhoenixDude het volgende:
[..]
En jij denkt dat je hiervoor valt?
Als een jongen alleen maar lief doet, complimenten geeft etc...
Dan denk je (onbewust) dat jij veel beter dan hem bent.
Je zult jullie niet als stel gaan zien, maar hem als 'n goede vriend die jou altijd wel even kan oppeppen.
Zonder het topic gelezen te hebben:quote:Op maandag 17 oktober 2011 22:16 schreef iiZeaLoTx het volgende:
Alvast bedankt.
Haha geniaal XD jij hebt het begrepen..quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:01 schreef Crocodi1e het volgende:
Ligt eraan wat voor meisje het is.
Kakker/Hockeymeisje: Haar in een scheiding en vol met gel, hockeystick hoor bij de standaarduitrusting. Succes!
BB/Adidas/Breezersletje: Glimjas, Nike airmax, haar millimeteren of JB stijl. Ping is een must! Succes!
Skatergirl: Verstand van skateboarden, er uit zien als een skater. Maar als skater kun je alles dragen wat je wilt, dus dat is makkelijk. Skateboard is ook handig om te hebbenSucces!
Alternatieveling: Zorg dat je overmatig de :3, n.n en (: smiley's gebruikt. Zeg ook vaak het woord: 'Rawrr' Succes!
Gothic: Wees sjagerijnig, en uit je ontevredenheid over de conformistische jeugd wanneer je maar kan. Succes!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |